Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
GODBENI IMPERIALIZEM, Torek, 10. december 2002 0b 21.00 (4755 bralcev)
Ponedeljek, 9. 12. 2002
LukaZ



BITSHIFT

FLEX in
U.M.A.+GINSENG

0d 10. do 14. Decembra 2002



O CIKLUSU:

Bitshift je ciklus zvočnih dogodkov, predavanj in delavnic v galeriji Kapelica v Ljubljani, ki traja skozi celo leto. Prizadeva si vzpostaviti kulturo zvočne umetnosti,
možnost stika med avtorji/icami, ki delujejo na tem področju, in tako ustvariti stimulativno okolje, kjer lahko pride do pretoka idej – komunikacij in realizacij.
Ime ciklusa Bitshift izvira iz računalniškega programa za manipulacijo zvoka v realnem času MAX/Msp. Bitshift je ime generatorja, ki distorzira zvok na ravni računalniških bitov.

V ciklusu smo do sedaj predstavili umetnike in skupine: prof. Clarence Barlow (Indija/Evropa), Borut Savski (SI), Tao G. Vrhovec Sambolec (SI), Valentina Čabro in Tomaž Grom (SI), Riccardo Massari Spiritini (IT/SP), Luka Prinčič (SI), 7Hz Group (A/USA).

DOGODKI
V ciklusu želimo slovenski publiki predstaviti mednarodno produkcijo zvočne umetnosti s poudarkom na “živi elektronski glasbi” - “live electronics”, ter zvočno vizualnih instalacijah in performansih.
Namen ciklusa je predstaviti produkcijo, ki za generiranje zvoka uporablja elektronske medije in ni klubska glasba (techno), in tudi ne modernistična glasba, ampak zaobjema kompozicijo, eksperiment, prostorsko instalacijo, in se dogaja v živo.

PREDAVANJA / DELAVNICE
V ciklus so vključena predavanja, predstavitve in delavnice pod vodstvom povabljenih umetnikov. Na ta način želimo ponuditi možnost poglobljenega vpogleda v način manipulacije in organizacije zvoka kot izraznega sredstva, za kar obstaja vedno večje zanimanje, saj elektronski mediji dopuščajo sorazmerno pristopen način manipulacije zvoka, v našem prostoru pa zaenkrat še ne obstaja možnost pridobitve znanj na tem področju.

VIZIJA
S celotnim ciklusom želimo vzpostaviti kulturo zvočne umetnosti, odpreti diskurz o kognitivnih, konceptualnih, simbolnih in estetskih aplikacijah zvoka kot izraznega sredstva. Odpiramo kanal, ki naj poveže tako umetnike kot tudi publiko s področja vizualne, performativne in glasbeno-zvočne umetnosti.


PROGRAM:


Torek, 10. december, ob 20.00:

FLEX: Felix Profos (Švica) / skladatelj, Rudiger Meyer (JAR) / skladatelj, Tamar Kordzaia (Gruzija) / klavir.
Gostja: Rosa Eja Barsland (Danska) / gib, glas.
Sodeluje: Klemen Bračko (Slo) / violina.
Akustična in elektronska glasba, kratki filmi, sonična umetnost in zvočni ambienti.

Koncept:
V spoznanju da tradicionalne oblike koncertnih situacij ne omogočajo več primernega prostora za ustvarjanje, sta skladatelja v iskanju novih oblik predstavljanja vzpostavila platformo, ki je med koncertom, happeningom, zabavo in instalacijo. To je predstavljeno v obliki simultanega slojenja elektronike, glasbenikov, tekstov in vizualnih informacij.

Del dogodka FLEX bo mogoče v živo spremljati na Radiu Študent v oddaji ”Godbeni Imperializem” med 21.00 in 22.00.

Četrtek, 12. december, ob 20.00:

"SHOPPING: FINDING THE MATERIAL OF DAILY LIFE"
Zaključna predstavitev (koncert – happening – instalacija??) dvodnevne zvočne delavnice, ki jo bosta 11. in 12. Decembra vodila F. Profos in R. Meyer.








Petek, 13. december ob 20.00:

U.M.A. + GINSENG

U.M.A. (URBANO MISTICA AMPLITUDE) = Gato Leiras (Buenos Aires) / sampler, Michael Renkel (Berlin) / sampler
GINSENG = Sonja Bender (Berlin) / videosampling
Koncert žive eksperimentalne elektronske glasbe z manipulacijo videa v realnem času.

Koncept:
U.M.A. je reakcija.
Glasba je nehierarhična, približni odmev in odsev, interpretacija ”Najdenega Predmeta” – ”Objet Trouvé”, interpretacija vsenavzočnosti zvoka komunikacije človeških bitji znotraj kaosa prometa in promenad, znotraj socialno/emocionalnih getov in poslovnih stavb. Srčni utrip mesta, poezija hladne praznine.
U.M.A. raziskuje "odprt in mobilni kompozicijski" proces (Mr. Evangelisti), možnosti mutacije realnosti, in nam kot povratno informacijo podaja raznolikosti časovne distorzije.
GINSENG vpeljuje nove dimenzije v zaznavanju časa. S pomočjo prostih kombinacij in plastenja, najdeni video posnetki omogočajo rojstvo novim, mutirajočim podobam, ki razkrivajo mehanizme slikovnega kodiranja.


