Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
OFF MRTVIH ZVEZD (3482 bralcev)
Petek, 26. 6. 2009
igorp



OFF NAPOVEDNIK

Le dan po smrti Farah Fawcet, ikone, katere lasje so edini lepše urejeni kot lasje Johnnya Brava, je umrl kralj popa Michael Jackson. Mož, ki je posedoval najbolj pomembne prodajne rekorde plošč, naj bi umrl zaradi zastoja srca. Pevec, katerega življenje ste lahko zadnjih dvajset let spremljali prek televizijskih zaslonov, bo v glasbenem svetu ostal zapisan med največjimi ikonami kot so Elvis in Beatles. Plesalec, ki je postavil nove standarde snemanja glasbenih spotov in ki je prvih nekaj let predstavljal glavno zvezdo glasbene televizije MTV, je bil na koncu svoje življenjske poti v javnosti poznan bolj po svojih škandalih kot pevskih sposobnostih.

Posebno hud finančni udarec pa bo zaradi smrti Michaela Jacksona doživel organizator koncertov AIG. AIG je vložil ogromne količine zelencev v organizacijo zadnjih koncertov kralja popa. Prvi koncert bi se moral zgoditi že 13 julija v Londonu. Podjetje mora sedaj povrniti 85 milijonov dolarjev, kolikor so ljudje po celem svetu plačali za ogled koncertov.

Vi pa berete OFF program, ki z zanimanjem opazuje zaton zadnjih velikih zvezd.

OFF PROGRAM

Po napadu nacionalsocialistov na udeleženca debate o pojavu novih nestrpnosti na Filozofski fakulteti pred nekaj tedni, se je zgodil nov napad s strani totalitarnih predstavnikov naše družbe. Včerajšnji šokantni napad na aktivista in novinarja Mitja Blažiča na literarni prireditvi v okviru Tedna parade ponosa se je zgodil, ko je skupina osmih zamaskiranih impotentnežev svojo nestrpnost izrazila s pestmi in baklami. Kako je do napada prišlo, nam je povedala sama žrtev napada, Mitja Blažič:










Načrtovan in izveden napad so že obsodile različne skupine in društva. Liberalna akademija tako zahteva od organov pregona, da ustrezno ukrepajo ob poskusu zatiranja družbenih manjšin. Napad obsoja tudi društvo za nenasilno komunikacijo, ki od države in politike zahteva, da aktivneje podpre gibanje za enake možnosti spolnih manjšin. Več o slovenski verziji totalitaristične nestrpnosti pa sledi v Kultivatorju po OFF programu.

Ob mednarodnem dnevu proti zlorabi in nezakonitemu prometu z drogami je Inštitut za varovanje zdravja javnosti predstavil najnovejše pasti trgovine s psihoaktivnimi snovmi, ki jih lahko kupimo preko spleta. Govorili smo z Mercedes Lovrečič iz Inštituta, ki je sestavilo poročilo o nevarnostih snovi, ki jih je moč kupiti na svetovnem spletu:









Skupna akcija ljubljanskega in mariborskega Radia Študent Poseg v javni prostor, ki je potekala v tem tednu, se z današnjim dnem končuje. Kaotično stanje na Maršu je bilo ta teden nekoliko prekinjeno s prerojenim nastopom špikerskih vajencev in nadobudnih tehnikov MARŠA, ki so bili ob svojem delu nadzorovani s strani sodelavcev Radia Študent. Kako je potekalo usposabljanje in razširjanje tehniškega in špikerskega znanja med uka žejnimi sodelavci MARŠA pa je povedal odgovorni urednik Radia MARŠ Mitja Hlupič:










Pregled svetovnih novic pa pričnimo v Braziliji, kjer je predsednik Luiz Inacio Lula da Silva podpisal zakon, ki veleposestnikom omogoča razširitev površin za obdelavo. Sporni zakon predvideva krčenje amazonskega gozda, ki je večje kot površina države Francije. Če je poskus čilskih oblasti po izkoriščanju naravnih bogastev amazonskega gozda začasno propadel, pa brazilska oblast s pridom izkorišča nedorečeno lastništvo ogromnih ozemelj. Populistični politiki podpirajo razširitev obdelovalnih površin, saj naj bi nova ozemlja manjšim kmetom omogočila dostojno življenje. Toda nov zakon je omejitev, po kateri majhni kmetje zemlje ne smejo prodajati deset let po pridobitvi, spremenil v zgolj triletni moratorij.

