Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sreda, 20h: Uredništva za kulturo v medijih in rock and roll v Sloveniji & Ramones tribute z odprtimi telefoni... (3113 bralcev)
Sreda, 22. 10. 2003
MaO



Marjan Ogrinc MaO tokrat udarja s komentarjem,kakšna je kulturna politika slovenskih časopisov in RTV do rock kulture - če jo seveda sploh imajo na Delu v Večeru v Dnevniku in na RTV Slovenija.
Sledi ocena, komentar in refleksija večera Tribute to Ramones, ko so v Orto klubu nastopili Gabba Gabba in naši DDV. Večer, na katerem se je začela pisati nova zgodovina rock and rolla na slovenskem z gostom Matjažem - pevcem in kitaristom DDV ter odprtimi telefoni na obe temi - kličite in sodelujte!
Predstavljanje novih posnetkov Wande Chrome and the Leather Pharaohs http://www.wandachrome.com/ pred četrtkovimi DJ grafiti in njihove predskupine izvrstnega odkritja Midnight Thunder Express http://www.midnightthunderexpress.com/
Spet vabljeni k poslušanju in pisanju komentarjev na tej strani - potrebujemo feedback - dajte si duška.
Na koncu še opozorilo na 20 obletnico hardcora v Ljubljani. Nimamo samo 25 letnice punka, ampak ima tudi generacija za prvotnim punkom kaj pokazati iz lastne zgodovine - plus moj komentar.


Komentarji
komentiraj >>

Re: Sreda, 20h: Uredništva za kulturo v medijih in rock and roll v Sloveniji & Ramone
Ekšn Roker [04/12/2003]

Ej, MaO, lepo da si se vrnil. Kot po navadi si malo preveč bluzil, kar se pa DDVjev tice, si pa malo mimo udaril... Po mojem mnenju so zanič, kot da bi križal Zablujeno gen. in Racijo.

Oni iz Mesarske vasi so pa razturili.

ER
odgovori >>

Re: Sreda, 20h: Uredništva za kulturo v medijih in rock and roll v Sloveniji & Ramone
Brane [03/12/2003]

Zivjo,

lepo je bilo spet po dolgem času slišati MAO-ta v polnem zagonu. Predvsem prvi band je bil super. Ker je MAO pozval, naj se javno odzovemo in nisem imel v tistem trenutku telefona pri roki, sem se odločil, da napišem komentar.
Kar se tiče slovenske rock scene bi imel samo manjšo pripombo, ki leti predvsem na rock kritike, ki pokrivajo koncertne dogodke v Ljubljani. (Ta kritika ne leti direktno na MAO-ta, ker je bil kolikor vem v času FV festivala in koncerta The Staff odsoten). Opozoril pa bi na dejstvo, da dokler bodo spoštovani kritiki, ki se po moji presoji profesionalno (po svojih močeh) ukvarjajo z obravnavo rockovskih godb zamujali na koncerte, dokler bodo pomembneži prihajali na koncerte potem, ko je prvi bend (slovenski) že odigral svoje in bodo zamudili tudi polovico drugega benda in dokler bodo potem v svojih recenzijah celo globokoumno pametovali o "dreku za ušesa", ki naj bi se navezoval na vsesplošno slovensko glasbeno produkcijo, s katero nas zasipajo mediji (tu mislim na recenzijo FV festivala), javno pa ne bom imenoval imena recenzenta, ker ga sicer zelo spoštujem, toliko časa bo na slovenski rock sceni vladala res poštena kriza. Ta neimenovana oseba pa ni edina, ki zamuja in potem zelo strokovno argumentira. Navedeno prireditev je zamudilo še nekaj drugih kritikov, ki se prav tako ukvarjajo s posvečeno temo. Dobro je, da vsaj peščica vztrajnih rockerjev, ki še hodijo na koncerte lahko pride na prireditev pravočasno, sicer bi bendi lahko igrali v prazno. No, morda vsi slovenski bendi niso dovolj kvalitetni, da bi se jim posvetilo kakršno koli kritiko. Vsekakor bi bilo zelo dobrodošlo za novo nastali bend, da se nanj kritiki odzovejo, pa če je ta kritični strokovni komentar še tako negativen. Bendi bi tako vsaj vedeli kaj je narobe, kaj morajo izboljšati, kje so problemi na ravni glasbene forme, kakšni so problemi na ravni izvedbe, nastopa, itd. Če ni nikakršnega odziva kot se strinjam z MAO-tom, potem ni možnosti, da bi ustvarjalci, kreatorji in vsi ostali, ki se pojavljajo v javnosti, realno ocenili kakšno je dejansko stanje stvari. V takšni obliki kot se pojavlja recenziranje na RŠ slovenska rockovska kritika nima več nobenega smisla, namenjena je le še sami sebi in svoji ego-tripaški etiki.
Še eno kritično bi podal na obliko spletnih strani RŠ. Zakaj pravzaprav obstaja napovednik, če v njem ni informacij, kaj se bo v določeni oddaji dogajalo.
Pa še nekaj, D.D.V. je sicer zelo všečen bend. Toda kje so bili kritiki pred petimi leti, ko so fantje začeli svojo trnovo pot in so se trudili na različnih koncertnih odrih. Med drugim, so nastopili tudi kot predskupina Dicky B. Hardy v K4, če se prav spominjam. Morda samo še eno vprašanje: Kaj pravzaprav ločuje D.D.V. od Zablujene generacije? Morda narečje? Vendar s tem nočem biti žaljiv. Benda sta vsak zase razpoznavna in jih nikakor nočem metati v isti koš, prej bi rad poudaril to, da oba benda izhajata iz Ramones šole rock'n'rolla.
Sicer sem pa zelo vesel, da lahko ponovno redno poslušamo MAO-ta v živo. Prav gotovo se komentar ne navezuje na samo oddajo Underground International, navezuje pa se na rock'n'roll, ki je predmet te oddaje in predvsem na slovenske underground rock'n'roll razmere.

L.P.

Brane
odgovori >>

Re: Sreda, 20h: Uredništva za kulturo v medijih in rock and roll v Sloveniji & Ramone
Brane [23/10/2003]

Oddaja UI je bila v sredo O.K. Zelo sem bil vesel, da sem po dolgem času spet slišal koncertne posnetke Pankrtov in da se je opozorilo na določena zgodovinska dejstva, ki so bila najpomembnejša za razvoj slov. rockovske izraznosti. Refleksija dogodkov večera Tribute to Ramones se mi je zdela izčrpna. Razveseljiv je bil odziv poslušalstva in njihovi kremeniti vtisi. Strinjam se, da je bil koncert Gabba Gabba odličen, tudi D.D.V so v živo pozitivno presenetili, a kljub vsemu mi le ni bilo dovolj jasno definirano, zakaj naj bi bil koncert tako pomemben za slovensko zgodovino rock'n'rolla, oziroma zakaj naj bi se s tem koncertom začela pisati nova zgodovina rock'n'rolla na slovenskem. Seveda to je samo moje mnenje, kljub vsemu mislim, da je UI ena izmed kvalitetnejših oddaj na RŠ, ki jo spremljam redno že vse od začetkov in mi je podala zelo ilustrativen vpogled v zgodovino kreativnega rockovskega ustvarjanja. Oddaja je poučna in razpoznavna, škoda da je takšnih oddaj na RŠ vse manj.

L.P.

Brane
odgovori >>