Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
SUVANJE Z RAZPISI (4252 bralcev)
Ponedeljek, 1. 2. 2010
Marko Brecelj



Marko Brecelj suva...z dogodki.


Komentarji
komentiraj >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
Diegio Menendes [27/05/2011]

Ker vidim, da ju tukaj neka velika debata o požigih raznih underground klubih, kar mi sploh ni jasno, me zanima ali res drži , da je Dejan Knez zažgal Rog? Pa lep pozdrav.
odgovori >>

KMETIJA
sašo kotnik [08/02/2010]

ehh...nič ne bom zažgal, ker nima smisla.....zgleda da se bo itak samo vse zrihtalo....bazen kranj, metelkova, rog...vse kar slišim od internega folka je sam sranje...zgleda da bo danes res urbana kultura samo še institucija.....razuma ni, še manj pa dialoga.....škoda, škoda....zame, zate, za njega.....ok, zdej pa na kavo in dva apaurina....pozdrav
odgovori >>

    Re: KMETIJA
    barbato [08/02/2010]
    Bah.
    odgovori >>

    Re: KMETIJA
    hofmann needed [15/02/2010]
    sej bo hofmann dal kaki lsd, da se malo glave odprejo in iz neba v njih pade kaki gramček možganov! pa malo bi jim mogli podkurit okol ležernih uh.. uhuhu
    odgovori >>

KMETIJA
sašo kotnik [08/02/2010]

pa kolk ste vi stari? ma dej ne me jebat, bom pršu domou, zažgal in metelkovo in šiško in mkc in vse u 3 pizde materne in pol se boste ob nedeljah pr maši kregali kdo je biu....jst sem bil od nekdaj piroman in z veseljem mi bo to naredit, ker vidim da vam je želja po temu kdo je bolj underground zameglila um....dejte, odrastite že enkrat in se začnite svojim letom primerno obnašati.....tudi vas vse skupej jebe Emšo, tko kot mene.....kot kaže gre Rog počasi u kurac, zgleda da nekateri hočejo še druge place zjebat....pač, če hočem pozdraviti s smrt fašizmu bo to pomenilo smrt narodu, tako da bo Terajte se u 3 pizde manj boleče......pozdrav s turneje kjer delam za Obamin bend in služim domač denar...neverjetno
odgovori >>

    Re: KMETIJA
    barbato [08/02/2010]
    Bah! Odri so ponavadi leseni. LesenaGlava.
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
hofmann [07/02/2010]

V včerajšnjem komentarju sem vsled pomanjkanja časa, rahle naveličanosti, ki me je obšla proti koncu pisanja že itak predolgega teksta in starostne skleroze izpustil še dve zadevi, ki zadevata petkov sestanek v Menzi in sem ju želel pokomentirati. Glede na to, da se jutri oglasi Marko po svojih sedem evrov za deset minut (ali obratno deset za sedem, kar sicer ne verjamem, saj bi to bi naneslo že slabih sto evrov na uro, vsota, ki že malodane zaudarja na gnili, pridobitniški kapitalizem) in bo zadeva umaknjena v arhiv in večno pozabo, sem se za morebitneže, ki se morda še priheftajo na to stran, odločil pokomentirati še to. Gre torej prvič za uvodno izlaganje tovariša Iva, v katerem je med drugim v kratkem opisal zgodovino kluba in ob tem naštel tudi nekaj preteklih, predSSovskih glasbenih dosežkov kluba. Sam bi se obregnil le na dogodke v zunanji režiji kolektiva RX-TX. Elektronska glasba (tako" experimentalna" kot plesna) je, kot večina novih žanrov in stilov (z delno izjemo punka) rabila kar precej časa, preden se je vtisnila v slovensko zavest. Ekipa RX-TX je bila, kolikor se spomnim, prva, ki je začela redno prirejati tovrstne 8zahtevnejše, pretežno neplesne) dogodke. Prvi eventi te vrste so potekali po lokalih in umetniških placih (Minimal, Atelje na Vilharjevi) in eden prvih če ne celo prvi tovrstni dogodek v klubskem ambientu je bil prav v Menzi. Gre za koncert WARP-ovca Reqa in dunajskih Thilges 3 in Radian (ki so, mimogrede, pred dnevi ponovno obiskali Ljubljano in uprizorili odličen koncert v Kinu Šiška) pred kakimi šestimi leti. Koncert mi bo ostal v večnem spominu predvsem po odlični glasbi (kar se mene tiče eden najboljših ljubljanskih line-upov ever), ob omembi RX-TX-a v sklopu uvodenga predavanja v Menzi pa se mi je vrnil v spomin še en detajl, in to, kako neprofilirana je bila še takratna publika. V mislih imam predvsem pomanjkanje pozornosti in hrupno publiko. Thilgesi s svoji spajkanje in vijačenje izvedli brez večjih problemov in tudi Reqova plesnost se je zlila z množico, mučno pa je bilo predvsem ob subtilnih zvokih dunajskih Radian, ki so glasnost publike tudi vidno nejevoljni omenili v zasebnem pogovoru po koncertu (mislim pa da že tudi z odra). Podobno oz. še huje je bilo na RX-TX-ovem koncertu dua Pernice/Barberi v približno istem času. Če to primerjam s hipnotično pozornostjo, s katero nas je velika večina prisotnih (rekel bi da malone vsi) pred dvema letoma vpijala ritme dua Friedman/Liebzeit na skoraj dveurnem koncertu v sklopu Festivala pomladi, lahko mirne duše zatrdim, da se je Ljubljani in z njo Menzi (v tem trenutku absolutno najprimernejšem ljubljanskem prostoru za tovrstne koncerte) v zadnjih letih zgodila renesansa in da si Menza nikakor ne bi smela dovoliti vrnitve v stanje dnevne sobe za tadomače izpred nekaj let. Friedmana in Liebzeita sem dobro leto pred ljubljanskim koncertom poslušal tudi v Berlinu na festivalu Transmediale in mirne duše lahko zatrdim, da je ljubljanska publika v vseh pogledih presegla (verjetno tudi tovrstnih dogodkov rahlo prenasičeno) berlinsko.Podobno zbrano je bilo tudi občinstvo na kanadskih elektrojazzistih Triosk (tokrat v režiji Katmana) pred dvemi, tremi leti. Ob trenutni najavi sprememb se bojim, da se bo Menza posledično spet zaprla vase in izgubila stik s prenekaterim zunanjm izvajalcem, brez katerih bo sila težko ohranila kakovost programa, predstavljenega v zadnjih letih. Drugi očitek SS-u s strani Menze pa zadeva razbohoteni dj program in posledično onemogočanje izvedbe koncertov. Ni mi sicer jasno, kako da se o tem niso dogovorili že sami med sabo ampak stvar je zelo enostavna: v kolikor ne gre za eminentna dj-evska imena, ki so vsaj kar se mene tiče po tretmaju povsem enakovredna živim izvajalcem in torej zahtevajo dogodek zase, je potrebno pač enkrat odstraniti Menzino v tem trenutku zame edino rakasto tvorbo, to je nemogoče zamude kar se tiče začetkov koncertov (glede tega dva odlična komentarja tudi na http://www.radiostudent.si/article.php?sid=22015) in naj se koncerti začnejo ob vsaj približno napovedani uri, za njimi pa po polnoči ali najkasneje ob enih steče tudi dj program, plesne publike pred to uro ponavadi itak ni na spregled. To najseveda velja tudi za koncerte brez gostujočih dj-ev, saj si marsikdo ne more privoščiti ali (kot recimo jaz) ne želi zaradi koncerta viseti na Metelkovi do druge ali celo tretje jutranje ure. Tudi sicer plesni, pa četudi štiričetrtinski ritmi ne pomenijo nujno le robotizacije in otopitev konzumentove kritične osti, kot opažam da to dojema vsaj del Menzine ekipe, ples lahko pomeni tudi sprostitev telesa in posledično regeneracijo duha, seveda pa je potrebnoznati ločiti zrno od plev in privabiti prave dj-e. Samemu mi v tem trenutku pade na pamet vsaj en ljubljanski kru, ki s svojo širino in odprtostjo vsekakor sodi v atmosfero Menze (Synaptic). Torej iskreno upam, da še naprej tako plesna elektronika kot tudi mladi slovenski rock bendi, yu karkoli že, svobodna improvizacija ari karsižebodi drugega. Ko omenjam mlade slovenske izvajalce na področju rocka, bi bilo zanimivo slišati ali prebrati tudi mnenje katerega od članov le-teh in izkušnje z njihovih gostovanj pod organizacijsko komando inkriminiranih SSovcev. Eden od njih je sicer to storil in to hvalabogu kar z odra in tako sprožil tudi polemiko na tej strani. Skratka seveda tudi in morda predvsem socialni in socializacijski center za stare in predvsem mlade, a tudi prostor napredka. Naj Metelkovski klubi ne (p)ostanejo le in samo zatohle domačije ampak tudi in predvsem (prosto po Byrneu - ne Byronu) "houses in motion". Zato še enkrat jasno, glasno in ponosno: Den Birazi! S spoštovanjem, Dr. Hofmann alias Sandoz In The Snow
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    hofmann ist wirklich dead [15/02/2010]
    ti si res en dober PR za svoje pastirje.hahaha lepo,da si vse to napisal in predstavil mnenje povprečnega ''poslušalca'' ;.če bi ti rad,da ti koncerte pred nos postavljajo povprečneži,ajde,mogoče tebe to zadovolji-mene ZIHER NE! pa cel čas nekaj nabijaš o prirediteljih..kaj pa muzika hoffy? lepo,da obstajajo zvesti sledilci,ki vzamejo vse kar jim pastir pod nos pomoli in jim reče:stari,to je dobro,to je zakon,to je IN,to je relevantno na sceni..pridna ofca!sam si se podredil,zdaj pa ne koplji luknje tistim, ki se NIKOL NE BOMO PODREDILI! ALE!
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
jizah [07/02/2010]

