Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
ARTEFAKT 75: Zvočna Odiseja 2011: "Dave...My mind is going...I can feel it..." (1403 bralcev)
Ponedeljek, 7. 11. 2011
Bojan Anđelković





Zvočna matrica:








Oddaja v celoti (tako kot je zvenela v etru):









Oddaja je neka vrsta halucinatorno-deliričnega radijskega uvoda v predavanje z naslovom:

NOORDUNG: ODISEJA 2045
Šest konceptualnih paralel med filmom Odiseja 2001 Stanleyja Kubricka in gledališkim projektom Noordung 1995-2045:: Dragana Živadinova

, ki se je zgodilo v torek, 8.novembra, ob 19.30 v Knjižnici Šiška, v okviru Škratove fiolmske šole 2011, kjer smo med drugim skušali odgovoriti na naslednja vprašanja:

Kako in zakaj se prelevi opica v slavni sceni z začetka Kubrickovega filma Odiseja 2001 v človeka, subjekta, prav v trenutku, ko ta dojame, da je lahko kost, ki jo drži v roki, tudi kladivo, sekira?
Kdo je otrok v vesolju, ki se pojavi na samem koncu filma?
Kakšno zvezo ima s tem računalnik HAL in kaj za boga predstavlja črni monolit?

Predavanje je skušalo povezati določene zastavke, ki nam jih ponuja Kubrickova mojstrovina, s konceptualno spekulativnostjo 50-letnega projekta Noordung 1995-2045:: Dragana Živadinova, in sicer prek filozofskih konceptov Friedricha Nietzscheja, Gillesa Deleuza in Michela Foucaulta. Skrajno je namreč zanimivo, da tako film Odiseja 2001 kot projekt Noordung 1995-2045:: postavljata in na podoben način skušata razrešiti problem, identičen Foucaultovemu nietzschejanskemu problemu, kot ga formulira Deleuze v zelo pomembnem aneksu svoje knjige o Foucaultu z naslovom "O smrti človeka in o nadčloveku".



Komentarji
komentiraj >>