Diplomatski ping pong med Združenimi državami in Iranom se nadaljuje. Potem ko je iranski predsednik Mahmoud Ahmadinedžad Američane obtožil, da se ponovno vtikajo v notranje politične razmere suverene države, je tiskovni predstavnik Bele hiše Robert Gibbs iranskemu predsedniku očital, da odgovornost za poboje v Teheranu sprevrača na zunanje dejavnike. Naj spomnimo, da je Iran Anglijo in ZDA obtožil,da sodelujejo pri podpihovanju protestov v Iranu. Iranski svet varuhov pa je sporočil, da ni odkril nobenih prevar na volitvah. Tiskovni predstavnik sveta varuhov Kadkodaj Abasali je sporočil, da je na volitvah gladko zmagal sedanji predsednik Ahmadinedžad.

Združene države za razliko od Irana normalizirajo odnose s Sirijo. V Damask se tako vrača ameriški ambasador, ki je bil iz sirske prestolnice odpoklican že leta 2005 po atentatu na libanonskega predsednika vlade Rafiqa Haririja. Administraciji Baracka Obame uspeva z bolj zmerno politiko do držav, ki so bile še do nedavnega označene za zle države. Otoplitev odnosov med Sirijo in ZDA lahko pripišemo uspešno izpeljanim parlamentarnim volitvam v Siriji, na katerih je zmagala koalicija prozahodnih strank.

Prikaz vpliva Združenih držav na države okoli Arabije in Perzije pa zaključujemo s poročilom ameriške vlade o dostavi orožja prehodni vladi v Somaliji. Neuspešna somalijska vlada je preko Združenih narodov prosila za pomoč pri bojih z islamskimi milicami. Poleg orožja so ZDA priskrbele logistično pomoč pri usposabljanju somalijske vojske. Somalija je brez učinkovite izvršne oblasti že vse od leta 1991 in tudi nastop predsednika Sheikha Sharifa Ahmeda, ki je vpeljal šeriatsko pravo, ni pomiril milic.

Pred sklicem novega petletnega mandata evropskega parlamenta je predstavniški dom evropske komisije predstavil impozantne številke, ki razkrivajo delovanje in stroške parlamentarcev. Poslanci parlamenta so tako vložili kar 49 tisoč amandmajev ter slabih osem tisoč parlamentarnih vprašanj. Več kot četrt milijona ljudi je obiskalo stavbi evropskega parlamenta v Bruslju in Strasbourgu. Poleg več kot 700 poslancev pa evropski parlament neposredno zaposluje vsaj šest tisoč administratorjev, na katere skuša vplivati več kot štiri tisoč lobistov. Če na koncu seštejemo vse stroške, je evropski parlament državljana Evropske unije stal eno malo pivo, vse državljane pa slabo milijardo evrov.


Komentarji
komentiraj >>

Re: OFF MRTVIH ZVEZD
igor [27/06/2009]

Ej svašta, najbolj komentirani dokodki na strani Radia Študent so zaradi notranjih nesporazumov in bog ga vedi česa. Se vnaprej opravičujem za več stvari, ena med temi je ta, da vseh komentarjev sploh nisem prebral, ker ste nekateri vse mogoče prenapihnili in zašli v vode, ki me po pravici ne zanimajo; drugič, da nisem preveril, kako, zakaj, kdaj, kje ipd kar se še tiče omenjene novice o sodelovanju Radia študent in MARŠA. Pojma nimam kaj se dogaja, oziroma se je dogajalo na MARŠU, toda če ne znate novice brati z določeno svobodo interpretiranja potem vam osebno ne morem pomagati, meni osebno je bil posnetek z odgovornim urednikom MARŠA zelo všeč, del je bil sicer izrezan, ker je bil posnetek predolg, ampak je sam pogovor izpadel kot osnovno navdušenje nad novinarskim delom, radijskim delom, delom tehnikov in kar je še ostalega - mišljeno je bilo povsem drugače, toda izpadlo je očitno sralsko. Zato se tretjič vsem prizadetim opravičujem, ker je osnovna krivda pri meni, ki sem novico pripravil. Mojo glavo dobite na pladnju v ponedeljek. LP Igor
odgovori >>