@Marko Brecelj & Ari: o dogodku si bil zelo očitno delno do zelo neobveščen. Tip tvojega kalibra bi moral verjetno malce bolj vestno pristopiti k stvari in jo ne takuj sesuti. Očitno si bil s strani Sanje in politkomisarske ekipe zelo zaveden. Zato dobiš črno piko. Je morda slučaj da na dodogovoru nikakor ne uspem najti zapisa o Mančku. @osel: nadel si si pravi nick Dejstvo. Menza pri koritu ima zadnja leta neprimerno boljši program, z občutkom tako za staro gardo, kot za povsem nova imena podtalja... Ampak je, če je nekaj dobro je treba stvari sesut. In kaj sedaj če je vstopnina? A mislite, da Animal Collective, mogoče celo največji prvobitni alter bend tega trenutka na svetu pride igrat pa za potne stroške. Ne, imajo svojo ceno, kdor si jo lahko privošči, si jo kdor ne ne. Od kdaj je potrebno imeti zanič program samo zato, da bo vstop prost. Raje dam 15€ za nekaj dobrega, odličnega, izvrstnega. Očitno je postal problem v tem, da klub hoče pokriti izvajalca, ki je tja prišel in bi bilo bolje, da ga sploh ne vabi, kajne? Za tistih osem imam samo eno besedo - PAPKI! Predvidevam, da me večina pozna, pa mi lahko to pove tudi v faco. Žal se to očitno ne bo več zgodilo v Menzi, lahko pa se pred njo ali kjerkoli po mestu. Saj ste mestni ljudje, mar ne?
odgovori >>

    iz orwellove farme
    marto=osel=dejstvo [13/02/2010]
    nihče nima nič proti vstopnini niti proti kakršnemukoli programu v menzi. Še enkrat ponavljam da smo vsi člani kolektiva menze v zadnjih dveh letih podprli in izvajali program. Če bo česarkoli konec v menzi, bo to zaradi prenehanja delovanja "SS bratovščine", ne pa trenutnega kolektiva menze. Sploh pa Jizah, ne vem od kje tebi informacije o menzi? Ne spomnem se kdaj si zadnjič sploh tam bil. Problem je v tem, da nastaja v vaših glavah izkrivljena predstava, ker ste zavedeni in niste dobro obveščeni o zadevi in ja Jizah zaslužiš si črno piko. Raje brcaj rime, kar znaš... Menza je odprt prostor (in ni to privat klub, ki ga vodi en, ampak tudi center kulture in mladinski center z zelo kompleksno strukturo akterjev, ki nočejo biti organizirani v piramido) kjer se lahko organizira svašta in kdor ima ideje in voljo je vabljen zraven. Zaradi samovolje Selmana in sestre(ki sta zignorirala ostali del kolektiva) je bilo v zadnje pol leta (morda več), nekaterim onemogočeno delovanje. Ker smo se trudili po vseh močeh to razložiti grešnemu kozlu, pa ni hotel razumeti, smo izglasovali spremembo statusa. To pa ne pomeni da je s tem konec, seveda razen, če se njegovo veličanstvo - Selman ne določi tako. Tako pa se bo odločil, ker sumim, da mu je malo mar za "sceno" ampak ima osebne interese in koristi in si misli, da je on sam vse ustvaril, kar pa ni res. To je njegov egotrip. In s tem nočem zanikati njegov doprinos k kvaliteti programa v zadnjih letih. Dober program ne opravičuje grdega obnašanja do ostalih v kolektivu. Ravno tako kot ni nujno, da je dober raper tudi dober človek. Če je že Kino Šiška samooklicani center urbane kulture prostor, kjer se ne bodo zgodili obskurni bendi, ki jih poznamo samo tehniki RŠ, dovolimo, naj se zgodijo vsaj na Metelkovi, mogoče bo še kdo ugotovil, da so dejansko dobri, tudi če se ne zarola vsako uro njihova reklama na RŠ-u. Brez zamer, to je le moje skromno mnenje.
    odgovori >>

      Re: iz orwellove farme
      hofmann muerte=truplo [15/02/2010]
      lepo si povedal..upam,da zdaj kdo kaj boljše razume!! pa omenil si kako je SS brigada požigala zadnje pol leta..naj dodam: preko trupel se je plazila 2 leti, grmada trupel je rastla in rastla..
      odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
hofmann [06/02/2010]

