Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Torek, 4. 9. ´07 ob 19.00 (ponovitev 11. 9. ´07 ob 10.00) ANDREA PARKER: Here Is One I Made Earlier (Touchin´ Bass, 2007) (2508 bralcev)
Torek, 4. 9. 2007
juREm



* Elektro mogoče res ni ravno najbolj popularna stvar tega trenutka, ampak ko se pojavi album, kakršnega poslušamo v današnji Tolpi bumov, se z mešanico nostalgije in vznemirjenja spominjamo dobrih starih časov in se obenem korajžno opomnimo, da so vsi stari »gibalci« tega žanra še vedno aktivni in raziskujoči v svojih studiih. Elektro je namreč panoga, ki je popularna vsakih nekaj let, tako da smo imeli v dveh ali treh desetletjih že kar nekaj takšnih revitalizacijskih ciklov, ki so elektro muziko približali širšemu krogu ušes, obenem pa skrbeli za konstantno dogajanje v podzemlju. Andrea Parker je na tej točki ena od najbolj markantnih producentk, pa ne le zaradi tega, ker je ženska, kar je v elektronski glasbi še zdaj prej izjema kot pravilo, ampak zaradi njene brezčasne konsistentnosti, ki spremlja vse njene albume in male plošče ter domala vse zapise na njeni založbi Touchin' Bass.

Nove izdaje londonske producentke in njene ekipe prihajajo v dokaj dolgih časovnih intervalih, kar pomeni, da jih moramo nestrpno čakati, in potem ko v hektičnem toku novih plošč že skoraj pozabimo na njih, se ime Andrea Parker ali pa Touchin' Bass iznenada spet pojavi na površju. Iz polpozabljenosti, skoraj zaprašenosti pa vedno pridejo tudi mojstrovine, kakršna je album Here's One I Made Earlier, ki zbira tiste komade iz diskoteke Andree Parker, ki jih je bilo že včasih težko dobiti v originalu, kaj šele sedaj, ko so določeni zapisi stari že dobro desetletje. To je koristno predvsem za tiste, ki smo v trgovinah na primer zgrešili limitirano malo ploščo, ki je spremljala Andrein genialni prispevek k seriji mikstejpov DJ Kicks ali pa je izšla pri precej obskurni založbi Infonet ali pa smo bili zaradi elektronske izoliranosti tega konca sveta več ali manj odrezani od njenih zgodnjih izdaj, še posebej tistih na vinilnih ploščah.

Komadi na plošči Here's One I Made Earlier so nabrani iz zakladnic založb, kot so K7, Infonet, R&S ter Quartermas. Povečini smo jih lahko poslušali na različnih koncih in krajih, predvsem pa v mikstejpih, ki jih je Andrea Parker v svoji karieri naredila kar nekaj. Še večje perle pa so najbolj izpostavljeni komadi, ki so se pojavljali v različnih filmih, recimo komad »Too Good To Be Strange«, na katerega v filmu Vanilla Sky pleše Tom Cruise. Vse te produkcije so bile do sedaj precej težko dobavljive, saj so izšle v majhnih nakladah ali pa so že zdavnaj izginile s polic glasbenih trgovin, kar je iskanje omejilo na trgovine »second hand«, v katerih pa je sreča pač odvisna od dneva. Je pa res, da Andree Parker tam ne bomo našli prav pogosto – njenih plošč se je namreč treba držati, saj so njene studijske kreacije po pravilu brezčasne, z zvokom, ki vedno znova nosi podobno težo in je že od začetkov devetdesetih let čudovito temačen in strašljiv. Veliko teh atributov lahko pripišemo uporabi analognih sintetizatorjev, ki jih ima v svojem studiu zbrane David Morley, ki je tudi sedaj eden od najbolj tesnih sodelavcev Andree Parker in tudi soavtor vseh komadov na plošči Here's One I Made Earlier. Če pogledamo na splošno, so vsi komadi na tej zbirki težko dosegljivih raritet še kako vredni poslušanja, saj vsi po vrsti pomagajo definirati specifičen in neponovljiv stil, ki ga je oblikovala Andrea Parker. Poslušamo torej obvezni material za vse ljubitelje elektro glasbe in navdušence vsega temačnega in počasno gomazečega v novodobni elektronski muziki.

pripravil jure Matičič


Komentarji
komentiraj >>