    Re: OFF MRTVIH ZVEZD
    ariana ferfila [28/06/2009]
    ''Se vnaprej opravičujem za več stvari, ...; drugič, da nisem preveril, kako, zakaj, kdaj, kje ipd kar se še tiče omenjene novice o sodelovanju Radia študent in MARŠA. Pojma nimam kaj se dogaja, oziroma se je dogajalo na MARŠU, toda če ne znate novice brati z določeno svobodo interpretiranja potem vam osebno ne morem pomagati, meni osebno je bil posnetek z odgovornim urednikom MARŠA zelo všeč,..'' ok.jaz sem kul.samo tole zgoraj si še enkrat preberi. pa fajn bi bilo, da se mal razčisti o preciznosti uporabe besed...če tudi jaz uporabim ''osebno''...se mi zdi pomembno...da v BRITOFFU svoboda interpretiranja ki jo dajete bralcu, poslušalcu vaših novic ne zaide do nivoja žogliranja s hruškami in jabčki... lp pa srečno!
    odgovori >>

Re: OFF MRTVIH ZVEZD
ariana ferfila [26/06/2009]

DEJMO RAZČISTIT junaki aktualno politične redakcije Radia Študent, ki ne premaknete svojih bojdiga dekadentnih ciničnih riti iz varnih, TELEFONSKO omreženih in udobnih prostorov lastne redakcije: ne gre za skupno akcijo RŠa in MARŠA, ker roko na srce tako entuziastične in primarno silovito akcije posega v javni prostor, Radio Študent kljub opevani 40-letnici ni SPOSOBEN. Tudi ne gre za kaotično stanje temveč NESTANJE, nedelovanje, nefunkcioniranje MARŠa. Še najbolj idiotska pa je naslonba na pojem NADZORA Marša s strani sodelavcev iz RŠa - kar priča o teritorialno izprijeni distancirani perspektivi, ki ne more premakniti niti prsta ima pa polna jajca. ŽAL pred kužnim znamenjem Glavnega trga v Mariboru ne vidim ne enega predstavnika aktualno politično redakcije - kar je na kratko: SRAMOTA.Toliko o vaši ideji angažiranosti. Da pa vseeno ne bo kosa preostra...naj dodam...da vidim MARŠ kot dogodek iz katerega se lahko še največ nauči prav RŠ - predvsem pri ozaveščanju lastne rigidnosti,strukturiranosti, hierarhije uredniških stolčkih, nefleksibilnosti in zagozdenosti. Naša največja slabost je: NE-STRAST do dela. moram dodati pa še to, da me boli dupe če je na današnji dan umrl Michael Jackson - me pa skrbi, da so Blažiča skoraj zažgali v kafiču mimo katerega sem v preteklih dneh večkrat šla in v katerem so mi ponudili zastonjsko palačinko z marmelado ob kofetu. fantje.zajebavate se.pa upam, da se boste zbrali v krogu in pomenkovali še malo. PA SREČNO! iz MB Ariana Ferfila (Radio Študent - redakcija za kulturo in humanistične vede)
odgovori >>

    Re: OFF MRTVIH ZVEZD
    PolonaT [26/06/2009]
    Polona Torkar, špikerski fragment ekipe na Radiu Študent, pa tud eden izmed tistih, ki je prišel v Maribor podpirat DELO RADIA MARŠ, se z veliki črkami PODPIŠE POD ZGORNJE!
    odgovori >>

