Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Kako veliki smo lahko otroci? (2941 bralcev)
Ponedeljek, 23. 2. 2009
Ariana Ferfila



Najprej smo k diktafonu zvabili Ireno Tomažin, ki se je v zadnjem času občinstvu predstavila z dvema duetoma. V prvem, ki je bil hkrati njen novi avtorski projekt je k sodelovanju povabila Primoža Bezjaka, ki ste ga mnogi morda prvič videli v glavni filmski vlogi Petelinjega zajtrka, zvesto pa še danes sodeluje z Matjažem Pograjcem kot tudi Brankom Potočanom. V drugem duetu, ki smo ga navrgli med zobe, je Irena Tomažin sodelovanje sprejela na pobudo Magdalene Reiter, s katero sta s skupnimi močmi na odru Stare Elektrarne sredi januarja uprizorili Insomnio.



Pogovor sva z Ireno začeli s primerjavo načina dela, udejstvovanja v obeh duetih:



















Kako podobna, različna sta si, gledano primerjalno, bila odnosa med so-performerjema v obeh duetih?



















In še par besed o ravnovesju ali neravnotežju forme in užitka:



















Se je telo kaj naučilo po tolikšnih glasovnih prepihih?























V drugem delu nocojšnje oddaje, pa se bomo, kot že obljubljeno posvetili še enemu mlademu in perspektivnemu hrvaškemu ustvarjalcu – Matiji Ferlinu. Ponovno smo ga imeli priložnost videti v solistični poslastici – Sad Sam – Almost 6.



Začeli smo povsem klasično: kako je potekalo nastajanje predstave Sad Sam – Almost 6?



































In kaj je bilo tisto, kar je izzvalo avtorja, da se postavi v središče kroga, ki ga je sestavljalo 140 miniaturnih plastičnih živalic?



































Komentarji
komentiraj >>