Po sinočnji razpravi v Menzi sem klub zapustil z mešanimi občutki. Vodstvo kluba me (pa sodeč po debati niti večine sodelujočih) s svojimi argumenti ni uspel prepričati glede tehtnosti svoje odločitve, da svojima dosedanjima stalnima sodelavcema SSČorovičema odvzame status oz. ju degradira na položaj zunanjih sodelavcev. Odločitev o tem je kljub temu, da je bila sprejeta s konzenzualno, referendumsko večino (tesnih osem proti sedem) pustila vtis, da je bila izvršena na hitro in, kot je pripomnil model, ki je sedel pred mano in naj bi bil tudi sam notranji član kolektiva,naj ne da bi bili niti vsi člani uprave obveščeni o sestanku in nanj povabljeni. Uprava kluba (vsaj sodeč po informacijah o njihovem notranjem ustroju, ki jo je v uvodnem delu in tokom razprave podalo vodstvo kluba) deluje razpuščeno, brez jasno določenih, napisanih pravil igre (tam prisotni člani ostalega klubovja so to imenovali statut) in vnaprej začrtanega plana dela. Moje osebno mnenje je, da sta SS s svojim prihodom v to prej dokaj zaspano, rahlo samozadovoljno atmosfero s svojim entuzijazmom in vizijo razvoja vnesla neizbežni duh sprememb in klub (seveda še zdaleč ne sama, ampak predvidevam da skupaj z vsaj nekaterimi starimi člani osebja in zunanjimi sodelevci) popeljala v povsem novo, prej nevideno dimenzijo, o čemer priča pestrost dogajanja in število kvalitetnih koncertnih dogodkov, temu posledično pa tudi tako starostno kot tudi interesno široka paleta obiskovalcev v zadnjih dveh letih. Klub sem sam (ne glede na mojo prav zanalašč dokaj grobo opazko o pasjem izogibanju v enem od prejšnjih komentarjev) obiskoval tudi prej in ga bom ne glede na morebitne spremembe tudi v bodoče,seveda v kolikor in kadar bo na meniju meni užitna hrana, a se bojim da spet kot včasih, sila poredko. Anyway... SS-ova hiperaktivnost je sčasoma nekatere druge obiskovalce programa postavila na stranski tir in očitno gre trenja, ki so vsled nekoordinacije znotraj kluba enkrat morala eskalirati in nažalost v precej brutalni obliki udariti tudi navzven. SS meni osebno sicer ne delujeta kot neka huda absolutista niti kot osebi, ki bi posedovali tolikšno moč, da sej ima ne bi dalo v še pravem trenutku dati naj znanje, naj malo ustavita konje. Očitki, ki sem jih uspel ujeti: med drugim komercializacija programa (sam je, razen v smislu manjše hermetičnosti, nisem zaznal), na razpravi je bila večkrat omenjena serialka Nu Yu in menda celo (sicer na včeraj) beograjski Repetitor. Glede Repetorja samo to: kdor je bil prisoten na njihovem prvem koncertu marca lani in ima vsaj zasilo razvit posluh za tovrstno glasbo, mi bo brez dvoma pritrdil, da je šlo za vrhunski rokerski dogodek, že pravo malo razsvetljenje. Trije na prvi pogled še nedorasli mladostniki, a kmalu po njihovem prihodu na oder je dvorsna dobesedno eksplodirala in v stanju detonacije ostala do konca koncerta, bilo je, kot bi za tisto slabo uro bogovi stopili na zemljo. Skratka: takšnega koncerta v tej zvrsti glasbe si upam trditi, da ta dvorana ni oz.ga je, če ga že je, doživela sila redko. Sam bi njihov koncert upal primerjati celo s prvimi ljubljanskimi koncerti Pankrov, Azre, Dead Moon ali vinkovških Majk. Drugi očitek (posredno tudi v smeri komercializacije) je letel tudi na že kar nesramno visoke cene vstopnic na nekaterih koncertih. Kmalu se je sicer izkazalo, da gre bolj ali manj le za en sporni koncert. Takoj sem pomislil na lanski (ali že predlanski?) prestižni dogodek, Animal Collective, a me je Irena/Buba kasneje razsvetlila, da naj bi šlo za Čherry Poppin Daddies. Kolikor vem, je bil koncert ne glede na ceno polno zaseden, morda celo razprodan. Sam mislim, da očitek o (pre)visoki ceni ne drži vode in da za tovrstne dogodke (ki naj bodo, če sploh še bodo, še naprej kvalitetni in CPD v svojem segmentu to brez dvoma so) obstaja publika, ki je pripravljena izjemoma odšteti več. Gre pač za višje produkcijske stroške in je popoln nesmisel, da je zaradi togih alter-subkulturnih pravil določen del publike prikrajšan za vrhunski umetniški nastop. Že takoj naslednji dan in še naprej pa se seveda spet lahko organizira koncert skvoterske tolpe iz Antwepna ali Bologne, ki pride igrat za vstopnino dva evra, se skuha ričet, spije pivo, podebatira o pogubni vlogi kapitala, mračnih silah katoliške cerkve in podnebnih spremembah, skratka volk sit, koza cela in mirna Bosna. Kolikor vem, tudi ekipo Menze sestavlja povečini izobražen, če že ne kar visokoizobražen kader in predvidevam, da kdo od njih je ali je vsaj kdaj bil zaposlen. V kolikor je njegova mesečna plača recimo tisoč evrov, mu po poravnavi stroškov hrane in bivanja ostane kakšen cent in njegova suverena odločitev je, ali bo ta cent porabil za fensi srajco ali za (četudi malo dražji) koncert ljubega mu benda. Sam sem se v teh situacijah ponavadi odločil za slednje in verjemite mi, še danes mi ni žal. Pa mimogrede še o Animal Collective: bend je obiskal Menzo pred mislim da dobrim letom in Menza gre še en dogodek butične sorte. Na koncertu so predstavljali svoj prihajajoči album, ki je ugledal luč sveta v začetku naslednjega leta in bil ob koncu le-tega v večini prestižnih medijev (pa s tem nikakor nimam v mislih prestižne v strogo komercialnem smislu, torej brez skrbi, ne v družbi Michaela Boltona in Lady Gaga) proglašen za album leta. Za klub ranga Menza pri koritu nepojmljivo, primerljivo kvečjemu s koncertom Nirvane (kot zdaj Animal Collective tudi samih na kreativnem vrhuncu in "komercialnem" tik pred zdajci) v italjanskih Miljah v začetku devetdesetih. Bojim se, da bomo, v kolikor ostane pri izglasovanem stanju, odslej v Menzi vsaj za nekaj časa nepreklicno prikrajšani. Sam sem bil v prejšnjih dopisih tudi namerno (kontraproduktivno, priznam) jedek, zajedljiv in (da ne rečem še kaj hujšega) vsaj žaljiv. Ivo, vedi, da si bil tudi ti do mene in meni podobnih, kajti tudi jaz sem bil eden od (sicer antropološko utemeljenih) plešočih opičjih mladičev (tvoje besede, citirano spodaj) na predlanski Harteri. Na zapis takrat sicer nisem reagiral, sem si ga pa zapomnil kot primer visokokulturniške vzvišenosti in vrnil kost v (ne)primernem trenutku kajti "zlopamtilo ja sam znaj" (ja, bil sem tudi del tancajoče mase na Disciplini). Zame je tak izključujoč pogled (in to je tudi to, kar po moje doživlja del ekipe v Menzi) pač neke vrste duhovna omejenost, primerljiva z reakcijami belih rednecksov v petdesetih in začetkom šestdesetih na križanje črnih in belih ritmov (Elvis, Chuck Berry) ali prve reakcije na punk, hipije, jazz... Besede so bile težke, priznam, v bistvu pa je to to. Za osvetlitev (pa seveda ne v upanju, da boš postal del plesoče mase) predlagam odličen text slovenskega Papića na http://www.radiostudent.si/article.php?sid=22251, moja izobrazba sicer niso šole ampak pretežno ulica in z njo povezana nujnost odprtosti duha, tako da sem sam začenjal vsaj približno razumevati šele tokom zadnje tretjine, zate pa verjetno ne bo večjih težav. Morda posledično znotraj kolektiva pade tudi kakšen predsodek glede plesnih, didžej večerov, vsaj glede njihove umestitve oz. morebitnenadaljne ohranitve v sklopu programa kluba, seveda pa se tudi sam strinjam, da ni, da bi postali centralna nit, Menza je pač( tudi v naše zadovoljstvo) še vedno menza in ne K4. Sam verjamem v zmerni optimizem in tudi ta text zaključujem v upanju ( ki umre zadnje), da za Menzo še ni prepozno in da bo zbrala dovolj notranje moči, da še enkrat in vnovič pretehta situacijo in znotraj sebe ponovno razmisli o opcijah nadaljnjega razvoja v smislu sobivanja različnih vsebin, po potrebi obrzda SS (sam verjamem, da mačka ni ne povsem črna niti snežno bela, pod kožo krvavi smo - razen morda žal že pokojnega Đeksona Majkla - vsi) in v interesu sebe, predvsem pa še kako zainteresirane širše javnosti, ki (kar potrjuje tudi obisk na nekaterih, vsaj tistih prestižnih, dogodkih) ni samo Ljubljana in Metelkova, ampak vsa naprednoposlušajoča Slovenija. Glej tudi Bigorjev text na to temo na http://www.dnevnik.si/tiskane_izdaje/dnevnik/1042335672. Pa še modelu, ki me je razglasil za mrtvega: niti slučajno in upam da še dolgo ne! Odgovor (kratek in jasen: Den Birazi) sem podal že včeraj, ampak naj bo, da vsaj za silo ovržem hude klevete in preženem mračni voodoo, ki mi obeta nadaljnje bivanje v kobilji riti: Senasa in Selman sta moja prijatelja in ju imam rad, cenim in spoštujem, nismo pa kot rit in hlače in tudi naš odnos ni pastirsko-hlapčevski. Psevdonime uporabljam po lastni volji in želji, prvič zato ker nisem javna oseba, drugič zato, ker želim, da se morebitni bralec osredotoči predvsem in samo na bistvo in ne pomisli najprej na to, kdo je pa zdaj ta serator (smo le v Sloveniji, saj veš, zamera pa to, jebiga) in tretjič zato, ker me to v danem trenutku zabava. Sicer pa namig za sherlockovce, prisotne na včerajšnji debati: starejši model v drugi (zasedeni) vrsti levo, čelav in (za detajliste) brez prednjega zoba. Na zobu se dela in bo v kratkem osposobljen, pleša in starost bosta ostala, tako da... se vidimo, pa ja.
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    hofmann [06/02/2010]
    mal nepravopisno, je bilo zamudno in sem posledično že rahlo opešal, tako da ni bilo volje do vnašanja popravkov, se oproščam
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
hofmann [05/02/2010]

