Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
RAZLIČNI USTVARJALCI: EX YU ELECTRONICA VOL I: Hometaping In Self-Management (Monofonica/ Subkulturni Azil, 2011) (1761 bralcev)
Nedelja, 27. 2. 2011
LukaZ


Predstavljamo vam pomembno izdajo ne le arhivarske nature elektronske zvočne preteklosti bivšega skupnega prostora, ki razkriva potentno in kreativno elektronsko zvočno podtalje, preko katerega se zgodovinski pogled na elektronsko glasbo v tem prostoru radikalno spreminja in širi ...

Komentarji
komentiraj >>

Re: RAZLIČNI USTVARJALCI: EX YU ELECTRONICA VOL I: Hometaping In Self-Management (Mon
hoffmann [27/02/2011]

Odlično! V dopolnitev prilagam še konverzacijo z Vrbincem z dne 13.1.2011, pravzaprav moj odgovor na njegovo vprašanje "Was Ist DAs?" ob promociji lpja v ŠKUC-u: Mi je žal da nisem vedel za predstavitev v Škuc-u. Sicer pa zanimiva scena iz osemdesetih, sam poznam v glavnem Maria Marzidovška, ki je imel tudi svojo kasetno pordukcijo in distribucijo (mailorder), je pa bil hiperproduktiven, mislim da je izdal vsaj 100 kaset svoje muske. Sam se ravno zaradi hiperprodukcije, precejšnjega diletantizma in obilja druge kvalitetne glasbe, ki sem jo konzumiral, v to nisem kaj prida poglabljal, Sandi pa je nekaj nabavljal, se mi zdi da ga je (Marzidovška) tud osebno poznal, tko da ti lahko ob priliki pove še kaj več.. Šlo je v glavnem za post-kraut elektroniko s primesmi industriala in postpankerske nevroze, a je bila ta muska,. že itak zelo obskurna, zaradi ortodoksne narave slovenskega panka in novega vala t.j. smernic centralnega komiteja, ki je priporočal in priznaval v glavnem besedni protirežimski upor, še dodatno marginalizirana. V Sloveniji se je dogajalo v glavnem na Štajerskem (predvsem Maribor z okolico), kjer je bila pač močna naveza na nemško elektroniko, ki je bila v sedemdesetih za razliko od Ljubljane v Mariboru masovno sprejeta (podobno kot na Koroškem, a, ker je bil Maribor mesto in je bila scena večja, še dosti bolj). V ta koncept bi morda šel tudi predstavnik stare hipijevske garde Oki iz se mi zdi da tudi Slovenske Bistrice (ne vem ali si ga poznal?), ki je bil hud odbitek, en cajt je vzporedno z mano skvotiral v Klubu mariborskih študentov v Rožni in je tja od doma privlekel en kup enih analognih aparatur.Parkrat sta s Sandijem nekaj čarala, a zaradi njegovega (Okijevega seveda) perfekcionizma t.j. iskanja popolnega prostorskega zvoka nista prišla daleč. Spomnim pa se enega Okijevega ashratemplovskega sešna v Galeriji Škuc, ne vem več prav dobro zakaj je šlo in kdaj je to bilo, v začetku ali koncem osemdesetih. Marzidovšek je enkrat koncem osemdesetih sicer nastopal v Festivalni dvorani, na nekem minifestivalu skupaj še z enima dvema tujima izvajalcema electrobody/noise scene, mislim da je organiziral Vidmar, takrat je bilo to njegovo šravfanje po zaslugi Laibacha in Borghesie že bolj sprejemljivo tudi v prestolnici. Pozneje je izginil s scene, po nekih informacijah naj bi dokončno obtičal v Bistrici . se poročil in posvetil kmetovanju, očitno berrettovski lik , bo treba mal počekirat.Od naštetih poznam še Lokalno televizijo s celjskega ki jo je vodil Daniel Bedrač (http://users.triera.net/bedradan/bedrac.html), v njej je bil (takrat še v začetni fazi razvoja) tudi Primož Schmidt, spomnim se njihovega nastopa na Ravnah (rokometno igrišče ob Gimnazijskem stadionu), ko so bili posebni gostje na nekem minifestivalčku v organizaciji Damca in ekipe, bizarna borroughsovska mešanica postindustrijskega hrupa in hipijskega aktivizma. Pozneje je Bedrač (skupaj s Schmidtom) sodeloval tudi z Brecljem (odličen, z moebiuvskim elektronskim drajvom podložen Brecljev album Desant na Rt Dobre Nade, izšlo na kaseti). V to (posthipijevsko) strujo bi morda lahko umestil tudi Hačotov šaleški bend Do-It iz istega obdobja, samo mislim da oni niso imeli elektronike. Enkrat sem jih poslušal v sklopu neke prireditve na filofaksu, zelo zapohana zadeva. Eto!
odgovori >>

    Re: RAZLIČNI USTVARJALCI: EX YU ELECTRONICA VOL I: Hometaping In Self-Management (Mon
    Sgt. Pepper [02/03/2011]
    Ticket to GRRŠ.
    odgovori >>