Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
EP anketa o predvolilni kampanji (2029 bralcev)
Četrtek, 28. 5. 2009
Slavc




Evropske volitve se nezadržno bližajo. Posledično smo priča pojavu takih in drugačnih oblik prepričevalnega materiala. Glavni cilj je seveda prepričati relativno nezaineteresirano rajo, da so ravno oni pravilna izbira, ki bo najboljše ščitila interese Slovenije in Slovencev v džungli evropske parlamentarne demokracije. Volitve za evropski parlament pri nas pač niso obvezne kot v nekaterih drugih evropskih državah, zato zato je bilo pač treba udariti na bobenček in zapihati na trobento.

Toda v kakšni meri to sploh opazimo? Ali nam bejba, ki pozira z rokavicami res tako pritegne pozornost. Verjetno bolj kot prisrčno nasmejani bivši premier. Vsi zgledajo namreč nekako nesproščeno prisiljeni. Kot, da jim je odveč prepričevati folk, ki jih to sploh ne zanima. Kakorkoli že, volilna kampanja se je začela 8. maja. Nas je zanimalo koliko ljudje sploh spremljajo kampanjo in kdo jih je najbolj prepričal:









Rezultati so bili dolgočasno predvidljivi. Večina anketirancev sprejema kampanjo, kot nekakšen šov, reda radi. Njihove odločitve so oblikovane na drugih podlagah in je vloga reklamnih kampanj tukaj vprašljiva. O političnih programih raje ne bi govorili.


Komentarji
komentiraj >>