V igro se je vključil tudi Dragan Papić, eden centralnih likov knjige Glamur i ezoterija, o kateri je med drugim tekla moja sobotna razprava s Francem Vrbincem povodom BB-jevega zapisa o Borghesii slovenskih subkulturah (obvestil sem seveda tudi Metkosenemorevečžokat in BB-ja, nekaj malega tudi na http://www.radiostudent.si/article.php?sid=22266 Bolj ali manj nam je torej putem ezoterije uspelo povezati nekaj ključnih akterjev, nadaljevanje pa že nocoj ob 20h v Menzi. Program? Predvidevam da kot uvod predavanje Marka Breclja in njegovih nazadnjakov, sledijo vprašanja in pogovor pod razno (klubske zdrahe oz. javno pranje umazanega perila) in za zaključek še glamur (Dj Pool A Rock)- Bodite tam !Pa še to (za nevedne): kdo sploh je Dragan Papić? Dragan Papić je oseba, ki je s pomočjo ogledala izvedla transformacijo Dečaci - Idoli.Vizualno in spiritualno njemu ekvivalenten lik v domačem okolju: rš-ovski Srbin Bojan Anđelković, kot Papič tudi on klovnovski lik briljantnega uma. Papić je bil v nekem začetnem obdobju (skupaj z Nebojšo Pajkičem, Momo Rajinom, Kosto Bunuševcem in Radovanom Hiršlom) za beograjski novi talas nekaj podobnega kot Warhol za njujorški andergraund. Skratka: Neue Serbische Kunst. V tem času je v Beogradu služil vojsko (in vpijal njihove ideje) tudi bodoči Laibach Dejan Knez. Tu nam morda lahko postane bistveno bolj jasno marsikaj, predvsem kar se tiče religij. Recimo, odkod tako močan vpliv pravoslavje na Idole na albumu Odbrana i poslednji dani, morda celo, kam vodi Brecljev "mehki terorizem", kot tudi, odkod tolikšna fascinacija Laibacha z "največim srpskim rock bendom svih vremena", Led Zeppelin.
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    hofmann is dead [05/02/2010]
    ti kvazi hofmann maš neko obsesijo skrivanja za tujimi imeni...kot jasno pokažeš in se okituješ s tujimi mnenji in SEVEDA pomembnimi imeni oz. kot je Brecelj že spodaj popolnoma specialno označil nekatere za SUBUGLEDNIKE.Daj malo mogoče pobrskaj po svojem podstrešju in se okiti s svojim imenom če se lahko. Pa neka poniževanja, ki presegajo vse meje tega kar pomeni biti človek(nanašam se na ''duhovne invalide in paraplegike!!!'').Obnaša š se kot Butalec,pa še tu s tem delam Butalcem krivico..zmerjati ljudi s takšnimi izrazi je DNO! Pri tebi najbrž DNA.Pol pa se kao pereš, da nisi tak mislil..prej pomisli,če zmoreš.Mogoče še kdaj pomisli tudi na druge ljudi, ki niso takšni kot ti in tebi sorodne ovce, ki si polnite ego s tujimi umotvori, alias vašimi pastirji.Če iščeš pastirja si ga v SSČvorović definitivno našel,verjamem, in s tem ni nič narobe.Samo se še moraš odločit al boš pes li ofca.In, če si PES(s tem žalim to pametno žival), pol še super,da si se pred ''3 leti'' menze izogibal! Res ste eni pokvarjenci,živela VODENA revolucija!AL KAJ! PEJD SI W RT KOBILI,pa tam premišljuj,PROSIM!
    odgovori >>

