Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Godba ideala Lejle Bin Nur, 10. 12. 2006 (3998 bralcev)
Nedelja, 10. 12. 2006
TCLejla



idealna godba nedelja, 10. 12. 2006
od 21.30 do 24.00

I. IDEALNI ZVOKI
0. md/t AVIZZO IG
1. cd PASJA kom 6 ZORJA – brina 4.11
2. cd SHEMS kom 1 HENDI – dazibao 3.47
3. cd RAMSA kom 2 OUADOU – carte de sejour 4.35
4. cd DIWAN 2 kom 9 MAYDOUM (amrani) – rachid taha 5.58
5. cd DIWAN 2 kom 10 GHANNI LI SHWAYA – rachid taha 5.32
6. cd RAKS 3 kom 11 GHANILI SHWAYE – jalila/shaker 7.06

II. IDEALNA PLOŠČA: FARID EL ATRACHE, ER RABI we HAYET AINIK 61.26
0. tt TB vrti nazaj, menjaje hitrost
1. cd RABI kom 1 ER RABI – farid al atrache 21.50
2. cd RABI kom 2 WARDI MEDLEY - farid el atrache 25.41
3. cd RABI kom 3 HAYETE AINIKI – f. el atrache 13.46


III. IDEALNO KONCERTNO ŠKRIPANJE: SABAH FAKHRI, 1978 (Pariz?) 73.37
0. tt KON vrti nazaj, menjaje hitrost
1. cd SABAH kom 1 HABIBI AALA EDDOUNYA - sabah fakhri
2. cd SABAH kom 2 SIBOUNI YA NESS - sabah fakhri
3. cd SABAH kom 3 YA BEHJETT ERROUHE - sabah fakhri
4. cd SABAH kom 4 YA DA AL KAWAMI - sabah fakhri
5. cd SABAH kom 5 YAMORROU AAJABIN - sabah fakhri
6. cd SABAH kom 6 FI RAWDHI ANA CHOFT - sabah fakhri
7. cd SABAH kom 7 EL FILL WE YASSAMIN - sabah fakhri
8. cd SABAH kom 8 EL AOUZOUBYA - sabah fakhri
9. cd SABAH kom 9 YA SHEDI AL ALHEN - sabah fakhri
10. cd SABAH kom 10 YA HEDDI AL AIYCH - sabah fakhri
11. cd SABAH kom 11 WENNABI YAMMA - sabah fakhri
12. cd SABAH kom 12 MALEK YA HELWA MALEK - sabah fakhri
13. cd SABAH kom 13 SAID AL OUSSARA - sabah fakhri
14. cd SABAH kom 14 YA TIRA TIRI - sabah fakhri
0. md/t AVIZZO IG

TC LEJLA BIN NUR



OPOMBA O IDEALNEM KONCERTNEM ŠKRIPANJU:

Ker na tej sami šumeči plošči, kjer ni tako rekoč niti enega podatka, na veliko piše LA QUALITE FAIT LA DIFFERENCE, skratka »kvalitetna razlika je naša odlika«, lahko človek pogleda na popačen zvok tudi s povsem druge perspektive. Kakopak, ne gre za nemarnost, temveč za eksperimentalno posodabljanje klasike, češ, takole bi naša klasika utegnila zveneti v krosoverju, recimo, če bi se z zadevo ljubilo ukvarjati japonskim ekperimentalnim noiserjem. Skratka dobimo čisto nov zvok s starimi sredstvi in starimi zvoki, resnični world music izdelek, saj zakaj bi se združevali samo kitaristi od tod in od tam ter lutnjisti od tod in pianisti od tam, če pa se lahko združuje tudi glasba od tod in hrup od tam. Dame in gospodje, želim vam kolikor se da prijetno poslušanje klasika Sabaha Fakhrija v noiserski perspektivi!


Komentarji
komentiraj >>