Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Nedelja, 30. 12. ´07 ob 15.00; DAPHNE ORAM: Oramics (Paradigm Disc, 2007) (2657 bralcev)
Nedelja, 30. 12. 2007
tadej


Ženske in elektronska glasba žal ne gredo kaj prida skupaj, saj lahko dobre ženske elektronkarice preštejemo na prste mizarjeve roke. Res je sicer, da ženske držijo ogromen potencial za dj-anje ali živo nastopanje, saj imajo neverjetno sposobnost izvajanja ter nadzorovanja več stvari hkrati. To verjetno lahko potrdi vsak, ki se je že kdaj preizkusil v kuhanju in dj-anju. Ti dva stvari sta si namreč na las podobni. Kuhanje ne dve plati ali rolanje na dve plati zahteva nekako zelo podobne spretnosti in znanja. Ko pa preidemo v sfere 4ih platerjev, pa moška populacija nekako odpove. Znani so jalovi poskusi tovrstnega obrtništva, le redkim pa je to zares uspelo. Če pa pogledamo razne kuharice, po možnosti kakšne babice, potem vidimo, da brez problema kuhajo na 4 plate, med tem pa še pečejo pečenko, pospravljajo in pazijo vnučke. Skratka celi super n-core procesorji se skrivajo v njih, a nekako škoda, da glasbeno ne izkoriščjo tega potenciala. Vse preveč se v imenu emancipacije ritajo na področju, ki je za njih, kot kaže, zaprto, a vseeno se kdaj kakšni le posreči narediti kaj za glasbo koristnega. In ena izmed takih je prav gotovo Daphne Oram, ki je pravzaprav ena pomebnejših figur v razvoju in vplivu elektronske glasbe.

Komentarji
komentiraj >>