Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Snežne radosti in cestne nevšečnosti (2401 bralcev)
Sreda, 13. 1. 2010
Bojan Anđelković



Za zdaj vse kaže, da je šlo pri pričujočem cestnem kaosu v Ljubljani za skrivnostni pakt med Molom in Darsom. Po eni verziji naj bi se namreč ljubljanski župan Zoran Janković tako obsesivno posvetil izgradnji stadiona v Stožicah - čigar gradnjo vsakodnevno nadzoruje -, da se mu mestni promet iz te perspektive ni zdel dovolj relevanten. Po drugi verziji pa je Janković prepovedal pluženje, da mu plugi ne bi uničili cest, ki jih že dve leti do onemoglosti obnavlja. Kakšna je vloga in korist Darsa, še ne vemo.
Po decembrski okoljevarstveni konferenci v Koebenhavnu se je mati narava očitno odločila pokazati, da je kljub globalnemu segrevanju še naprej sposobna proizvajati nizke temperature ter obilo snežnih radosti in cestnih nevšečnosti. Nikakor pa ne mislite, da uredništvo Napihovanja ne ve, da lahko ima globalno segrevanje tudi povsem nasprotne učinke, kot so recimo ekstremno nizke temperature in nova ledena doba. Pa vendar pričujoče vremenske razmere, ki smo jim priča v teh zimskih dneh, nikakor ne moremo oklicati za apokaliptične. Kar pa lahko rečemo za prometne razmere - tako doma kot v tujini.

Torej, končno je prišla prava zima, ki so jo svetovni meteorologi takoj razglasili za nezaslišan polarni val in snežno katastrofo. To pa zaradi tega, ker so svetovni meteorologi samo en delček svetovnih uradnikov, ki so se očitno toliko ukvarjali s prihodnostjo globalnega segrevanja, da so povsem pozabili na realno možnost ohladitve in sneženja v teh zimskih dneh. Vse to smo Napihovalci izvedli tekom naše najnovejše intenzivne zakulisne raziskave po evropskih prestolnicah in vukojebinah, ki je namesto predvidenih treh dneh – zaradi pričujočih vremenskih, cestnih in drugih razmer – trajala en cel teden!

V vrstah naše raziskovalne ekipe se je tekom te poti za trenutek pojavil povsem neupravičeno paranoičen sum, da so prav oni krivi za pričujočo 'vremensko fronto', ki so ji svetovni meteorologi nadeli ime Daisy oziroma Marjetica, saj se je območje nizkega zračnega pritiska s silovitimi snežnimi viharji od zahoda Evrope pomikalo vse bolj proti vzhodu hkrati z našo nesrečno ekipo. Smola se je začela že na londonskem letališču Heathrow, ko je britanska policija zaradi domnevne grožnje z bombo na letalu arabske letalske družbe Emirates, ki je bilo pripravljeno za vzlet proti Dubaju, aretirala naše dokaj vinjene fante.

Fantje so se po streznitvi in spustitvi iz pripora odločili za cestni prevoz, vendar so en cel dan obtičali na francoski avtocesti A5, ki so jo zaradi močnega sneženja zaprli v petek zvečer, zaradi česar se je na nemško-francoski meji v Baden-Württembergu čez noč nakopičilo več sto tovornjakov. Naša ekipa je bila – ugibate? - v enem izmed teh tovornjakov: maskirana v tovornjakarje! Snežna neurja so potem zajela tudi Nemčijo, Poljsko in Češko, kjer so naši fantje nameravali nadaljevati svojo raziskavo, tako da jim je bilo iz domačega štaba sporočeno, da naj zaradi obupnih cestnih razmer nemudoma zapustijo vsako sled in se vrnejo domov.

V štabu smo bili seveda obveščeni o obupnih razmerah na cestah pričujočih držav, vendar nam niti na pamet ni padlo, da bo pri nas še hujše, saj v Sloveniji ni bilo videti nekih za ta letni čas nepričakovanih vremenskih razmer. Saj se je tako zdelo po televizijskih poročilih, ki smo jih gledali v našem skrivnem štabu, ki se nahaja globoko pod zemljo pod neko cerkvijo v centru Ljubljane. Pa vendar je naša ekipa potrebovala pol dneva, da se je od avstrijsko-slovenske meje prebila do Ljubljane. Še enkrat toliko pa, da se je od našega štaba v centru mesta prebila do našega skrivališča v Fužinah.

Po poročilih naše ekipe sta bili večji Šmartinska in Zaloška cesta spluženi, vse ostale postranske ceste na njihovi poti do Fužin pa so bile naravnost katastrofalne. In tako so morali naši fantje - da bi se prebili do svojega končnega cilja - po vseh nevšečnostih še sami počistiti celotno križišče Kajuhova-Zaloška pri Hoferju in še nekaj manjših ulic v Mostah in na Fužinah.

Po takšnih poročilih naše utrujene svetovne ekipe smo seveda takoj poslali novo spočito enoto v takojšnjo notranjo raziskavo. Za zdaj vse kaže, da je šlo pri pričujočem cestnem kaosu v Ljubljani za skrivnostni pakt med Molom in Darsom. Po eni verziji naj bi se namreč ljubljanski župan Zoran Janković tako obsesivno posvetil izgradnji stadiona v Stožicah - čigar gradnjo vsakodnevno nadzoruje -, da se mu mestni promet iz te perspektive ni zdel dovolj relevanten.

Po drugi verziji pa je Janković prepovedal pluženje, da mu plugi ne bi uničili cest, ki jih že dve leti do onemoglosti obnavlja. Kakšna pa je vloga in korist Darsa v celi zgodbi, pa nam do zdaj niti z najboljšo voljo ni uspelo izvedeti. Vpletenost pa je očitna, saj se v nasprotnem primeru ne bi lagali, da so ceste očiščene in prehodne, po drugi strani pa svetovali ljudem, naj ostanejo doma.

Obstaja pa še ena manj verjetna verzija, po kateri naj bi bil za vse kriv nekdanji minister za obrambo in minister za okolje v odhodu, Karl Erjavec. Vendar je uredništvo Napihovanja mnenja, da gre v tem primeru povsem sigurno za napačno sled, ker je v slovenskih zakulisnih političnih krogih v zadnjih časih postalo zelo moderno, da se gospoda Erjavca okrivi za vse. Zaradi tega bomo izkoristili ta prostor in za konec povedali, da - kljub trenutnim modnim trendom v slovenski politiki - damo gospodu Erjavcu nedvomno podporo: Ne bomo te dali, Karl, radi te mamo! … Tvoji upokojenci.

ODPOVED: Da ga ne fašete od zadaj, ampak od spredaj, poskrbi Napihovanje


Komentarji
komentiraj >>