      Re: OFF MRTVIH ZVEZD
      LukaZ [26/06/2009]
      'da vidim MARŠ kot dogodek iz katerega se lahko še največ nauči prav RŠ - predvsem pri ozaveščanju lastne rigidnosti,strukturiranosti, hierarhije uredniških stolčkih, nefleksibilnosti in zagozdenosti. Naša največja slabost je: NE-STRAST do dela.' - me zanima čisto s konstruktivnega vidika, kje so te točke, hkrati pa konkretno tvoja kritika radijske strukture in njena nadgradnja za boljše funkcioniranje. Rahlo me moti tvoje posploševanje glede NE-STRASTI dela- zopet me zanima bolj določno o čem govoriš- nekateri namreč temu mediju odmerjajo le par ur svojega časa, drugi pa veliko več, celo več let, nekateri morajo bit prisotni (tud nekateri člani aktualno politične redakcije za njeno funkcioniranje sicer pa kot vem poleg 100 decibelov in morda še česa ravno APR fila njihov (ne)program). Prostorski posegi tega radija so v njegovi zgodovini dobro beleženi in so bili dosti bolj odmevni od pričujočega, če se že sklicuješ na 40 letno zgodovino jo vsaj malo počekiraj! Polona se lahko temu pridružuje, na matičnem radiju pa ima suspenz iz povsem upravičenih razlogov, tko da ??? Michael Jackson je veliko več kot le kralj popa, cela kulturna ikona za več desetletij generacij, ki so kot ti in jest rasla ob pop kulturi. Se pa strinjam, da izbira jezika in terminov s strani APR pobalinov ni primerna ... Pa še to- organizacija MARŠ-a verjetno ni bila tako ok, kot se zdi iz tvojega pisanja napram RŠ-ju, če pogledamo njegovo recentno usodo, mar ne?
      odgovori >>

        Re: OFF MRTVIH ZVEZD
        Polona Torkar [26/06/2009]
        Ja, prestajam zasluženi 3 mesečni suspenz, ki sem si ga prislužila, ker sem na sobotni prvi program zamudila 40 minut in tako so zamujala tudi prva obvestila. Povsem upravičeno kazen sem sprejela in jo prestajam, ampak to je za zgornjo debato približno tako relevantno kot dejstvo, da glasbeni sodelavci kljub temu, da njihovi kreativni izdelki za RŠ občasno prihajajo bodisi pozno, bodisi sploh ne, za nikogar od njih ni videti, da bi prestajali kako podobno kazen, ali sploh na kakšen drug način trpeli, ne dvomim pa, da se zadeve tiho in uspešno rešijo na sestankih GR, ravno tako, kot so se v mojem primeru uspešno, a očitno glasno, na sestanku SZN. Tako lahko zaključim samo, da je omemba mojega suspenza pač samo klavrn poskus moje diskreditacije, kar moram v luči situacije očitno vzeti kot kompliment. Meni osebno se zdi najbolj simpatično to, kako se Radio Študent na izredno subtilen način zna podpisati in prevzeti vse zasluge za tuje delo in tuj trud. Mi veliki nadzorniki Radia Marš. Bi se nam fajn zdel ane? Lep pozdrav iz Maribora, pa pridte kej pogledat, bo pol mogoče tud lažje govort. Sam nism čist sigurna, mam suspenz remeber? :)
        odgovori >>

        Re: OFF MRTVIH ZVEZD
        ariana ferfila [26/06/2009]
        konstruktivni vidik = obrneš se za 180 in padeš. istočasno moraš paziti da prehitiš misel.takoj ko pomisliš si že zamudil. konstruktivno dovolj?
        odgovori >>

          Re: OFF MRTVIH ZVEZD
          žanja [26/06/2009]
          NOČ BLISKOV iz nadrealističnih besedil Philippe Soupalt (str. 78)
          odgovori >>

            Re: OFF MRTVIH ZVEZD
            Mikro [27/06/2009]
            Pridružujem se Arianinemu in Poloninemu mnenju o stanju na Rš. Po Lukatovem odgovoru sklepam, da nima pojma o tem, kaj se na Maršu dogaja in kaj takšno oddajanje za nijh sploh pomeni. Verjamem, da je stanje v Apr podono, če ne, se takšna nerodnost v prispevku ne bi pojavila.
            odgovori >>

              Re: OFF MRTVIH ZVEZD
              LukaZ [27/06/2009]
              Moj odgovor se ni nanašal na to kar se dogaja na Maršu in kaj zanj to pomeni, hkrati pa sem omenil, da se strinjam s tem, da je Apr pisal o zadevi nerodno. Pač pa imam kot dolgoleten sodelavec RŠ-ja malce dovolj nekih pavšalnih trditev- kritik o 'strukturi' RŠ-ja brez ustreznih pojasnil in konkretnih predlogov oz. brez dejanskega vpogleda v samo strukturo, njeno delovanje, funkcioniranje, itd ... Zato sem povprašal, ker me zanima- struktura sama ni idealna, ampak njenih izboljšav (realno izvedljivih) ni še predlagal nihče in če je konktreten projekt lahko model za zboljšanje, zakaj pa ne. Hkrati me moti nenehno vulgarno posploševanje (o ne-strasti do dela npr.), k strasti paše zraven verjetno tudi odgovornost do dela, in če se Polona suvereno podpišeš nad zgornji sestavek, pluvaš tud v lastno skledo- samo zato sem to omenil (verjetno je kljub vsemu rahlo neumesno, zato se ti opravičujem), sicer pa v GR vsak za svojo napako (programsko škodo) odgovarja na temelju 'pravilnika', ki ga ima že leta GR. isto slepo se sedaj pod to podpisuje Mikro, pod kup besed brez substance- dejte mi substanco pa bom več kot zadovoljen, in na njeni podlagi se bom morda celo strinjal z vami ... lp Z
              odgovori >>

