Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Kampanja 'MOLK JE SMRT! (2688 bralcev)
Sreda, 11. 11. 2009
Bojan Anđelković



Zaradi kampanje »NE KLIČIMO NESREČE. MOLK JE ŽIVLJENJE!« je postal Radio Študent priljubljena radijska postaja med prometnimi policisti! "Jaz osebno, ko se skrivam za grmovjem ob avtocesti ali pišem kazni zaradi prometnih prekrškov, najraje poslušam Radio Študent! Če kak voznik, ki je naredil prekršek, ima prižgan RŠ, mu pri meni ni treba nič plačati, res vam povem.", je za Napihovanje povedal policist Lojze Škerjanc, ki je hotel ostati anonimen in skrit za grmovjem.

Lepo pozdravljeni v že šestem Napihovanju; po dolgem času spet napihujemo cestni promet, vendar se tokrat ne bomo ustavili na nivoju občine Ljubljana. Sicer se tendenca, da bo vsaka druga cesta v prestolnici zaprta zaradi prenove, nadaljuje tudi v teh deževnih dneh. »Nema odmora dok traje obnova!«, so, na naše vprašanje glede vse večjih prometnih zastojev, odgovorili v županovi pisarni. Mestni uradniki drugače upajo, da bo popolna cestna blokada mesta dosežena tekom novoletnih praznikov.

Da se potniki v Ljubljanskem potniškem prometu ne bodo dolgočasili tekom prazničnih dni, pa so Zoki & Co s prvim oktobrom v mestne avtobuse uvedli t.i. 'nov javni multimedij' imenovan GEM. Na mreži ljubljanskega potniškega prometa se je namreč takrat prižgalo 160 digitalnih zaslonov, do konca leta naj bi jih bilo v prestolnici 450. Na MOL-u trdijo, da bo ta premišljena postavitev zaslonov na mesnih avtobusih omogočila prijetnejšo potniško izkušnjo in krajšala čas vožnje, ki se je zaradi številnih obnov cest in vse večjega števila avtomobilov v zadnjem letu povišal za dvakrat.

Strokovnjaki za marketing pa pravijo, da so raziskave trga mobilnega marketinga in želja po pozitivni uporabniški izkušnji ob promociji vodile k temu novemu, enkratnemu, kulturno-zabavnemu, interaktivnem marketinškem pristopu. Prerez trga mobilnega oglaševanja je namreč pokazal, da so se uporabniki slabo odzivali na nasilne oblike promocije npr. SMS Spam ali prikrite vezave v klub SMS. Zaradi tega GEM vzpostavlja novo raven nagovora, s katero uporabnika motivira drugače - saj mu ne ponuja nikakršne možnosti izbire.

Rezultat dvoletnega razvoja je namreč edinstvena rešitev, ki se v komunikaciji s končnim uporabnikom kaže v zelo premišljeni pokončni postavitvi zaslonov – naravnost pred ksiht nedolžnim potnikom! - ki sploh več nimajo izbire ali bodo določene reklamne vsebine gledali ali ne. Na mestni občini še trdijo, da je pričujoči 'novi javni multimedij' samo ogrevanje za naslednjo fazo v razvoju, ko bodo potniki namesto mesečne karte dobivali multimedijsko čelado, ki jim bo projicirala reklamna sporočila direktno v možgane. »Sedanji oglaševalski sistem je namreč diskriminatoren do slepih, majhnih in nepismenih oseb«, so kategorični na MOL-u.

Vozniki avtomobilov pa bodo v prihajajočih praznikih imeli še resnejše težave. Nek uradnik iz Urada-za-zaščito-ne-vem-česa je namreč pred kakim mesecem na televiziji izjavil, da pijanost med vožnjo ne more biti olajševalna okoliščina pri prometni nesreči, ampak prav nasprotno: pijani voznik se od zdaj naprej ima obravnavati kot naklepni morilec! »Voziti v pijanem stanju je enako kot da bi s pištolo streljali na naključne mimoidoče«, je kategoričen pričujoči uradnik. Na naše telefonsko vprašanje, ali se bodo pijani ljudje obravnavali kot serijski ali množični morilci, pa uradnik-za-zaščito-ne-vem-česa ni hotel ničesar odgovoriti. V slušalko je zamrmral le nekaj v smislu, da so od pijanih voznikov nevarnejši samo kadilci.

