Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Emblematične 'identitete' in nadzorovana 'komunikacija' darovanja na MySpacey in Facebooku (5293 bralcev)
Torek, 18. 11. 2008
Bojan Anđelković



Če smo v dobi postmoderne lahko govorili o krizi identitete v smislu subjekta brez fiksne, esencialne ali permanentne identitete, danes pa v zvezi s pričujočimi virtualnimi identitetami, lahko govorimo o krizi identitete, ki ni več niti spreminjajoča se forma, ampak samo znak. Identiteta kot emblem.
Identiteta je postala vidna. In prav v tem je neskončna privlačnost sedanjih spletnih socialnih omrežij: končno si lahko lastimo svoje prijatelje in znance, jih posedujemo, menjujemo, kupujemo ali prodajamo.


Komentarji
komentiraj >>