Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Odprta ušesa za marketing - Kaj lahko ponudi Slovenska marketinška konferenca? (1457 bralcev)
Četrtek, 5. 5. 2011
Terens



V terminu Odprtih ušes za marketing govorimo o Slovenski marketinški konferenci, ki bo 17. in 18. maja odprla vprašanje: "Odgovornost za dobiček in rast?"

Z nami bodo kandidati za marketinškega direktorja leta Tina Tomažič, Mojca Avšič in Aljaž Podlogar, ter predstavniki organizacijskega odbora. Moderator Terens Štader.

Oddaja v celoti!

V terminu Odprtih ušes za marketing ta četrtek ob 21:30 govorimo o Slovenski marketinški konferenci, ki bo 17. in 18. maja odprla vprašanje: "Odgovornost za dobiček in rast?"

Z nami bodo kandidati za marketinškega direktorja leta Tina Tomažič, Mojca Avšič in Aljaž Podlogar, ter predstavniki organizacijskega odbora. Moderator Terens Štader.

 



Komentarji
komentiraj >>