Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
STISNIMO GOVORICE ZA VRAT - podpiramo društva za preprečevanje negiba (2908 bralcev)
Ponedeljek, 26. 1. 2009
Ariana Ferfila




Predstava Romeo in Publika, ki je premiero doživela meseca novembra prejšnjega leta in ki je vsakokrat bila na očem natančno določenem in omejenem številu gledalcev, je nastajala pod budnim očesom dveh odrskih maestrov – Tomija Janežiča in Male Kline.

Naš pogovor smo začeli prav z vprašanjem: kako je izgledal sam proces razvijanja prizorov, ki so bili prikazani na 24. prostorskih situacijah v predstavi Romeo in Publika:









Kakšne so bile reakcije občinstva na prizore, ki so bili pretežno bazirani na relaciji en obiskovalec-en performer in kako so le-ti vplivali na performerja:









In kako se glasi končni razmislek o odprtih prizorih:

















Ko se je začelo govoriti na temo institucionalizacije sodobnega plesa v slovenskem prostoru se je dvignilo veliko prahu. Zanimalo nas je, katere so pozitivne kot negativne strani ustvarjalnega dela v plesni kompaniji EnKnap-Group:









Kako na kreiranje predstav vplivajo časovne omejitve, vnaprej določeni datumi premier:









Sledi še par besed o pozitivnih kot negativnih plateh ustvarjanja znotraj plesne kompanije kot tudi na kakšen način, s kakšnimi prijemi se je tvorilo kolikor toliko homogeno skupino plesnih kreativcev:












Komentarji
komentiraj >>