      Re: SUVANJE Z RAZPISI
      hofmann [05/02/2010]
      Den Birazi
      odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    Klovnovski rš-ovski Srbin briljantnega uma [05/02/2010]
    aljo "'hofmann", nisi slabo obvešten glede bg scene, za "briljanten um" in "klovnovstvo&qu ot; ti hvala, ampak za "spiritualno" dimenzijo in "vizualno" podobnost s papicem pa oprosti: papic je manjši, veliko starejši, buckasti gospod, ki nosi dioptrjo + 17, klobuke pa tudi slabo nosim v teh zimskih časih:) papiceva pisma sem seveda jaz zalepu ... već o dragančetu na http://www.radiostuden t.si/article.php?sid =7651
    odgovori >>

      Re: SUVANJE Z RAZPISI
      hofmann [05/02/2010]
      Moj vizualni vtis o Papiću je ustvarjen izključno na podlagi dokumentarca o EKV, torej klobuček, bradica, močnejše postave, neobrit. Klovnovstvo je v tem kontekstu mišljeno seveda le in izključno kot kompliment, kar pa ti itak štekaš.
      odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
Menza pri koritu [04/02/2010]

Menza pri koritu vabi zainteresirano javnost v petek, 5.2.2010 ob 20.00 na občevanje z naslovom OPERACIJA ČISTE GATE - Pojasnila članov Menze pri koritu o spremembah v klubu Ker je bila Menza pri koritu v zadnjih dneh predmet pisnih in ustnih polemik, želimo sodelavci kluba predstaviti lastno videnje minulih dogodkov. To želimo storiti v živo, saj je okvir debat na spletnih forumih ali za šankom preozek in prenizek, da bi omogočal plodno argumentacijo. To ne pomeni, da vas, potencialne obiskovalce, želimo daviti s podrobnostmi notranje organiziranosti, pač pa se čutimo dolžni odzvati se na razpravo, ki zadeva naš klub, in ki se je očitno razplamtela v širšo razpravo o produkciji kulture in avtonomnosti znotraj nje. Vozni red: 1. Kratka predstavitev kluba pred njegovo deseto obletnico 2. Odgovori na vprašanja 3. Individualne konzultacije z osebjem kluba 4. Razno Začnemo ob 20h, ob 21h zaključimo in si popravimo frizure za Poll a Rocka in Nubisa. Vaši Menzašice in Menzaši
odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
poleno [03/02/2010]

en z veliko Vozelj!!!
odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
osel [03/02/2010]

Manček dances with Smurf.... Kolikor vidim se dogaja en velik komunikacijski vozelj....
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    osel [03/02/2010]
    http://www.southpark studios.com/episodes /251890
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
Matej Holc [03/02/2010]

Kaj pa, ko bi se izjemoma postavilo dober okus in solidarnost na kulturnem - v tem primeru glasbenem - področju pred trmasta načela in zastarele politične spletke, tako neizpodbitno Slovenske? Obstajamo tudi posamezniki, ki si od Metelkove želimo predvsem to, zaradi česar jo v osnovi cenimo: kvalitetno in raznoliko koncertno ter kulturno ponudbo.
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    osel [03/02/2010]
    Ravno zato je kolektiv Menze postavil SS sekcijo kot zunanje sodelavce (kar je večina v kolektivu demokratično izglasovala). Zaradi dobrega okusa in solidarnosti... Kdor je želel biti aktiven pri delovanju v kolektivu menze v zadnjem letu dobro ve in razume kaj in zakaj je prišlo do tega. Očem javnosti so te zadeve skrite, javnost vidi samo koncert in organizatorja na dogodku. Ozadje pa ni vidno. Vsi si želimo raznolik in kvaliteten program (merila pa so odvisna od posameznika). Ali bodo nekateri prišli do tega čez trupla? Kje je meja zdrave pameti? In zanima me od kje vam te dezinformacije o zadevi? Zakaj javno govoriti nesmisle? Ali je bil kdo na sestanku? Ali ste prebrali zapisnik? Ne razumem zakaj bi bilo česarkoli konec v Menzi ali na Metelkovi?
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
borut [03/02/2010]

dobro se trudite zjebat byrona - kopiram/lepim "for truth is always strange;Stranger than fiction" ampak standardi so visoki: http://www.radiostudent.si/article.php?sid=21571
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    hofmann [03/02/2010]
    preposlušal uvod in prva dva dela (inaf iz inaf), kaj pa vem. Pametnejši od mene bi morda porekli "Prdi Mare, eto ti svatova!"
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
marko brecelj [03/02/2010]

