Kartezijanski subjekt ni nič drugega kot sebstvo, osvobojeno svoje identitete - jaz brez jaza, ničelna stopnja subjektivitete. Govorimo seveda o točki, ki je v zgodovini misli obeležena z Descartesovim slovitim stavkom: »Mislim, torej sem.«
Rejv dispozitiv pa vzpostavlja neko povsem drugo - lahko bi napol v šali napol resno rekli - zares ničelno stopnjo subjektivnosti, ki rojeva ekvivalenten stavek, vendar diametralno nasproten temu Descartesovemu cogitu: »Ne mislim (čutim), torej sem.«
Komentarji
komentiraj >> Re: Rejv dispozitiv 1: Ničelna stopnja subjekta
densr [08/02/2010]
cogito ergo, obujem še drugo supergo!
odgovori >>
Re: Rejv dispozitiv 1: Ničelna stopnja subjekta
anđelković [08/02/2010]
reče se: sezujem še drugo super(e)go!:)
odgovori >>