Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
OTT: Skylon (Twisted, 2008) (ponovitev 28. 10. '08 ob 00.30) (3542 bralcev)
Torek, 21. 10. 2008
Pina Gabrijan



Pina Gabrijan recenzira težko pričakovano drugo dolgometražno ploščo producenta elektronske glasbe Ott-a ... (v celoti!)

* Ott je ime, ki je na britanski elektronski sceni prisotno že skoraj dve dekadi, vendar se je ves ta čas svaljkal po studiih ter se posvečal produciranju in snemanju glasbe za druge izvajalce, med njimi tudi za znana imena, kot sta Brian Eno ali The Orb. Vse do leta 2003 je bilo treba počakati na njegov avtorski prvenec 'Blumenkraft', ki je izšel pri založbi Twisted Records in ga sestavljajo Ottova eksperimentiranja iz preteklosti, ki jih je zbral na enem mestu in na novo uredil.

Eno leto pred njegovim prvim albumom pa je luč sveta ugledala še njegova predelava Hallucinogenovih goa trance komadov, ki jih je popolnoma reinterpretiral in popeljal v svoje zadubirane zvočne pokrajine. Za imenom Hallucinogen se dejansko skriva Simon Posford, s katerim je Ott sodeloval že večkrat. Sicer pa je Posford član legendarnega dvojca Shpongle in ustanovitelj založbe Twisted Records. Če sta bili izdaji 'Hallucinogen in Dub' in 'Blumenkraft' polni organskega duba in mističnih psihedeličnih ekskurzij v ambientalo, se je žal novoizdani 'Skylon' nagnil v smer pretirano zloščenih ambientalnih podvigov.

Tako plošček, ki je bil letos - prav tako kot njegov predhodnik - izdan pri Twisted Records, pomeni rahlo zbanaliziranje Ottovega glasbenega izraza. Vendar pa le prinaša tudi nekaj solidnih umotvorov. Nekoliko se je izgubilo spogledovanje z reggae prijemi in primitivno elektroniko ter se vpeljalo več vokalov, spominjajočih na pop varianto world music.

Pri prvem in hkrati tudi najdaljšem komadu 'From Trunch to Stormness' gre za klasično ambientalno epopejo, ki jo v melanholični valček ujame dubovsko globoko pulsiranje. Vendar žal že naslednji komad 'The Queen of All Everything' načne prvotni pozitivni vtis, saj mu lahko brez oklevanja očitamo pretirano in kar nekako mezečo romantičnost. Med boljše komade spadajo podobno atmosfero prinašajoča 'Daisies and Rubies' in 'Signals from Bob' ter nekoliko bolj razigrani 'Roflcopter'. V teh je zaznati preteklo zagonetnost Ottovega dela, ki kljub temu v sebi nosi pri njem vedno prisotno pozitivo. Problem velikega deleža komadov z nove plošče je ravno v goli pozitivi, ki brez mističnega momenta izzveni precej popiš.

Morda je kal te spremembe najti v dejstvu, da se je Ott iz svojega samotarskega življenja, ko je prebival v zakotni vasici le v družbi številnih mačk in svojega studia, preselil v družinsko in verjetno tudi bolj konvencionalno življenje. Čeprav smo v preteklosti že slišali bolj interesantne tako dubiš kot tudi ambientalne izdelke, je Skylon nadvse primeren za kakšno nedeljsko predajanje. Primeren za lovljenje nihajočega razpoloženja.

pripravila Pina Gabrijan


Komentarji
komentiraj >>