Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
nedelja, 15. 12. ob 15.00: DEREK BAILEY: Pieces for Guitar (Tzadik, 2002) (2360 bralcev)
Petek, 13. 12. 2002
Alja



bailey
Imamo priložnost prisluhniti izrednemu dokumentu, ki je z zaprašenih polic privatne zbirke glasbenika našel pot do nosilca zvoka, zahvaljujoč neumornemu entuziazmu Johna Zorna in njegove izdajateljske hiše Tzadik. Pieces For Guitar britanskega strunskega mojstra in posebneža Dereka Baileya ...
Imamo priložnost prisluhniti izrednemu dokumentu, ki je z zaprašenih polic privatne zbirke glasbenika našel pot do nosilca zvoka, zahvaljujoč neumornemu entuziazmu Johna Zorna in njegove izdajateljske hiše Tzadik. Pieces For Guitar britanskega strunskega mojstra in posebneža Dereka Baileya, nastali med l. 1966/67, namreč z izdajo kar petintrideset let pozneje ponujajo enkraten vpogled v prazačetke in razvoj neke osebne zvočne aure in govorice ter hkrati odstirajo tudi prapočela svobodno improvizirane godbe, porajajoče na britanskih tleh.
Izredno zanimivo dejstvo, da sam ni posegel toliko v radikalno klasično okolje sodobnikov, denimo ameriške njujorške šole skladateljev, zbranih okoli Johan Cagea, niti po post serialni tradiciji Karlheinza Stockhausena in ostalih, temveč so njegov sluh raje napajale zgodnejše tvarine neoklasicizma in serialne metode ob prelomu stoletja in kasneje. Sam je v spremnem tekstu k Pieces For Guitar napisal: ''Moja najmočnejša in edina influenca v tistem času je bil Webern, čeprav očitno oddaljen od improvizacije. /.../ Morda je obsesija celo boljša deskripcija kot influenca.''


Komentarji
komentiraj >>