Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
SCOTTY HARD - The Return Of Kill Dog E. (Wordsound, 1999) (2910 bralcev)
Sreda, 13. 9. 2000
Bozji_dar



SCOTTY HARD je pravzaprav SCOTT HARDING – človek, ki je bil v rodni deželi že lep čas prisoten na alternativni glasbeni sceni, ko pa je nekega poletnega večera prvič slišal zavijajoče piske saksofona v komadu »Rebel WITHOUT A PAUSE legend PUBLIC ENEMY, se je njegova življenjska pot odločilno spremenila. Po desetih letih udejstvovanja v domačem Vancouvru se je odločil spakirati kufre in se odpravil v New York, kjer se je ravno tedaj dogajala nova hip-hop revolucija. Njegova posvetitev se je zgodila v legendarnih njujorških hip-hop centralah: v studiih CHUNG KING HOUSE OF METAL in CALLIOPE, kjer se je SCOTTY ustalil za nekaj let in v tem času sodeloval z artisti, kot so: PRINCE PAUL, DE LA SOUL, JUNGLE BROTHERS, STETSASONIC, BRAND NUBIAN, BLACK SHEEP, ULTRAMAGNETIC MC's itn. Torej kar lepa druščina, a seznam se še zdaleč ne ustavi pri naštetih imenih. Posebej je potrebno omeniti njegovo sodelovanje z JASONOM FURMANOM in SEBASTIANOM LAWSOM, ki sta na začetku devetdesetih na noge postavila skupino NEW KINGDOM. SCOTTY je takrat produciral njun prvi demo in nato še poznejša dva albuma, na koncertih pa ju je spremljal s kitaro. SCOTTY HARD je poleg tega, da je odličen producent tudi odličen kitarist. S SEBASTIANOM LAWSOM danes sodeluje tudi v svoji novi skupini TRUCK STOP, pojavlja pa se tudi kot gost na njegovem albumu THE RETURN OF KILL DOG E.

Scottov prihod k založbi Wordsound se je zgodil dokaj naključno. S SKIZOM FERNANDOM, šefom založbe, se je seznanil prek njunega skupnega prijatelja, britanskega novinarja in producenta KEVINA MARTINA. Po uspešnem vpeljevanju, ko je prispeval nekaj svojih skladb za razne WORDSOUNDOVE kompilacije, je lani končno dočakal izid svojega prvenca THE RETURN OF KILL DOG E. Po naslovu sodeč je KILL DOG E. še eden izmed alter-egov SCOTTA HARDINGA, ki pa temelji na resnični osebi. Gre za zloglasnega pripadnika enega izmed njujorških gangov, katerega ime je bilo na ulicah strahospoštovano.

In kakšen je ta naš album? V WORDSOUNDU pravijo, da bi se dalo muziko na njem najlažje opisati z izrazom sludge-hop. In res gre za nekakšen blatni hip-hop, ki se spogleduje z lo-fi estetiko v brozgi vseh mogočih stilov. Ta eklektičnost je obenem tudi eden izmed redkih očitkov albumu. V prvem poslušanju nehote dobiš občutek, da se avtor spet poigrava s poslušalčevimi ušesi in vkup nameče celo vrsto glasbenih stilov in vplivov. Kje pa ste še videli hip-hop plato, na kateri je moč slišati harmoniko? A po večkratnem poslušanju se kaj kmalu izkaže, da vsa stvar deluje, tudi kot celota. In to še kako dobro. HARDINGU se pač pozna kilometrina, ki jo je nabral s produciranjem vseh mogočih bandov. Pa to niso bili samo hiphopači, da se razumemo. Med njimi bi našli tudi v naših krajih znane fante iz KNITTING FACTORYJA SEX MOB in sveto trojico MEDESKI, MARTIN & WOOD. Praktično v vsakem komadu je slišati kitaro, s katero se spretno poigrava sam SCOTTY. Z distorziranimi vokali, uporabljenimi šumi in kriki ter z ostalim zvočnim poigravanjem ustvarja prepoznavno zvočno kuliso, ki nas popelje v temačne stranske ulice velemesta, kjer se dogajajo vsakovrstne grozote, ki si jih lahko zamislimo. Na trenutke delujejo nekateri komadi celo filmsko, kot soundtrack za kakšen TWIN PEAKS ali kaj temu podobnega. K skrajni temačnosti pa pripomorejo tudi naslovi komadov, kot so: LURKING IN THE SHADOWS, DARK BLOCKS, RAW NERVES ipd. Skozi celoten album je čutiti Scottyjevo neobremenjenost z ustvarjanjem hit komadov. Je pač že predolgo v tem biznisu, da bi bil pripravljen sprejemati nepotrebne kompromise. A kljub temu mu uspe narediti tako pesem, ki bi jo brez slabega občutka lahko vrteli tudi na MTV-ju. Govor je o tretjem komadu WHO SAID (WHAT)?, ki je pravi mali hitič, obenem pa tudi komad na CD-ju, ki se ga najhitreje naveličaš.

Opozoriti je treba še na eno odliko albuma, to je na množico gostov, ki se pojavljajo na njem. Nemalokrat se sicer zgodi, da se poskusi vključevanja velikega števila gostov na albumu kaj radi izjalovijo in iz takih kvazi-sodelovanj dobimo ven nič drugega kot navadno skropucalo. Na albumu THE RETURN OF KILL DOG E. pa so Scottyjevi gostje predvsem njegovi kolegi iz Wordsounda, npr. SAYYID in HIGH PRIEST iz ANTI-POP KONZORCIJA, MR. DEAD iz METABOLICSOV in eden inovativnejših zlagačev rim v zadnjem času SENSATIONAL. Vsi našteti celotno dojemanje albuma kvečjemu popestrijo.

Z albuma THE RETURN OF KILL DOG E, ki ga bomo poslušali v celoti, vas bodo ustrahovali naslednji komadi: MODUS OPERANDI: 456; POCKETS FAT; WHO SAID (WHAT)?; LURKING IN THE SHADOWS; DARK BLOCKS; DAYS AND NIGHTS OF WINE AND ROSES; MUCHAS OLAS (NO ME JODAS); RAW NERVES; BUBBLE IN THE HAZE; SPITTIN IN THE EYE OF THE WORLD ter za konec še EPILOGUE. Uživajte!


Komentarji
komentiraj >>