Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Detroit 7!!! (2930 bralcev)
Torek, 21. 4. 2009
bruc



Brane Škerjanc recenzira nastop japonske r'n'r garažne bande Detroit 7 na Metelkovi ... (v celoti!)
Detroit 7, Common Sense Society, 19. 04. 2009; Channel Zero - Metelkova, Ljubljana

* Ljubljana je tokrat gostila zanimivo rockovsko zasedbo Detroit 7 iz Japonske. Kadar so v igri japonski bendi, velja vedno pričakovati kakšno nenadejano presenečenje, saj znajo v svoj glasbeni izraz vnesti specifično, če ne že kar avtentično japonsko rockovsko ekscentričnost. Japonski trio sestavljajo pevka in kitaristka Tomomi Nabana, bobnarka Miyoko Yamaguchi in basist Nobuaki Kotajima. Že od leta 2001 svoje ideje gradijo na temeljih prepoznavnega detroitskega zvoka stare šole po zgledu velikih in nepozabnih bendov tipa MC 5 in Stooges. Do sedaj so Japonci zabeležili že kar nekaj EP plošč, leta 2006 pa tudi svoj prvenec. Svojo prepoznavnost so še utrdili s svojimi nastopi na ameriških in evropskih odrih, dokončen prodor na mednarodno sceno pa so zaokrožili lansko leto, z zanimivim mini albumom »Third Star From The Earth«. Pred kratkim je izšel tudi njihov prvi album za ameriško tržišče. Glede na posnetke smo lahko v Ljubljani pričakovali soliden rockovski večer.

Kljub deževnemu nedeljskemu večeru se je v Channel Zero na Metelkovi zbrala kar številčna množica častilcev sodobnih rockovskih zvokov. Najprej je oder zasedel domači trio Common Sense Society. Gre za zanimivo zasedbo, ki se zadnje dve leti kar aktivno pojavlja na slovenskih odrih. Njihov pristop do rockovske izraznosti je zgrajen na osnovi spontane mešanice punk rocka, street punka in rock'n'rolla. Tokrat je bila domača trojica nekoliko bolj zadržana kot smo je vajeni z njihovih preteklih nastopov. Morda je temu botrovalo nedeljsko lenobno vzdušje. V njihovem nastopu ni bilo čutiti pretirane zavzetosti in prepotrebne sproščenosti. Kljub temu Common Sense Society predstavljajo zanimivo popestritev slovenske punk rockovske scene, s kleno ritmično podlago in zanimivim kitarskim zvokom.

Sledilo je veliko pozitivno presenečenje večera. Detroit 7 namreč zvenijo na svojih albumih povsem korektno, vendar je treba priznati, da ne tudi presežno. Ljubljanski koncert je ponudil povsem nekaj drugega. To je bila velika nadgradnja njihovega studijskega dela. Odločen, samozavesten, spontan in energičen pristop japonske trojice je povsem prepričal slovensko rockovsko občinstvo. Kitaristka Tomomi Nabana je neobremenjeno začela koncert s svojim solističnim kitarskim rafalom, medtem ko sta basist in bobnarka še pripravljala svoje inštrumente. Počasi in sproščeno sta se pridružila Tamomi in pričelo se je izostreno, brezkompromisno čaščenje rockovske ekspresivnosti. Bobnarka je s svojim prepričljivim, udarnim rockovskim ritmom, zanimivimi ritmičnimi pregibi in prehodi podpirala celotno glasbeno zgradbo, ki jo je nadgrajeval in melodično zaokrožal izvrsten basist Nobuaki Kotajima. Izstopala je pevka in kitaristka Tomomi Nabana, ki je s svojevrstno netipično kitarsko tehniko, izjemnimi kitarskimi prijemi in solističnimi mojstrovinami navdušila vso zbrano množico. Detroit 7 so ponudili izjemno rockovsko predstavo, ki ni bila samo gola interpretacija stare šole detroitskega zvoka, temveč bleščeča nadgradnja tradicije, z domiselno samosvojo in izvirno japonsko ritmično dinamiko. Trio v svoji energičnosti in razgibanosti ni popustil niti za trenutek, temveč je svojo glasbeno odličnost nadgrajeval z izjemno dovršenim odrskim nastopom. Dokazali so, da niso mojstri samo v energičnem, neposrednem rockovskem izražanju, temveč še, da znajo zelo prepričljivo izvesti tudi bolj lirično zaznamovane skladbe, kot je bila na primer izjemno melodična, s pop senzibilnostjo zaznamovana balada »Cry For The Moon«. Pri tej skladbi so se do konca pokazale izjemne pevske sposobnosti Tomomi Nabana. Detroit 7 so s svojim izjemnim koncertom povsem osvojili ljubljansko publiko, kar je dokazoval tudi bučen aplavz na koncu rednega dela nastopa. V dodatku se je japonski trio profesionalno poslovil s še eno energično rockovsko skladbo, ki je do konca zadovoljila navdušeno občinstvo.

Recenzijo je pripravil Brane Škerjanc


Komentarji
komentiraj >>