Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Prispevek z novinarske konference o vseživljenjskem izobraževanju (5559 bralcev)
Sreda, 3. 12. 2008
univerza



V zadnjih letih je zaradi demografskih in družbenih sprememb postalo modno govoriti o vseživljenjskem učenju. Tudi evropske politike razdeljevanja sredstev so podlegle floskuli o vseživljenjskem učenju, ki naj bi prineslo večjo zaposljivost. Po tem receptu si je večjo zaposljivost mogoče zagotoviti le z udejstvovanjem v izobraževanju po zaključku formalnega izobraževanja.

V luči vseživljenjskega izobraževanja je na sedežu Centra za dopisno izobraževanje Univerzum v torek, 2. decembra, potekala tiskovna konferenca ob začetku projekta Center vseživljenjskega učenja Ljubljanske urbane regije. V milijon evrov vreden projekt je poleg nosilca CDI Univerzum vključenih več projektnih partnerjev. To so Glotta Nova, Zavod MISSS - Mladinsko informativno svetovalno središče Slovenije, Mestna knjižnica Ljubljana, Društvo za izobraževanje za tretje življenjsko obdobje ter CIRIUS Kamnik - Center za izobraževanje, rehabilitacijo in usposabljanje.


Projekt je sestavljen iz dveh sklopov, iz točk vseživljenjskega učenja in svetovalnega središča, katerega nosilec je CDI Univerzum. V okviru svetovalnega središča se že odvija Informiranje in svetovanje v izobraževanju odraslih.

Pri točkah vseživljenjskega učenja pa gre za ponudbo različnih aktivnosti na šestnajstih lokacijah kot so Slovenska filantropija, CDI univerzum, Kmetijska zadruga Medvode, Kulturno Društvo Fran Govekar IG, MISSS Ljubljana, Glotta Nova, CIRIUS Kamnik ter knjižnice v ljubljanski regiji.

Na vseh točkah se bodo odvijale kreativne in izobraževalne delavnice glede na tematske sklope. Te tematske sklope sestavljajo delavnice za uspešno učenje, računalništvo, tuje jezike, osebni karierni načrt, osebni izobraževalni načrt in delavnice na temo podjetništva.

Kot ciljne skupine je vodja projekta, Mateja Vurnik, opredelila:

Ponudbo, ki je na voljo tem ciljnim skupinam, je vodja projekta strnila z besedami:

Na tiskovni konferenci so se poleg CDI Univerzuma predstavili tudi drugi partnerji projekta. V okviru svetovalnega središča ponujajo različna izobraževanja in svetovanja glede na svojo ekspertizo in dosedanje delovanje.

Dušanka Fiedesen je tako predstavila pomen Univerze za tretje življenjsko obdobje in senzibilizacije na področju ponudbe vseživljenjskega učenja za starostnike.

Zdravka Slavec iz CIRIUS-a je predstavila izkušnje, ki jih nekdanji Zavod za invalidsko mladino Kamnik lahko ponudi za izboljšanje dostopa do ponudbe, zajete s projektom za ljudi s posebnimi potrebami.

Maruša Jovanovič je predstavila vlogo Glotta Nove pri projektu. Pri tem je izpostavila karierni coaching, brezplačno možnost izdelave osebnega kariernega načrta in kariernega portofolia.

Predstavnica Mestne knjižnice je predstavila vlogo knjižnice pri projektu. Mestna knjižnica Ljubljana namreč organizira in vodi 8 točk vseživljenjskega učenja. V tem okviru ponuja možnost za samostojno učenje, za pridobivanje računalniških znanj in znanj tujih jezikov. Vsakih štirinajst dni pa je uporabnikom na voljo tudi mentorica.

Zavod Mladinsko informativno svetovalne središče Slovenije je predstavil zanimivo dejavnost POMP - psihosocialno pomoč priseljencem. Pri svojem delovanju so na MISSS namreč ugotovili, da so lahko vezni člen med pripadniki večinske skupnosti in uporabniki storitev Mladinskega informativnega središča, med katerimi so tudi priseljenci, ki se srečujejo z jezikovnimi ovirami. V okviru programa POMP se izvajajo aktivnosti kot so učna pomoč, bralne delavnice, program računalniškega opismenjevanja, preventivni programi, spoznavanje kulturnih in socialnih značilnosti Slovenije.

Sestavni del projekta Center za vseživljenjsko učenje je tudi spletna stran z naslovom Center znanja, kjer so na voljo obvestila o brezplačnih delavnicah, predavanjih in svetovanjih ter razna elektronska gradiva za samostojno učenje. Cilje oziroma učinke petletnega projekta je za konec opredelila Mateja Vurnik:

Ob želenih učinkih bi nedvomno nekatere izmed ranljivih skupin, ki jih projekt opredeljuje med ciljnimi skupinami, precej pridobile. Vendar najbrž ni dovolj zgolj brezplačno informiranje, svetovanje in samostojno učenje. Na tiskovni konferenci ni bilo nikjer izrecno rečeno, kakšne veščine bi udeleženci in predstavniki ranljivih skupin s ponujenimi delavnicami in izobraževanji pridobili. Radio Študent pa na primer pripravlja projekt usposabljanja ranljivih skupin Kult-media, kjer lahko udeleženci pridobijo konkretno opredeljena znanja na področju radijskega medija, organizacije in koordinacije kulturnih dogodkov, PR-a in promocije dogodkov, administracije, področja financ, pridobivanja finančnih sredstev, možnosti spleta in novih medijev.

Vseživljenjsko se je učila Mojca Nemgar tokrat le pod enim očesom Jureta G.

 



Komentarji
komentiraj >>