Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Temporalnost, kinematografija in teorija v gledališki poetiki BADco: Pogovor z NIKOLINO in GORANOM SERGEJEM PRISTAŠEM (3232 bralcev)
Četrtek, 12. 2. 2009
Pia



V tokratnem RKHV Intervjuju smo se pogovarjali s članoma in soustanoviteljema uveljavljenega zagrebškega kolektiva BADco, ki deluje na področju sodobnih scenskih umetnosti. Goran Sergej Pristaš je profesor na akademiji dramskih umetnosti v Zagrebu in v kolektivu deluje predvsem kot dramaturg, Nikolina Pristaš pa izhaja iz sodobno plesnih voda, čeprav se znotraj skupine njune vloge menjujejo. Kolektiv se pri ustvarjanju ne omejuje na posamezne tematske sklope, ampak ga zanima uprizarjanje problemov, ki se pri posameznem avtorju odpirajo med procesom ustvarjanja.

Četrtkovo predavanje 'Vselej, nikdar, zdaj' v organizaciji Maskinega Seminarja sodobnih scenskih umetnosti v Cankarjevem domu je Goran Sergej Pristaš namenil razčlenjevanju nekronološkega razumevanja temporalnosti. Petkov in sobotni termín pa sta Nikolina in Sergej Pristaš posvetila praktično-teoretični delavnici, ki je analizirala izvedbo kot operacijo v času.

Po intenzivni delavnici smo se z Nikolino in Sergejem pogovarjali o umetniških pristopih in teoretičnih kontekstih njunega ustvarjanja.









Z umetnikoma se je pogovarjala Pia B.


Komentarji
komentiraj >>