Sobota, 14. december ob 20.00:

"SAMPLING & INSTANT COMPOSING"
Zaključna predstavitev (koncert – happening??) enodnevne zvočne delavnice pod mentorstvom U.M.A.+ GINSENG.


KRATKE BIOGRAFIJE NASTOPAJOČIH:


FLEX

Felix Profos (1969 Švica) je študiral klavir z Hans/Jürg Strub-om in kompozicijo z Roland Moser-jem v Bazlu in z Vladimirjem Tarnopolskim v Moskvi.
Njegova dela obsegajo orkesterske in komorne kompozicije, kot tudi elektronska in multimedijska dela, ki so izvajana in posneta širom Evrope. F. Profos je sodeloval na festivalih Gaudeamus – Amsterdam, Berliner Festwochen, Musikomat Basel, Jeune Musique Marseille in Forum Nova Musica Mexico. Trenutno razvija partituro za večje delo za avantgardno rock skupino „Steamboat Switzerland“.
F. Profos je leta 1999 prejel nagrado za kompozicijo na mednarodnem srečanju mladih skladateljev v Apeldoorn-u na Nizozemskem. Leta 2001 je prejel štipendijo ”Cicivitella Foundation New York”. Živi v Zurichu, kjer poučuje glasbeno teorijo na Winterthur-Zurich Konservatoriju.

Rüdiger Meyer (1968 Južno Afriška Republika) je diplomiral iz kompozicije na Univerzi Witwatersrand (JAR), kjer je nadaljeval s študijem muzikologije, in doktoriral s tezo ”Change and Continuity in the Works of Morton Feldman”. S študijem kompozicije je nadaljeval z Younghi Pagh-Paan na Hochshule für Künste v Bremnu, in z Diderik Wagenaarjem, Gilius van Bergeijkom in Clarence Barlowom na Kraljevem Konzervatoriju v Denn Haagu. Leta 1997 se je udeleležil festivala Gaudeamus International Music Week – Amsterdam , 1998 mednarodnega srečanja mladih skladateljev v Apeldoorn-u na Nizozemskem. Zadnja leta se ukvarja z interakcijo med glasbo in plesom, in glasbo in vizualno umetnostjo.

Tamriko Kordzaia (Tbilsi, Gruzija) je študirala klavir z Nano Tchikvaidze, Nodar Gabunia in Nano Khubutia na Državnem Konzervatoriju. Osvojila je več prvih nagrad na Gruzijskih in Vsesovjetskih tekmovanjih. Po končanem študiju se je udeleževala mojstrskih tečajev z Rudolf Buchbinderjem na Mozart Akademiji v Krakovu in z Hans Jürg Strubom na Musikhochshule Winterthur v Zurichu. Tamriko Kordzia je nastopala kot solist na mnogih recitalih, kot tudi z orkestri po Evropi, bivši Sovjetski Zvezi in na Japonskem. V zadnjih letih se je posvetila sodobni glasbi; nastopala je solisticno, v komornih ansamblih, z elektroniko in v multimedijskih projektih.

Rosa Eja Barslund (1977, Danska) je kontinuirano študirala gibalno in uprizarjajočo umetnost od leta1993. Najprej na Danskem, potem v ZDA na Earthdance MA, in na Nizozemskem, kjer je diplomirala iz študija koreografije na European Dance Academy (EDDC). Rosa se ukvarja s koreografijo, plesom, glasbeno kompozicijo, petjem, filmom, oblikovanjem luči in gledališčem.


U.M.A. (URBANO MISTICA AMPLITUDE) + GINSENG
http://www.geocities.com/umaginseng/main.html

Gato Leiras Wenzel (1971, Argentina), živi od leta 1997 v Berlinu. Gato pripada skupini glasbenikov iz Bouenos Airesa, ki skušajo zabrisati mejo med eksperimentalno in pisano glasbo. Leta 1988 so ustanovili Impro/Kompozicijsko skupino ”Orejas Y La Lengua”.
Poleg Igranja v skupini U.M.A+ GINSENG Gato proizvaja glasbo in zvok za kratke filme, videe in instalacije. Gato Leiras Wenzel je leta 2000 že bil v Sloveniji, in sicer je sodeloval na festivalu hEXPO.

Michael Renkel (1965, Nemčija) je kitarist, skladatelj, in se ukvarja z eksperimentalno elektronsko glasbo. Michael se je izobrazil na klasični kitari, od leta 1985 pa se je začel zanimati za koncepte odprte kompozicijske tehnike, ki so ga je pripeljali do dela z živo elektroniko in računalniško glasbo od leta 1998.
Michael je napisal več akustičnih in elektro akustičnih skladb, ki so predvajane po Evropi, udejstvuje pa se tudi kot improvizator s kitaro in elektroniko v različnih zasedbah.

Ginseng [ alias Sonja Bender ] (1970, Nemčija) je študirala umetnost in vizualne komunikacije na Maerki Academy, ter umetnost na Univerzi za umetnost v Berlinu.
Sonja Bender se ukvarja video-zvočnimi instalacijami, sodeluje z glasbeniki in VJ-ji.
Nastopa tudi z manipulacijo videa v živo.


Komentarji
komentiraj >>

Re: GODBENI IMPERIALIZEM, Torek, 10. december 2002 0b 21.00
Pera [14/12/2002]

skoda za tiste, ki so zamudili... ;)
odgovori >>