Zdravo ! da ne boste rekli, da vas silim na Dodogovor: Samo Ljubessic mi je v ponedeljek zveccer po telefonu sporoccil, da sem naredil znanstveno in moralno napako, ker nisem preveril tudi vira iz druge strani (izjavo v svojem vrticcku na Radiu SStudent "10 EU na sedem minut" sem namrecc izrekel zgolj na temelju telefonskega razgovora s Sanjo ZZmavc). Pa mi je povedal kaj je cclovek na odru izrekel med koncertom (ta koncert kar se mene ticce ni bil komercijalen). CClovek je rekel, da so v Menzi izvrgli organizatorje (Selmana in z njim sse koga) tisti, ki (v tistem hipu) delajo za ssankom. Med njimi za ssankom je delala prostovoljka (tudi ta veccer) Sanja ZZmavc. CClovek ni zzalil (mi je pojasnjeval Samo) ampak je govoril samo to kar je res. V isti sapi pa mi je Samo tudi povedal, da je on (Samo) po dogodku (izrekanju takozvane resnice) prvi ssel do odra in povedal, da to kar je storil resnicoljubec, ni prav. Strinjam se s tem, da ni prav javno pred obccinstvom izrecci del resnice iztrgane iz konteksta dolgega in ne prav lahkotnega notranjega dogovarjanja sodelavstva Menze pri koritu. Dominacija ene od skupin, ki so v Menzi ustvarjali program se je spremenila v sodelovanje med kolektivom Menze pri koritu z (od glasovanja naprej) ZUNANJO SODELOVALNO skupino Selmana&comp.Zakaj in kako je do te spremembe SODELOVANJA prisslo se obccinstvu ni pojasnilo z obeh strani ampak samo iz ene. Iz perspektive tistih, ki so bili od Stalinistov frdamanih in politkomisarjev (prekletega priletnega parazita Breclja) preglasovani in z enoumja sklepom dolocceni za zunanje sodelavce. Perilo Menze pri koritu je resnicoljubec pral na koncertnem odru. Manček pa, ki so mu moje besede izrečene za Radio Študent stopile na rep in me je zato (namesto , da bi zamjavkal) spljuval, samo dokazuje, da sem za Radio SStudent izrekel resnico. Posebej za sluccajno sposstovano razpravljalstvo tega razpravnega spletnega koticcka jo ponavljam brezplaccno sse enkrat: " Kdor si danes prizadeva boriti se za ideale (ustvarjalnost, kriticcnost, ccloveccnost, tovarisstvo, nepodleganje denarju in oblasti itd.) tako, da v tem boju in skozi njega postaja vpliven, ta se pacc mora sprijazniti s tem, da ga bodo pljuvali ves čas in z vseh strani". To sem takoj rekel po telefonu Sanji ZZmavc, to sem ponovil kot bistveno v mojem radijskem nalozzku. Tako je pacc. Pred polnoccjo sem uzurpator MKSMC (Mladinski, kultirni, socialni in multimedijski center) zakljuccil vodenje programskega sestanka glede Kopergrounda. Fotografiral sem indoktrinirane (politkomisarsko obdelane) mlade in srednje ljudi in te fotke bodo kmalu na www.dodogovor.org . Obissccite to spletno stran in si poglejte kako nam potekajo dnevi v gnezdu zla in nazadnjasstva, na sedezzu nevladne organizacije v Kopru ter prosim primerjajte to z obiski na spletni strani javnega zavoda "Kino Šiška" ki je odporno proti uzurpaciji morda sse bolj kot Cankarjev dom. V obeh trdnjavah napredne zabave se z imenovanjem direktorjev mora strinjati ljubljanski cesar Janković ( ta ni uzurpuh ampak demokraticcni izvoljenec kateremu sta pomagala napredni Tomc in zabavni Magnifico). To je vse lepo in prav ampak cce pa stalinisti napravijo "udar" v enem od drusstev na Metelkovi (brez soglasja Bigorja, Manccka in drugih subuglednikov), to pa je hudo resna in nevarna recc. TO BO POKOPALO Metelkovo! Seveda, kajneda! Marš. Marko Brecelj
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    anđelković [03/02/2010]
    lepo si to povedal, marko; zdaj pa si natakni tisti svoj kineski klobucek, vsedi se v svojega ficka, in se odpelji do beograda, da vidiš kaj dela tovariš bora čorba.. pa ne pozabit vzet z sabo vso svojo razpisno papirologijo - lahko bi z njo že enkrat zadušil tisti zvonik v kopru, namesto da gnjaviš nekatere, ki jim ngo sektor gre bolj na jetra, kot zvona cerkve, ki jih btw sploh veči ne slišimo?
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
marko Brecelj [03/02/2010]

Na spletno stran http://www.dodogovor.org sem maloprej vgradil svoj pisni odziv. Naslovil sem ga "Marš", podnaslovil pa "Manček v pičko Tomčevo". Hvala za pozornost
odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
bejžno [02/02/2010]

Ni čas za medsebojna obračunavanja in obujanje starih zamer, gre za Menzo ki je dejansko še edini plac na Metelkovi v katerem se lahko zgodi kak kulturni dogodek ki je tudi za "underground" premalo "komercialen". Dejstvo je da tam deluje, recimo na pamet zaradi lažje računice, šest skupin ali posameznikov ki preprosto rečeno skrbijo za program. Problem nastane če nekdo od šestih zasede večino terminov za program ki je sicer zanimiv, dober in daleč od komerciale v širšem pomenu. Tako ostalih pet celic ostane brez terminov za predstavitev drugih vsebin pa naj bodo kakršnekoliže v večini primerov pa gre za vsebine ki teško najdejo prostor za svojo predstavitev ker pač niso najbolj všečne večini. Definitivno je to slabo za umetnike teh vsebin in za Menzo nasploh ki bi lahko ohranila trenutno držo res odprtega prostora. Strinjam se da je bil to klub z dokaj enoumsko držo ki pa se je spremnil v veliko bolj odprtega za različne subkulture in dajmo poskrbet da ne bo prešel v drugo skrajnost. Saj vemo da nobena skrajnost ni dobra, sploh pa ne dobrodošla v avtonomni coni. Rešitev je preprosto v dogovoru med ljudmi ki tam delujejo, naj si enakopravno ali sporazumno razdelijo termine pa bo
odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
Arijana M. B. [02/02/2010]

Pa tako prijazen si bil, Manček, pred leti, ko si prišel v Koper h Marku Breclju, v MKSC, z Danijem Kavašem, po vajini turneji po Balkanu in si pozabil autoradio in si bil takooo hvaležen, da smo ti ga poslali in sploh in oh... pa nisi nič povedal o tem kar tu pišes: da je Marko uzurpator, privatizator, mešalec dreka, itd. Od kje vsa ta nestrpnost in zlonamernost naenkrat? ...in ti govoriš o hiprokriziji!! Mogoče pa to nisi bil ti? A je bil takrat v Kopru kak drugi Matjaž Manček? Mogoče tisti, ki je danes član kolektiva v Kinu Šiška? In je mogoče on organiziral "nekomercialni" koncert (odličnim) Repetitorjem v Kamniku za 1.500 eurov? (kar jim čiisto privoščim) Neverodostojen mi je tvoj pozdrav kot vse kar si napisal.
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    matjaž manček [02/02/2010]
    Arijana, isti Manček je to, le verjemi. Le da nima nobene veze s Kamnikom in da se v Kopru nikoli nismo videli, avtoradio je bil Kavašev, Kino Šiška pa ti služi kot priročna kletvica. To, da smo prijazno delili podporo Kavaševi umetniški akciji in solidarnost njegovi nesreči, pa nima prav nobene zveze s konkretnimi aktualnimi kalvarijami. V tem zapisu sem uporabil isti prijazni jezik, s katerim Marko obračunava z "moralno-politično neprimerno" strujo v današnji Menzi. Če se Marko počuti poklicanega, da javno pametuje in zavaja glede ideoloških čistk, ki se jih grejo menzini branitelji prave vere te dni, pa je legitimno zavrelo tudi v meni kot dolgoletnemu obiskovalcu in občasnemu sooblikovalcu programa tega kluba. Povsem dobronamerno pa dopuščam možnost, da so Marko in nekateri ostali akterji te zoprne zgodbe le zavedeni s strani osebkov, ki pri celi kalvariji nimajo le moralno-političnih, ampak preprosto osebno-pridobitniške interese, ki jih je odpiranje prostora navzven in nesebično uspešno delo nove Menzine "struje" začelo preveč ogrožati.
    odgovori >>

Re: SUVANJE Z RAZPISI
matjaž manček [01/02/2010]

