Antonio Živkovič: obsesivno beleženje industrijske krajine (3779 bralcev)
Ponedeljek, 16. 11. 2009
mcolner
Ponedeljek, 16. 11. 2009
mcolner
Antonio Živkovič je v domačem prostoru specifičen ustvarjalec. Od sredine 90. let se skoraj obsesivno prepušča beleženju industrijske krajine, objektov ali zgolj posameznih elementov ponavadi opuščenih tovarniških in rudniških infrastruktur. Ker prihaja iz zasavskih revirjev je inspiracija nekako logična ter najde vzporednice tudi v drugih panogah kulturnega udejstvovanja. Kolektiv Laibach, skupina Irwin, plesna skupina En Knap, kakor tudi Živkovič se nanašajo na industrijsko izročilo in ikonografijo tega prostora.
Antonio Živkovič je bil še posebej aktiven v zadnjih desetih letih, ko je nastala vrsta njegovih fotografskih ciklusov, ki pomenijo fascinantne topografske dokumente izginjajoče industrijske krajine, ob tem pa vsebujejo prepoznavno avtorsko subjektivno noto. Odvisno pač o katerem ciklusu je govora. V ljubljanski Mestni galeriji se danes ob sedmi večerni uri, torej čez slabo uro, odpira pregledna razstava tega ustvarjalca, ki zajema kar enajst različnih projektov.
Več o svojem delu in pričujoči razstavi, ki je zajela desetletno ustvarjalno obdobje, pa je pojasnil avtor, Antonio Živkovič.
Pogovarjal se je Miha Colner
Komentarji
komentiraj >> Re: Antonio Živkovič: obsesivno beleženje industrijske krajine
Miha [16/11/2009]
Lepa slika kadavra centrifugalne črpalke.
Škoda, ker slika ni opremljena z okvirnim letom montaže in vsak namembnostjo, če že ne imenom "fabrike", kjer je bila posneta.
odgovori >>