                Re: OFF MRTVIH ZVEZD
                igor [27/06/2009]
                Ej svašta, najbolj komentirani dokodki na strani Radia Študent so zaradi notranjih nesporazumov in bog ga vedi česa. Se vnaprej opravičujem za več stvari, ena med temi je ta, da vseh komentarjev sploh nisem prebral, ker ste nekateri vse mogoče prenapihnili in zašli v vode, ki me po pravici ne zanimajo; drugič, da nisem preveril, kako, zakaj, kdaj, kje ipd kar se še tiče omenjene novice o sodelovanju Radia študent in MARŠA. Pojma nimam kaj se dogaja, oziroma se je dogajalo na MARŠU, toda če ne znate novice brati z določeno svobodo interpretiranja potem vam osebno ne morem pomagati, meni osebno je bil posnetek z odgovornim urednikom MARŠA zelo všeč, del je bil sicer izrezan, ker je bil posnetek predolg, ampak je sam pogovor izpadel kot osnovno navdušenje nad novinarskim delom, radijskim delom, delom tehnikov in kar je še ostalega - mišljeno je bilo povsem drugače, toda izpadlo je očitno sralsko. Zato se tretjič vsem prizadetim opravičujem, ker je osnovna krivda pri meni, ki sem novico pripravil. Mojo glavo dobite na pladnju v ponedeljek. LP Igor
                odgovori >>

                  Re: OFF MRTVIH ZVEZD
                  anonimni alkoholik [27/06/2009]
                  aja pa pardon za dvojni post
                  odgovori >>

                Re: OFF MRTVIH ZVEZD
                ariana ferfila [28/06/2009]
                ''Pač pa imam kot dolgoleten sodelavec RŠ-ja malce dovolj nekih pavšalnih trditev- kritik o 'strukturi' RŠ-ja brez ustreznih pojasnil in konkretnih predlogov oz. brez dejanskega vpogleda v samo strukturo, njeno delovanje, funkcioniranje, itd ...'' Povsem soglašam.moje asociacije na rigidnost,strukturiranost, hierarhijo uredniških stolčkov, nefleksibilnost in zagozdenost so morda vzniknile prav zaradi nemožnosti vpogleda v strukturo delovanja Radia Študent (in tudi nisem najbolj prepričana - da ni tako bolje:)...sem pa zaznala tekom dvodnevnega sodelovanja na Radiu Marš prav na teh poljih bistveno razliko (ki sovpada z razumevanjem ŠTARTA). Prav tako se strinjam z obtožno vulgarnega posploševanja...uporabila sem pač diskurz, ki bi morda lahko malce zapekel prav APR...ki pa ga širše gledano Radio Študent se mi zdi še najbolj dobro razume :) o slepem podpisovanju pod kup besed brez substance pa naj dodam...da sem povsem brezglavo pri pisanju prve replike uporabila besedo ''strast do dela''...je pa zanimiva reč da po dvodnevnem sodelovanju na MARŠU govoriš in zahtevaš substanco...štart delovanja Radia Marš bi lahko tudi Radio Študent vzel (seveda bi to zahtevalo določeno mero zrelosti in entuziazma) kot odprti poligon morebitnega 2 mesečnega izobraževanja nas samih...ki bi ob percipiranju vsega skupaj kot ''work in progress'' lahko prišli prav do morebitnih novih idej načina delovanja, ki pa jih glede na reakcijo na moje otročje (kapljico čez rob) provokativne frnikulce - morda pa prav zelo potrebuje :) mislim, da je to vse kar smo sploh hoteli povedati...s spoštovanjem
                odgovori >>