Marko, privatizator MKC Koper in promoter njegovega pridobitništva (nekomercialni Edo Maajka v MKC-ju, oh, oh...proti komercialnemu Repetitorju v Menzi, eh eh...), čas je že, da omejiš svoje hipokrizijsko, z dvojnimi merili prežeto vsiljevanje plašnic in moralno-politično hujskaštvo na okupirano koprsko špelunko in nehaš mešati / ustvarjati drek ter graditi ideološke zidove po okoliškem klubovju. Tvoja šola za politkomisarje/ke ni škodljiva samo za Menzo pri koritu, ki se je po letih hermetične ideološke zaprtosti končno razcvetela kot prostor mladinske kulture (mladinske in ne veteransko-spomeničarske - kako si le drzneš pri šestih križih samoimenovati za prvega branilca mladinske kulture...?!), ampak za Metelkovo v celoti, kot ranljivi raznorodni subkulturni organizem, ki ga tovrstne - s sebičnimi, pridobitniškimi interesi ter estetsko-ideološkim fašizmom podžgane - kalvarije potiskajo globlje v žrelo (na pravi trenutek čakajočih) kapitalistično-političnih interesov. smrt fašizmu!
odgovori >>

    Re: SUVANJE Z RAZPISI
    hofmann [01/02/2010]
    Menzi se je tri leta nazaj še pes izognil, v zadnjem času pa je postala nadvse spodoben klub, v bistvu ena najprijetnejših in najzanimivejših koncertnih dvoran v mestu. Repetitor? Njihov prvi nastop v Menzi je bil vsekakor eden od lanskih ljubljanskih koncertov leta. Z njimi, Animal Collective, Black Dice, Stuttgart Online, Lightning Bolt, Noze, Janom Jelinekom in še kom jim je uspelo pritegniti nadvse pestro in na nekaterih koncertih celo mlado, sodobna imena spremljajočo publiko. In naprej? Spet le in samo Žombao Žoao Orkestrao in podobniki? Ivo Podrežaj, duhovni invalid, ki posluša glasbo le od pasu navzgor in je o didžejevski publiki na lanski Harteri v svoji recenziji napisal naslednje vzvišene misli, kopiram in lepim: " Za množičnost je potreben skupni imenovalec, ki je lahko uglašen le na najnižjo zahtevnost. Če zaprete za nekaj mesecev v kletko nekajmesečnega otroka in opičjega mladiča na primerljivo isti stopnji razvoja, bo homosapiens začel oponašati opico, ne obratno" , za Kojo in Disciplino kičme pa, spet kopiram in lepim, da mu je "v zadnjih letih ostalo le zabavanje plešočih mas, saj je virtuoznost balkanskega Hendrixa na bas kitari žrtvovana tancanju"..Ne bo dobro! Sicer pa: kakršna glasba, takšen folk.
    odgovori >>

      Re: SUVANJE Z RAZPISI
      hofmann [02/02/2010]
      Ime in priimek Ivo Podrežaj je seveda izbrano povsem naključno, lahko bi bil naveden tudi kdorkoli drug (ali poimensko nihče) iz menzine frakcije paraplegikov, ki se še ni pripravljenav soočiti z dejstvom, da se je beli (ne samo množičn) kulturi pred kratkim zgodil Elvis in da stvari zato nikdar več ne bodo povsem takšne, kot so bile. Elvis? Kdaj že? Nedavno, pred dobrimi petdesetimi leti, vsekakor zaenkrat še prezgodaj, da bi zamajal duhovne horizonte društva prijateljev počasnega napredka. Eto!
      odgovori >>

        Re: SUVANJE Z RAZPISI
        Gašper Vozelj [02/02/2010]
        Marko Brecelj, jaz sem bil posledica tistega, zaradi katerega te je Sanja poklicala. Ljudje ki so bili na koncertu lahko potrdijo, da ni šlo za ŽALJENJE in PLUVANJE, ampak za trenutek resnice in obrazložitev, kaj (in zakaj) se je v Menzi pri koritu zgodilo 2 dneva pred tem dogodkom. Zaradi vidnega razočaranja prisotnih, sklepam da je to tisto, kar je užalilo in prizadelo verska načela Sanje in preostalih v menzi, katerim si očitno nasedel na celi črti.
        odgovori >>

        Re: SUVANJE Z RAZPISI
        pparaplegik [03/02/2010]
        hofmann. zanima me samo, kaj ima beseda paraplegik s katerokoli ekipo v menzi? veš, kdo je paraplegik? s spoštovanjem. paraplegik
        odgovori >>

          Re: SUVANJE Z RAZPISI
          hofmann [03/02/2010]
          Kkomentar višje sem uporabil izraz "duhovni invalid" in tudi v komentarju nižje bi ob besedi paraplegiik moral dodati še kak pridevnik "(slušni paraplegik" mi zveni ok, tako da naj kar obvelja). V kolikor sem s svojo nepremišljenostjo prizadel hendikepirano osebo, se ji najiskreneje opravičujem, zapisanega popraviti pač za nazaj ne morem. Sicer pa mislim, da beseda za tistega, ki ujame bistvo, ne bi smela biti pretirano sporna. Konec koncev je tudi Marko (sicer v davnih, tovrstnim nekorektnostnim bistveno bolj naklonjenih časih) na odru uporabljal invalidski voziček in prepeval "no I don't wanna be, paraplegic, baby, baby blue". Ampak ok, Marko je Marko, eden največjih jugoslovanskih umetnikov druge polovice dvajsetega stoletja in mu je dovoljeno več. Goran Bregović je, ko so mu nekoč očitali nizko moralo, nonšalantno odgovoril: "Umetnici nemaju obavezu da budu dobri ljudi." Mi, navadni smrtniki, pač. Tako da sorry, jebiga.
          odgovori >>

            Re: SUVANJE Z RAZPISI
            krentatret [05/02/2010]
            Če je tip pokradu vso ljudsko musko z juga Srbije in nategnu Kusturico, da je njegova avtorska, to še ne pomen, da je G.B. umetnik, pač pa kradljivec. Še Marko je večji umetnik od njega...
            odgovori >>

              Re: SUVANJE Z RAZPISI
              pismo dragan papića marku brecelju, July 9, 2007 [05/02/2010]
              "Beskrajni narcizam "ljudskih esradnih nepogoda" se ochituje & u Breceljevom sluchaju. Postavlja se pitanje - zashto je jednu krajnje privatnu stvar podigao na JAVNI NIVO !? Da se ispishe ili ispisha na crkvu mogao je & bez MEGAFONA?" (gre za breceljev "performans" raz-krstitve iz pravoslavne cerkve v sarajevu, kjer je bil krščen prim. ur.) Ti stvarno mslish - da mozesh "srat" po JAVNOSTI, a IMATI PUNO PRAVO - da trazish da te svinjarije NIKO NE KOMENTARISHE? (to mi deluje prilichno medijski nepismeno za "estradnog umetnika") Uostalom, koliko shvatam iz tvoga pisma, zbog svojih mnogih "aktivnosti" nemash vremena da budesh OBAVESHTEN. Odakle ti pravo da se bavish JAVNIM RADOM, ako se branish "neobaveshtenoshcu&qu ot;!? ILI SI UKALKULISAO U SVOJ SRAMNI PERFORMANS & PORODICU, RODBINU & SVATOVE KOJI SU BILI NAZOCHNI "HEROJSNOM CHINU" ALIJINOG SHEHIDA-UBICE, RAMIZA DEALICA-CELE !? Mozesh pisati koliko hocesh - "ZBOGOM", ali, na svaku JAVNO DEMONSTRACIJU SVOJE GLUPOSTI dobijacesh - nadam se, ne samo od mene - pisma osude. DrAgan P.S.: Dodji u Srbiju, dodji u Beograd - pa se ovde "kurchi", a ne, ko poslednja pichka, da pravish "antiotrodoxne bestemie" u bosanskoj "meki&medini&qu ot; (Makkah al-Mukarramah (مكة المك رمة ;) & al Madīnat al Munawwara (الم 583;ين&# 1577; المنو ;رة) P.P.S.: DA SI SVOJ "PERFORMANS" OBAVIO OVDE, NE BIH TI NI RECH REKAO... ALI, GADIM SE JEFTINOG, KORISTOLJUBIVOG POPULOZMA... Pun mi je K vas - "rokera" - koji ste svakome mili, & hrabri ste uvek na najoportunijem mestu.
              odgovori >>

