Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO U.F.O. - New Geocentric World Of Acid Mothers Temple (Squealer Music, 2001) (2632 bralcev)
Četrtek, 16. 5. 2002
Bozji_dar



Na čelu intenzivnih ustvarjalnih sil nove japonske psihadelije maršira multi-instrumantalist in producent Makoto Kawabata in njegovi nojz friki Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O. Četudi njihova glasba zveni precej vesoljsko, ima kratica UFO veliko bolj tuzemski pomen. Je namreč le okrajšava za Underground Freak Out in to Kawabatova banda tudi je. Milenijska hippy grupa, kot so se sami opisali, z glasbo razširja samosvojo hipijevsko blaženost med nezavedne množice in to dokaj uspešno počne že kar nekaj let.

New Geocentric World Of Acid Mothers Temple je njihov četrti redni studijski album in v svojem bistvu prav nič drugačen od predhodnikov. Še vedno ponuja eksotično talino mnogih žanrov in gibanj. Enako močno vleče iz ljudskih motivov kot iz zahodnjaške psihedelije in hipijevstva, pri tem pa ne pozablja na nojzarsko objestnost in obilje improvizacijskih okruškov. Vse to z enim samim namenom, vzpostavljati komunikacijo z novimi svetovi in sferami. Precej new-agersko se sliši, priznam, a zaradi tega v njihovi glasbi ne pričakujte kake osladne vodnarske patetike.

Ne vem sicer, ali so Acid Mothers Temple s svojim »Novim geocentričnim svetom« hoteli pridobiti kakšnega novega spreobrnjenca ali le izgubiti nekaj dosedanjih pristašev, zagotovo pa se to zgodi že po dobrih 40 sekundah albuma. Uvodna mantra komada Psycho Buddha, v kateri se ponavlja beseda What, napelje poslušalca k mišljenju, da je domov privlekel še eno eksperimentalno elektro-tehniško sestavljanko. Kaj kmalu pa se vsa jedra tega mnogoštevilčnega kolektiva zlijejo v silovito eksplozijo, katere udarni val se vleče celih nadaljnjih 21 minut. Raztelešena kakofonija totalne zvočne vojne napada naša ušesa s tako intenzivnostjo, da je najbolje pustiti možgane krvaveti brez odpora. »Psiho Buda« je neizprosen kos, ki v strahovitem tempu združuje Kawabatovo ožgano kitaro s hrumečo ritem sekcijo, Cotton Casino, edina redna ženska članica kolektiva, pa medtem poskuša porivati vse mogoče zvoke svojega sintetizatorja v ospredje.

Naslednji komad Space Age Ballad je vznemirljiv akustičen kos, ki rahlo spominja na še ene japonske psihadelike Ghost in njihovo haiku minimalistično baladnost. S svojo enoličnostjo in neprimerno krajšo dolžino je bolj kot ne samo uvod v sledečo, počasi gorečo skladbo You're Still Now Near Me Everytime, v kateri lahko občudujemo znan glas. Haco je tisto drobno japonsko dekle, ki tako fantastično odpira svoje glasilke in da skladbi veličasten, njej lasten prizvok.

Universe Of Romance še enkrat potrjuje Kawabatovo obsedenost z vesoljem in vsem, kar prihaja iz vsemirja. Folk motiv je oplemeniten z izvenzemeljskimi zvoki in se nadaljuje v frenetično posodobitev Hendrixove Foxy Lady, tokrat poimenovane Occie Lady. Razbijajoča skladba revizira Hendrixov riff v meglici predirljivih kitarskih krikov in cvileža.

Album New Geocentric World Of Acid Mothers Temple je precej dinamična zbirka skladb. Če se je začel z »velikim pokom«, se zato konča prav umirjeno s 15-minutnim ambientalnim drone komadom What Do I Want To Know (Like Heavenly Kisses Part II).

Acid Mothers Temple ponosno nosijo oznako »kozmičnih trubadurjev«, ki so nenehno in povsod v iskanju medgalaktičnih komunikacij z novimi svetovi, Makoto Kawabata pa je kot frontman in gonilna sila tega kolektiva zagotovo ena izmed bolj ekscentričnih figur v svetu glasbe. Kaj hočemo, praktično vsi veliki glasbeniki, so bili in vedno bodo nagnjeni k temu ali onemu čudaštvu, vas pa naj medtem v zvočni kozmos popeljejo Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O.


Komentarji
komentiraj >>