Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
GOSSIP: Live In Liverpool (Columbia, 2008) (3775 bralcev)
Sreda, 4. 6. 2008
polonap



* Portlandski Gossip, dolgoletni varovanci ameriške neodvisne založbe Kill Rock Stars in dediči z njo povezanega riot grrl gibanja, so s svojo tretjo studijsko ploščo Standing in the Way of Control pred dvema letoma doživeli preboj iz alternativnega obrobja in zlasti v Britaniji postali vroča tema glasbenega časopisja in tabloidov. Pod svoje okrilje jih je nato vzela velikanka Columbia (del konglomerata Sony BMG) in na pobudo njenega sopredsednika, slovitega producenta Ricka Rubina, so posneli ploščo v živo »Live In Liverpool«. Album, ki ga je bilo sicer mogoče kupiti v omejeni nakladi že decembra lani na avstralski turneji skupine, je 15. aprila doživel tudi izid v Ameriki in Evropi. Deluxe edicija vsebuje še DVD-posnetek koncerta, ki so ga Gossip odigrali 9. julija 2007 v liverpoolski Carling Academy, dvorani s približno 500 obiskovalci.

Gossip od svojega nastanka pred devetimi leti slovijo po svojih energičnih nastopih, v katerih rudimentarni bobni in nabrita kitara ob večinoma odsotnem basu služijo kot podlaga za markantna izvajanja soulovsko-punkovske vokalistke Beth Ditto. Ključna persona v bendu pozornosti ne priteguje le s svojo fizično pojavo in z nagovarjanjem publike, ampak se odlikuje po zares privlačnem vokalu, s katerim se zna pošteno zadreti in mu hkrati vliti soulovsko občutje.
Prvi njihov poskus, da bi svojo energijo v živo ujeli na posnetkih, je na albumu »Undead in NYC« izpred petih let. Plošča z vsemi napakami vred dobro ponazarja zgodnejše, DIY-obdobje skupine s Kathy Mendonca na bobnih in Braceom Painom na kitari. Govorimo o obdobju, ko se Gossip še niso oddaljili od osnovnega, surovega garažnega punk rocka in ko je bilo morda njihovo igranje celo bolj prepričljivo – seveda kar se tiče same energije, ne pa tudi tehnike.

Toda album »Live In Liverpool« ravno v primerjavi z »Undead in NYC« razkriva transformacijo iz underground benda v zasedbo, ki vzbuja evforične odzive pri širšem občinstvu - tudi če pustimo ob strani produkcijske pogoje, ki jim jih omogoča velika založba. Osnovni punkrockovski izraz so namreč na albumu »Standing In The Way of Control« razvili v bolj zloščeno in širšim množicam sprejemljivejšo, našponano plesno variacijo žanra, kar gre deloma pripisati novi bobnarki Hannah Blilie. Če na studijski plošči to dejstvo nekoliko zmoti, so Gossip v živo še vedno precej ostri, vendar v svoji - kljub vsemu - dokaj preprosti muziki bolj uigrani in povezani kot pred petimi leti.

Ob dostojnem dokumentu njihovih nedavnih koncertnih sposobnosti pa naj za konec opozorimo samo še na to, da Gossip morda že danes zvenijo nekoliko drugače. Na eni od nedavnih turnej se jim je na odru namreč pridružil za zdaj še nepolnopravni član benda, basist Chris Sutton. Instrument, ki je navadno del ritem sekcije in ga je do zdaj občasno vzel v roke siceršnji kitarist Brace Pain, bi namreč njihovi muziki znal dodati groove in ga rešiti ponekod preveč suhega, olupljenega zvoka. Da bi preverili, ali to drži, pa bomo morali počakati bodisi na njihov koncert bodisi na naslednjo ploščo v živo. Do takrat poslušajmo album »Live In Liverpool«, ki vsebuje predvsem komade z njihovih zadnjih dveh studijskih plošč, poleg tega pa še del njihovega železnega repertoarja, priredbo pop sladkiša »Careless Whisper« dua Wham za konec.

pripavila Polona Poberžnik



Komentarji
komentiraj >>