              Re: SUVANJE Z RAZPISI
              breceljev odgovor papicu [05/02/2010]
              From: "Marko Brecelj" Date: July 9, 2007 6:50:39 AM GMT+02:00 Subject: RE: Morao bi da znash da kao Javna Lichnost podlezesh & Javnoj Odgovornosti (osim ako se ne vadish na "alzhaimera"- starachku demenciju? XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Dobro si bljesnuo u svoj raskossi svoje skrenutosti Pobrinuti ccu se, da tvoje remek sranjce dodze do struccnjaka za fekalije. Docci cu ja i do patriarha u Srbiju ako oni u Bosni necce zzeleti , da me iskrste. Ali ja nisam bio krssten u Srbiji nego u Sarajevu pa sam trebao najprije tamo oticci. Zassto bi ja morao biti obavessten o povjesnom kontekstu bassccarsije? Meni je vazzan ssiri kontekst u kojem je srpska pravoslavna crkva igrala zloccinaccku ulogu (kao i rimokatoliccka odnosno muslimanska). Vazzan mi je odnos svih tih gnjilih organizacija odnosno multinacionalki do neoliberalnog kapitalizma a ne ono ssto se zbivalo na Bassccarssiji, tikvo puna samo sebe. Nema tog okuliste koji bi tebi mogao pomocci. Ne jedete vi svoje jade nego jedete svoja jaja, tebi sliccni ste jajojedsko drusstvance i pre svega pacienti. Vassu bolesstinu lijecci samo smrt. Na zzalost. A verovatno nisi oduvjek bio takav. Ja ti ne zzelim visse pomocci. Marko
              odgovori >>

              Re: SUVANJE Z RAZPISI
              papic brecelju [05/02/2010]
              Pa zar tebi, matorom konju (imash, rekao bih moje godine), zar ti nije doshlo iz dupeta u glavu da je jedino zlo protiv koga se valja boriti - KAPITAL & KAPITALIZAM....!? Pa, choveche bozji, religije postoje milenijumima, pa & ratovi, dabome, ali da si manje tandrkao po koncertima, a malo vishe uchio, shvatio bi koji je glavni pokretach svih zala medj'ljudima. Nazalost, vi muzichari nemate zicflajsha da se malo obavestite. A ne bi bilo loshe - ako vec sebi dajes pravo da "komentarishes" zbilju. Posto te mrzi da chitas, nadji nekoga iz te tvoje komune - da za tebe prochita & da ti prepricha samo jedan delic podataka (koji ti saljem) & koje svaki razuman, znatizeljan, sumnjichav, "openminded" chovek (koji zeli da razume svet u kome zivi) - moze naci na internetu... & sta da ti kazem za kraj!? Pa srecno, nastavi tu tvoju "borbu" protiv popova, samo molim te, budi dosledan, & SPALI CRKVENE HRAMOVE SVIH KONFESIJA (ABRAHAMISTICHKIH, ALI & ONIH "DJAVOLSKIH") !!! Za pochetak, kreni od Kosova, lakshe ce ti biti, tamo je dobar deo posla "odradjen".. ..
              odgovori >>

              Re: SUVANJE Z RAZPISI
              brecelj papicu, zadnjič [05/02/2010]
              From: "Marko Brecelj" Date: July 9, 2007 2:55:38 AM GMT+02:00 To: "'Dr.Agan 4'" Subject: RE: "velja": IDIOT - ili:"Matora budalo, znash li ti shta je "KONTEXT", jebote blentava...!" ili(mozda): "Ciganisanje&quo t; & konachno:"Jebo te bog, seljaku, pa & ti se bavis Kulturom!?" (ili si "mehki terorista"?) XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX XXXXXXXXXX Dovoljno. Brissite me iz spiska primaoca ove posste. Nije mi zzao ssto smo se malo upoznali preko elektronske posste medzutim ssto se mene ticce daljnje upoznavanje me visse Ne interesuje ni kao pasivnog primaoca i vrlo retzko ccitaoca. Jedite svoje jade i serite u druge mejlove. Ne visse u ovaj Zbogom Marko Brecelj
              odgovori >>

              Re: SUVANJE Z RAZPISI
              hofmann [05/02/2010]
              Mož iz Krente, preberi še enkrat,upoštevaj tudi vejice in pike. Imam občutek, da v prvo nisi dojel.
              odgovori >>

                Re: SUVANJE Z RAZPISI
                krentatret [06/02/2010]
                hofmanne, kot prvo jst nism mož iz Trente(al pa Krente, da me ne boš spet zajebavou nej preberem šeenkrat), ampak kr en ta tret. Mogoče pa ti nisi mene dojel?? No, naj ti pojasnim. Po tvojem (predhodnem) zapisu sodeč sem ugotovil, da si svojo trditev, da je umetnikom dovoljeno več, podprl z izjavo Gja Bja. S svojim komentarjem sem ti hotel samo pojasniti, kdo je ta G. B. in da so njegove izjave ničvredne. Se ti zdi smiselno, da človek, ki ni umetnik z izjavo "Umetnici nemaju obavezu da budu dobri ljudi." opravičuje svojo nizko moralo?
                odgovori >>

                  Re: SUVANJE Z RAZPISI
                  hofmann [06/02/2010]
                  Krentretji? Ne, tega pa res nisem dojel. Bregović po moje sicer je umetnik, ki ima v svojem opusu vsaj en odličen album (Bijelo dugme - Eto! Baš hoču). No, morda je tudi tega preplonkal,kaj pa vem. Sicer pa ja,glede lopovluka, nepriznavanja avtorskih pravic in kitenja s tujim perjem se strinjam, staremu lisjaku so plagiatorstvo očitali že v njegovi zgodnji pastirski fazi in tudi takrat je našel prikladen izgovor ("bolje da liči na nešto nego da ne liči na ništa"), ampak recimo, da je umetnik vsaj v smislu, kot to svoje početje -interpretacijo lastnih textov na že obstoječe matrice oz. glasbo drugih ljudi- definira Zdenko Franjić ("ja to zovem umetnost umetanja....ja umečem svoje stvari u več neke stvari koje postoje...ja sam umetnik"). Kar se tiče Marka Breclja pa ja, on zame definitivno JE eden največjih jugoslovanskih umetnikov druge polovice dvajsetega stoletja, v tem smislu ni primerjave.
                  odgovori >>