Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Nedelja, 6. 4., 19h: A HAWK & A HACKSAW S/T (Cloud recordings, 2002) (1797 bralcev)
Nedelja, 6. 4. 2003
dani



Kvazi-solistični prvenec Jeremyja Barnesa – bolj znanega po delu v Neutral Milk Hotel in Bablicon - zares zveni, kot zabava na domačem dvorišču, kjer ne veljajo nobene zakonitosti, le spontanost, že skorajda naivno-idealističen pogled na svet in zvrhana mera hedonizma. In če sem bil že ob Bablicon preprosto šokiran zaradi multikulturnosti in raznorodne žanrske prenatrpanosti, je tokrat še huje. Nimam namreč ene same besede, ki bi pod eno streho združila to norost. Med seboj se namreč oplajajo in prepletajo tako ambient, konkretno, neo-klasika, romska tradicija, ragtime, psihadelija, klavirski minimalizem, pregrešni folk, vzhodnoevropski melanholični melos, karnevalsko-cirkuški polet, duh Ennia Morriconeja in Yanna Tiersna kot pretekla zapuščina Briana Wilsona. Še bi lahko našteval, a bi bilo brez pomena, saj nimate priložnosti prav vsak dan slišati tako originalne in notranje potešene plošče, ki stoji od začetka pa vse do konca in brez predaha niza pravljično-sanjske impresije.
TOLPA BUMOV.
Nedelja, 6.4., 19h:
A HAWK & A HACKSAW S/T (Cloud recordings, 2002)

Kvazi-solistični prvenec Jeremyja Barnesa – bolj znanega po delu v Neutral Milk Hotel in Bablicon - zares zveni, kot zabava na domačem dvorišču, kjer ne veljajo nobene zakonitosti, le spontanost, že skorajda naivno-idealističen pogled na svet in zvrhana mera hedonizma. In če sem bil že ob Bablicon preprosto šokiran zaradi multikulturnosti in raznorodne žanrske prenatrpanosti, je tokrat še huje. Nimam namreč ene same besede, ki bi pod eno streho združila to norost. Med seboj se namreč oplajajo in prepletajo tako ambient, konkretno, neo-klasika, romska tradicija, ragtime, psihadelija, klavirski minimalizem, pregrešni folk, vzhodnoevropski melanholični melos, karnevalsko-cirkuški polet, duh Ennia Morriconeja in Yanna Tiersna kot pretekla zapuščina Briana Wilsona. Še bi lahko našteval, a bi bilo brez pomena, saj nimate priložnosti prav vsak dan slišati tako originalne in notranje potešene plošče, ki stoji od začetka pa vse do konca in brez predaha niza pravljično-sanjske impresije.

Pripravlja Danny.


Komentarji
komentiraj >>