Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
XIII: Oddaja o soulu, jazzu, funku in blaxploitationu, tako znanem kot bolj obskurnem (2819 bralcev)
Sobota, 5. 8. 2006
jizah



Spet je sobota, spet bo ura 3, spet se boste prebujali in spet se bomo ukvarjali z glasbo temnopoltežev, ki so svoj pečat puščali v sedemdesetih letih našega stoletja. Med drugim bomo slišali tudi gospoda Charlesa Earlanda, ki je eden od najzaslužnejših, da se je v kung-fu filmih pričela pojavljati tudi funk glasba, saj je na soundtracku Dynamite Brothers (btw, platka danes stane kar lepe denarce in je precej raritetna), naredil glasbo, ki je kasneje postala trademark za kung-fu filme in so jo začeli na veliko samplati tudi razni raperski producenti (tudi veliki The RZA). Kung-fu je torej od takrat naprej opremljen s funk glasbo. Poleg tega poslušamo še legendo Cannonball Adderleya, ki je med drugim igral tudi na najbolj kultni jazzerski plošč v jazz zgodovini, Miles Davisovi "Kind of Blue", skupaj z Johnom Coltranom in ostalimi. Poslušamo tudi klasiko raregrooverjev, imenovano "Shifting Gears", in nekaj zadev, ki so jih skupaj spravili organisti, kot sta Johnny Hammond in Leon Spencer Jr.. Za nameček poslušamo še Pleasure, Bunky Greena, Boogaloo Joe Jonesa in izjemen komad velikega Gene Ammonsa, na katerem se je izkazal tudi najbolj legendarni funk bobnar Bernard "Pretty" Purdie, ki smo ga poslušali tudi v kompoziciji Boogaloo Joe Jonesa in ga najdete na neverjetno veliko jazzfunk in funk ploščah. Za nameček pa poslušamo še funkerski projekt Donalda Byrda, v projektu Blackbyrds.


Komentarji
komentiraj >>