Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Četrtek, 27. 12. ´07 ob 19.00 (ponovitev 3. 1. ´08 ob 10.00) AUTOMASSAGE: The Ambience Between Your Ears Is Noise (God Bless This Mess Records, 2007) (3822 bralcev)
Četrtek, 27. 12. 2007
LukaZ



* Slovensko-avstrijska naveza Automassage (bivši Klubski maratonci Massage) so svoj spoj krhke, drobljive elektronike, rezkega elektronskega in kitarskega hrupa, violinskih milozvočij in vznesenih krešendov strnili v suveren prvenec, iskrivo naslovljen 'The ambience between your ears is noise'. Zato razprite svoj slušni prostor in prisluhnite mešanici milozvočja in pretanjenega šuma v primežu kitarskih soničnih izletov in razdrobljenega ritmičnega pulza, tako organskega kot elektronskega izvora ...

Naslov bi lahko tolmačili skozi zvočne prostore, ki jih je odprla sodobna glasba dvajsetega stoletja, z razprtjem tišine v skladbi '4'33'' Johna Cagea, ki je v glasbeni diskurz vpeljala šum vsakdana, skozi 'zvočne objekte' tradicije konkretne glasbe, zgodnje eksperimente elektronske glasbe in destrukcijo zvočnosti v ekstatičnosti sodobnega rocka ter v uho vtirajočih zvočnih atmosfer in kreirajočih krajin ambientalne glasbe. Pričujoča plošča svojo tenzijo namreč gradi v spoju rahlo obrzdane hrupne ekscesnosti kitarskega rocka, ki se občasno ozira po postopno stopnjevani dinamiki in klimaksu, kar nas pelje od vznesenih občutij, značilnih za sodobni postrock, še najbolj v skladbi 'There Is No Milk In The Clouds Anymore', do krčevitih, z jezo in agonijo prežetih izbruhov hrupa, ki se najbolje utelesi v zaključni skladbi 'Slika', v isti obliki pa pretrga tudi šepet in ambientalno zvočnost skladbe 'While The Program Is Working'. Kvartet se večinoma naslanja zgolj na instrumentalno zvočno govorico. Omenjeni glas v skladbi 'While The Program Is Working' govori potiho in se nežno vpenja v glasbo, gostujoči, vzorčen glas iT oziroma Irene Tomažin pa se nerodno in odtujeno spotika ob neenakomernem ritmu skladbe 'Alice'. Vmes Automassage ponudijo nekaj krhkih, drobljivih melodij, bodisi na kitari, ki se najbolje vtre v skladbo 'Črepinje', bodisi na violini v komadu 'Pfepfer'.

Prav nenehna dekonstrukcija v zasnovi skladb, prehodi iz hrupne kakofonije v zveneče, a zrnaste melodije, gradnja ritmičnega pulza ob suverenem basu in domišljene elektronske teksture ves čas rahljajo in razpenjajo napetost sicer večinoma miniaturnih skladb. Te bi lahko razglasili tudi za skice, nastavke, ki v sebi šele skrivajo ves potencial zasedbe Automassage, ki pod površjem čaka na popolno artikulacijo. Vendar daje plošči dodaten šarm prav navidezna nepopolnost in kvartetu v postavi: Samo Ismajlovič (kitara, bas, violina), Gottfried Krienzer (kitara, bas), Markus Sworick (bobni, elektronski bobni) in Rok Vrbančič (elektronika, glas) pušča dovolj manevrskega prostora, da svoj izraz dodatno plemeniti na nastopih v živo.

Prvenec 'The Ambience between Your Ears Is Noise' zasedbe Automassage je pogumna plošča, ki navdušuje s sodobnim zvokom in eksperimentalnim pristopom, ki gre v sozvočja s podobnimi sodobnimi zvočnimi izrazi po svetu, hkrati pa navkljub elementom šele slutenih dimenzij njihovega dokončnega potenciala deluje povsem suvereno in samosvoje, kar je redkost na domačem glasbenem prizorišču. Zato odprite prostor med ušesi in prisluhnite skritemu hrupu, v katerem se gneteta agresivni in nežnejši pol zvoka, prepustite se masaži, pravzaprav avtomasaži

pripravil Luka Zagoričnik


Komentarji
komentiraj >>