Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
5 let založbe Hyperdub!!! (1338 bralcev)
Sobota, 24. 10. 2009
juREm



V drugih DJ Grafitih častimo peto obletnico britanske pionirske untergrunt dubstep založbe Hyperdub, ki jo je založba obeležila s pregledno dvojno kompilacijo, s katere boste poslušali Kode9 & The Spaceape, Burial, The Bug, Flying Lotus, Zomby in številne druge v upočasnjenih in skrajno zapohanih vibracijah ...

Klilk do poslušanja oddaje!!!



Komentarji
komentiraj >>

Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
JureM [26/10/2009]

z dubstepom je v naših krajih samo en osnoven problem: v klubih se nikoli ni prav zares prijel. K4 se ga še ni blazno dotaknil, SubSub je na začetku imel en večer dubstepa z gostom iz Anglije (ne spomnim se kateri ...), to pa je tudi to. Na RŠu ga seveda z veseljem vrtimo in zavzeto spremljamo, v glavah ljudi pa je treba zadevo ponastaviti in dubstep se bo rolal tudi drugje. Mi pa je eden od tehnašev, ki prisegajo tudi na dub-techno, pa reggae, pa čisto koncencionalni dub, lepo pojasnil zakaj mu dubstep ne leži: bas linije so iz drumnbass-a in pri tem se za tehnaše konča, pa čeprav se strinjam, da imata obe zvrsti nešteto vzporednic. Nikakor pa dubstep ni nastal iz techna, ker so njegove korenine pač v garage sceni in pri reformiranih jungloistih. Nuf said ...
odgovori >>

    Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
    cvaj [26/10/2009]
    Mala je bil tist v subsubu in blo je supr
    odgovori >>

    Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
    zumpi [26/10/2009]
    yo,omenil sem,da se je dubstep na RS-u pojavljal vecinoma v povezavi s technom,ne pa da je nastal iz techna:)/anyhow,tut argument z d'n'b linijami je majav,se posebej od nekoga,ki prisega na dub-techno ze dolgo dolgo potem,ko je degeneriral/ob tem se je treba tut vprasat,kje sta jungle,d'n'b dobila bas linije in lahko bi se tako jebali ad nauseam.../sicer pa je iz njegovega odgovora razvidno,da z diverziteto soundov v dubstepu sploh ni seznanjen/od dj-ev,ki so se pri nas dotaknili tega zvoka,je fino omeniti morda freeversa in sunneha,vendar se oba se mocno oklepata d'n'b,kar tistega 'tehnasa' najbrz moti/po drugi strani se octex dotika dubstepa v dub-techno maniri,sodec po RS recenziji iz kina siska/tezko bi blo tuki govort o d'n'b liniji,kajneda/v prejsnjem postu sem se pozabil omeniti breakwave,ki je ponudil novga hudsona mohawka,pa tut jizah,se mi zdi,je dal nek (sicer failan) dubstep mix v okviru dj seanse/ni vse crno,je pa oblacno/kakorkol,bolje je,da se dubstep ponuja redkeje in kvalitetno(kot vidimo v primeru tokratnih dj grafitov),kot da bi nekdo,ki nima pojma,serviral poslusalcem popolnoma zgreseno in nekvaliteno bass musko/kogar pa zares zanima in ma cas,lahko gre v BG 07.11. na kode9&spaceape und t++ (banner na desni strani)/picard out
    odgovori >>

      Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
      JureM [30/10/2009]
      hmmm ... z bas linijami na koncu itak pridemo do techno glasbe, pa derricka maya in njegovih reese linij ... ampak hotel sem čisto sociološko analizirati, kako povprečen dubstep producent iz londona pomojem ni imel pretiranega stika s technom (ki je v londonu sicer relativno šibek), ampak prej z garage in dnb muzikami :)
      odgovori >>

Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
cvaj [25/10/2009]

super, da lahko slišmo dubstep tut na rš-u, obenem pa škoda, da ni več tega. in pa - zakaj ni več tega? na tem področju smo res 10 let za časom, bolj se izpostavljajo druge elektronske zvrsti in to bi blo po moje treba spremenit. dubstep produkcija je namreč ogromna in je skor težko sledit vsemu, kar izhaja... pa pohvale tehniku za miks!
odgovori >>

    Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
    LukaZ [25/10/2009]
    se strinjam, d aje dubstep produkciji tezko slediti, sploh, ker gre za vinilne izdaje (vecinoma singlice), pravih 'albumov' pa je malo. kljub temu so nekateri bili recenzirani v Tolpi Bumov, najveckrat pa se dubstep pojavi v oddaji Jureta Maticica 'Sesta muzika' v torek od 20.00 do 21.30
    odgovori >>

    Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
    zumpi [26/10/2009]
    povrsno bi bilo reci, da dubstep ni bil vsaj malo zastopan: npr x-machina je tut mela aardvarck, vexd, milanese (dancehall vpliv), flylo (hiphop vpliv), skream (grime vpliv), t++ (techno prvak), joy orbison (house vpliv), shackleton (PiL vpliv), martyn (dnb, techno vpliv)...vse sicer bolj ali manj tangencialno technu/sicer pa je hyperdub struja le ena izmed mnogih,ki jih sodobna drums and bass (ne zanr drum'n'bass) muska ponuja/tut temu dvojnemu disku tezko recemo, da je dubstep, kar je avtor oddaje pravilno konstatiral/mislim, da obstaja tudi manko na podrocju rnb-ja, dancehalla, novejsih 2-step odvodov, grima, ameriskih underground hiphop mikroscen/mogoce tudi zaradi tega, ker jih resident advisor ali pitchfork ne potiskata v ospredje/cant have it all right/vseen pa pohvale vsem, ki so poskrbeli, da je sel ta cudoviti izbor glasbe v eter RS/ziveli!
    odgovori >>

      Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
      cvaj [26/10/2009]
      ja, to je dejstvo :) vsekakor pohvale RŠ-u za to oddajo in vse prejšnje, ki so se ukvarjale z vsem, kar si naštel, hkrati pa je bilo to mišljeno tudi kot vzpodbuda, da bi bilo še več tega. in ja, treba je sledit tut drugim stvarem poleg resident advisorja in pitchforka, če človek hoče vsaj kolkr tolk dohajat razvoju.
      odgovori >>

Re: 5 let založbe Hyperdub!!!
zumpi [24/10/2009]

grime:mark one,plasticman(pozneje plastician),slaughter mob/ sele na grime2:loefah,digital mystikz,kode9 /level nine zmaga od novejsih/tehnik dobr mixa!/hvala za 2 uri inovativne glasbe na RS!
odgovori >>