                Re: OFF MRTVIH ZVEZD
                Polona Torkar [28/06/2009]
                *Luka se popolnoma strinjam s teboj, da pljuvam tudi v lastno skledo, ko se podpisujem pod Arianino besedilo in ob dodatnem pojasnilu razumem, zakaj je bilo v odgovor potrebno vplesti moj suspenz. Pri podpiranju kritike na račun odnosa in dela na Radiu Študent sebe nikakor ne morem in tudi nočem izvzeti, pa tudi zdaleč od tega, da bi se lahko predstavljala kot kakšen brezmadežni RŠ-evec. Žal pa si kljub neuspešnim poskusom pometanja pod lastno preprogo ne morem pomagati, da ne bi opazila in opozorila na mnogo drugih malomarnosti in sprememb, kar pa morda v splošnem pogledu Radia kot neke institucije res pomeni metanje nepotrebnih polen pod noge in zato lahko razumem, da se malomarnosti zato nekaterim ne zdi potrebno naslavljati in odpravljati, še zdaleč pa, da bi se mi tako ravnanje zdelo pravilno. Zame pač, ker nisem del te nove, širše vizije o pomembnosti prosperitete in večje dostopnosti Radia masi, ostaja najbolj pomembno, kar se da kreativno in zavzeto delo v etru ter vsaj poskus ohranjanja (tudi času primerne) identitete s katero se načeloma tako radi pohvalimo. Te malomarnosti, med katere gotovo sodi tudi moje zamujanje in ki ironično doživlja srečo splošnega neodobravanja, pa so pogosto kar odpuščene in te, pa tudi njihovo odpuščanje, so zame znak ne-strasti. Pa sej smo poskušali dobit datum za en splošen sestanek, kjer bi se lahko mal pogovoril in dobil odgovor na kakšno vprašanje, pa ga zaenkrat sklepam ni bilo časa sklicat. Upam, da to bolj konkretno; ponujeno opravičilo pa tudi sprejeto. *Igor, noben noče tvoje glave na srebrnem pladnju :) Si pomoje res redko razlog, na žalost pa tokrat resen povod za vse tole pisanje. Upam, da ti ne bo vzelo volje do dela.
                odgovori >>

    Re: OFF MRTVIH ZVEZD
    ŽeljkoM [28/06/2009]
    Živjo! Krasna debata, ki vsekakor vodi v svetlejšo bodočnost in sožitje ter sobitje - naprej, naprej! Podčrtajmo, da akcija Poseg v javni prostor na Glavnem trgu Maribora ni ideja, ki bi zrasla na njivi Radia Študent in ni delo rok Radioštudentovcev ter zategadelj RŠ ne more vleči nikakršnih referenc - vsa hvala in zasluge gredo MARŠevcem (tu vidim namreč glavno tegobo v OFFu zapisanega). Ravno tako s strani tistih nekaj RŠevcev, ki smo bili tam, ni šlo za nikakršen nadzor nad nadvse s pozitivno energijo nabito ekipo MARŠa, temveč za roke pomoči le tem. Naj na tem mestu izrazim svoje globoko zadovoljstvo, da Mariborski Radio Študent aktivno ruje po nevidnem valovju neba in vas vse v komentarje pišoče pozdravim ter zaželim kanček več rezerviranega in spoštljivejšega komentiranja, čeprav vas razumem, da vas je VSE strast do jadranja med valovi ponesla, ponesla, ponesla ... in da mogoče nisem pravi izvir nestrastnega komentiranja ter tako pravi za take želje. Bodreči pozdrav, Ž.
    odgovori >>

      Re: OFF MRTVIH ZVEZD
      anonimni alkoholik [29/06/2009]
      malo sem preletela tole vaše stokanje in ugotovila, da imate precejšnje popadke, z izjemo LukeZ in Željka. Malo počitnic bi vam koristilo in pa nekaj kocin po prsih, preden postanete tapravi RŠovci. Hawk
      odgovori >>

        HAWK?
        alkoholni anonimik [30/06/2009]
        Zanimivo? Brez dvoma. Presenetljivo? Morda. Ali pa tudi ne. :P
        odgovori >>

        Re: OFF MRTVIH ZVEZD
        vizualka [01/07/2009]
        Jaz SE PODPIŠEM pod tole. Vaš Andjelko (s počitnic).
        odgovori >>