Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sreda, 6. 12. ´06 ob 19.00 (ponovitev 13. 12. ´06 ob 10.00) LEGENDS OF MOTORSPORT: Remnants From Big Bang (Reverberation, 2006) (2697 bralcev)
Sreda, 6. 12. 2006
bruc



Legends Of Motorsport: Remnants From Big Bang

Očitno Legends of Motorsport poleg sočnih rockovskih zvokov obožujejo tudi hitre avtomobile in motorje. Dokaz je tudi njihova spletna stran, ki je opremljena z ikonami športnih vozil. Ko jih kliknete zaslišite rohneče zvoke motorja. Simbolizem avtomobilizma in rohnečih motorjev v kontekstu benda ni le za lase privlečena ideja. Njihova sodobna interpretacija rock'n'rolla dejansko deluje kot dobro delujoč in predvsem zelo hrupen motor. Bend iz avstralske Tasmanije, natančneje iz »North Hobarta« se je že ob koncu devetdesetih znašel v epicentru avstralskega rockovskega dogajanja. Njihov razvoj se je naglo razplamtel, ko so se fantje ob koncu devetdesetih preselili v Melbourne. Do danes so si uspeli z izredno divjimi in suverenimi koncertnimi nastopi ustvariti slavo enega od najbolj prepričljivih avstralskih koncertnih bendov. (v celoti!) ...
* Očitno “Legends of Motorsport” poleg sočnih rockovskih zvokov obožujejo tudi hitre avtomobile in motorje. Dokaz je tudi njihova spletna stran, ki je opremljena z ikonami športnih vozil. Ko jih kliknete, zaslišite rohneče zvoke motorja. Simbolizem avtomobilizma in rohnečih motorjev v kontekstu benda ni le za lase privlečena ideja. Njihova sodobna interpretacija rock'n'rolla dejansko deluje kot dobro delujoč in predvsem zelo hrupen motor. Bend iz avstralske Tasmanije, natančneje iz »North Hobarta« se je že ob koncu devetdesetih znašel v epicentru avstralskega rockovskega dogajanja. Njihov razvoj se je naglo razplamtel, ko so se fantje ob koncu devetdesetih preselili v Melbourne. Do danes so si uspeli z izredno divjimi in suverenimi koncertnimi nastopi ustvariti slavo enega od najbolj prepričljivih avstralskih koncertnih bendov. Odre so si delili s številnimi veliko bolj zvenečimi imeni kot so na primer Queens of the Stone Age ali The White Stripes. Da so L.O.M.S odličen koncertni band, sta pred kratkim potrdila tudi člana odličnega avstralskega dueta Digger & The Pussycats, Sam Agostino in Andy Moore, ki pravita, da je participacija na živem nastopu Legends of Motorsport totalno noro doživetje. Glede na posnetke, ki so jih do sedaj zabeležili, bi se dalo sklepati, da je zgodba res še veliko bolj divja na odru kot na studijskih posnetkih. Ko boste danes slišali prvenec razvnetih rockerjev, jih boste verjetno želeli čim prej preveriti v živo, vsaj če vas zanima sodobna avstralska rockovska produkcija. Gre namreč za izviren in v sodobnem času precej samosvoj pristop, ki vzbuja pozornost s svojim bujnim zvokom.
V zasedbi so se do danes zvrstili številni glasbeniki, ki jih vodi kitarist, orglar ter vokalist Richard Fyshwick. Sčasoma se je zvok benda prevetril, za kar so verjetno zaslužne prav številne menjave v zasedbi. Na njihovih začetkih so bili v ospredju predvsem kitaristi. Na začetku so bili kar trije, dokler niso ene od kitar nadomestile orgle.
Nestrpno smo pričakovali njihov prvenec, saj smo se želeli prepričati, v katero smer jih bo tokrat odneslo. Na svojih prvih dveh E.P.-jih so namreč zveneli pretežno konvencionalno in tudi linearno. Raziskovali so predvsem eno-akordne kitarske strukture. Na trenutke so se spuščali celo na teritorij stoner rocka. Dokaj nenavadno je tudi to, da so na svoj prvenec čakali skoraj deset let, kar je še dodaten dokaz, da jim gre v prvi vrsti za koncertno glasbeno izražanje. Naša neučakanost je bila torej potešena letošnjega septembra, ko je album »Remnants from the Big Bang« prilezel na plano pri avstralski založbi »Reverberation«. Po večkratnem poslušanju lahko sklenemo, da se je splačalo čakati. L.O.M.S. so namreč posneli enega od izvirnejših prvencev letošnjega leta. Združevanje hard rockovske preteklosti iz sedemdesetih let in sodobnih zvočnih rešitev jim gre dobro od rok. Ne zvenijo več tako zaverovano in naivno kot povprečni sodobni hard rock bendi, ki so usmerjeni v retro preigravanje že slišanega. Imajo povsem originalen in svež zvok. Glede tega jih verjetno rešujejo ravno orgle, ki so močno potisnjene v ospredje in skrbijo za notranjo glasbeno napetost. Zanimivo je, da ne služijo zgolj za melodično nadgradnjo celote, temveč v prvi vrsti kot inštrument za ritmično-dinamične naloge. Prav tako so zanimivi odsekani hard rockovski kitarski ritmi, ki se na trenutke že spogledujejo z določenimi vzorci funkoidnih in soulovskih rešitev. Kitarski solo vložki in prehodi so dokaj netipični, na trenutke že kar odbiti. Za zvočno pestrost posameznih skladb poskrbijo tudi nevsiljivi vložki pihal. Suverena glasbena medigra med posameznimi inštrumenti se izvirno dopolnjuje z rohnečim, kričavim glasom vokalista Richarda, ki spretno vodi celotno zasedbo. Seveda je vse skupaj začinjeno z dobršno mero preizkušenih garažnih rockovskih »rifov«. Ne smemo pozabiti na izstopajoče bobnanje. Whiskey Ago Go zelo veliko dela na zanimivih prehodih in preobratih, ima tudi močan ter točen hard rockovski udarec, ki se ga je verjetno učil prav po očetu takšnega sloga, Johnu Bohnamu.
Po drugi plati se celotna zasedba ne sramuje spogledovanja z modeliranjem prekanjenih pop refrenov. Za takšne zaključke je morda odgovorno tudi precej bohotno produkcijsko delo. To v primeru albuma »Remnants from the Big Bang« ni moteče, temveč objektivno predstavlja avtorsko delo glasbenikov. Z dovršeno produkcijo je bend pridobil sodoben, a tudi sočen pridih, ki kliče po predstavitvi na velikih mednarodnih odrih.
Opraviti imamo torej z odbitim avstralskim rock bendom. Ta svojo glasbeno izraznost pojmuje predvsem kot razvratni žur do onemoglosti. Tudi njihova besedila nas prepričajo v to. V njih ni možno zaznati kakšnih globokih misli ali družbeno kritičnih izraznih prvin. Prevladujejo zgodbe o ženskah, hitrih avtomobilih in rock'n'rollu. Celota deluje kot ekstremno hrupna zabava, če ne celo zafrkancija. Na koncu se lahko le še vprašamo, ali je koncept Legends of Motorsport smiselna reakcija na dogajanja v sodobnem svetu. Ne glede na možne odgovore, lahko brez pretiravanja ugotovimo, da bend predstavlja rušilno silo avstralskega rock'n'rolla za novo tisočletje.

pripravil Bruc


Komentarji
komentiraj >>