Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
SMK - Kako postati in ostati kupčeva prva izbira? (1847 bralcev)
Četrtek, 6. 5. 2010
Terens



Letošnja Slovenska marketinška konferenca zastavlja vprašanje - Kako postati
in ostati kupčeva prva izbira?

Ta četrtek ob 20.00 zvečer v Odprtih ušes za marketing gostimo Iztoka Silo,
Uroša Cvetka, Mileno Štular in dve od treh nominirank za marketinško
direktorico leta - Tino Kumelj in Anamarijo Stančič.

Pogovor povezuje Terens Štader.

Klik do poslušanja oddaje!

Letošnja Slovenska marketinška konferenca zastavlja vprašanje - Kako postati in ostati kupčeva prva izbira?

Ta četrtek ob 20.00 zvečer v Odprtih ušes za marketing gostimo Iztoka Silo,
Uroša Cvetka, Mileno Štular in dve od treh nominirank za marketinško
direktorico leta - Tino Kumelj in Anamarijo Stančič.

Pogovor povezuje Terens Štader.

 

 



Komentarji
komentiraj >>