Klikni za veliko sliko:

Vrhunec satanizacije pijanih voznikov pa je dosežen to nedeljo na POP TV-ju. Zgodba gre nekako takole. Neko staro mamo je pred kakim letom povozil pijani voznik. Nekaj časa ni mogla hoditi, izgubila je spomin itn. Okrevanje je trajalo dolgo in zdaj je gospa bolj ali manj v redu. Na sojenju zaradi prometne nesreče ji je prišel voznik, da bi se ji opravičil. Stara mama seveda ni sprejela opravičila - namesto tega je skoraj padla v nezavest od strahu. »Imela sem občutek«, je povedala na televiziji, »da je ta morilec prišel dokončati tisto kar je začel pred enim letom.« Zakaj so avtorji v oddajo uvrstili noro izjavo stare mame, ne pa tudi izjave hudobnega morilca, Napihovanju ni uspelo izvedeti.

Hajka na pijane in druge voznike je očitno v polnem zagonu, in sicer ne samo v mainstreamovskih medijih, temveč tudi na vašem priljubljenem Radiu Študent. Verjeli ali ne, radio, ki se je od svojih začetkov pred štiridesetimi leti, trudil biti onstran zakona, je ta ponedeljek s kampanjo »Ne kličimo nesreče. Molk je življenje!« javno pozval vse radijske postaje v Sloveniji, da prevzamejo odgovornost za varnost na slovenskih cestah in iz svojih obvestil o stanju na cestah umaknejo informacije o lokacijah policijskih patrulj in radarskih kontrol prometa.

Na naše vprašanje zakaj je naenkrat postal RŠ pravoveren in spoštljiv do zakonov, so nam v vodstvu radia razkrili, da gre pri celotni kampanji pravzaprav za potegavščino. Saj pričujoča kampanja v bistvu ni namenjena pomaganju policijskim patruljam in radarskim kontrolam prometa, ampak prej usmerjanju pozornosti na dvoličnost komercialnih radijskih postaj - ki po eni strani pozivajo na varnost pri vožnji - po drugi pa pomagajo voznikom pri nespoštovanju prometnih predpisov.

Toda na Ministrstvu za notranje zadeve so drugačnega mnenja: »Zaradi opozarjanja Radia Študent na protizakonsko početje nekaterih komercialnih radijskih postaj, so le te iz strahu večinoma umaknile informacije o lokacijah policistov in radarjev. To je očitno tudi po številu kazni zaradi prehitre vožnje, ki je samo v prvi tretjini meseca novembra preseglo število kazni, ki smo jih za enak prekršek izdali v septembru in oktobru skupaj. Za to, se seveda lahko zahvalimo Radiu Študent!«, so nam povedali na Ministrstvu.

Za konec pa še izjava nekega navdušenega policista, ki je iz razumljivih razlogov hotel ostati anonimen: »Zaradi pričujoče akcije je postal Radio Študent priljubljena radijska postaja med prometnimi policisti! Jaz osebno, ko se skrivam za grmovjem ob avtocesti ali pišem kazni zaradi prometnih prekrškov, najraje poslušam Radio Študent! Če kak voznik, ki je naredil prekršek, ima prižgan RŠ, mu pri meni ni treba nič plačati, res vam povem. Posebaj rad imam sredin jutranji program in to vašo rubriko v kateri stalno nekaj napihujete«, je za Napihovanje povedal policist Lojze Škerjanc, ki je hotel ostati anonimen in skrit za grmovjem.

ODPOVED: Da ga ne fašete od zadaj, ampak od spredaj, poskrbi Napihovanje



Komentarji
komentiraj >>