Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
"L. 3, ŠT. 12" (2223 bralcev)
Ponedeljek, 8. 2. 2010
Lan



Javna agencija naj bi imela dve simpatični lastnosti. V njenem svetu bodo odločitve sprejemali tudi predstavniki uporabnikov, torej udeležencev v prometu. In drugič: v celoti oziroma pretežno se bo financirala sama. Kako? Z upravnimi taksami in plačili uporabnikov. Povedano drugače: financirale jo bodo kazni, izvajanje rehabilitacijskih programov za voznike, ki so bili pravnomočno kaznovani zaradi prehitre vožnje, vožnje pod vplivom alkohola, prepovedanih drog ali psihoaktivnih snovi. Napajalo pa jo bodo tu

NEURADNI LIST

Neuradni list Radia Študent je štirinajstdnevnik, v katerem prestrezamo in prežvekujemo osnutke in predloge zakonov, pravilnikov, uredb, javnih naročil in drugih aktov ter dokumentov, ki šele nastajajo po vladnih in ministrskih kuloarjih. Prestreči jih je pomembno pred njihovo potrditvijo na seji vlade, saj je po njihovem pristanku v državnem zboru za vsebinske popravke praviloma prepozno. Naivno bi bilo namreč verjeti, da vsakokratna večinska koalicija svojega dela ne bo opravila skladno z voljo političnih botrov z Gregorčičeve.

Dobrodošli na avdio-straneh Neuradnega lista Radia Študent. Ministrstvo za javno upravo je pripravilo predlog Letnega načrta pridobivanja stvarnega premoženja države za leto 2010, ki je usklajen s sprejetim proračunom za leto 2010, na podlagi potreb proračunskih uporabnikov po premičnem in nepremičnem premoženju. Za pridobivanje nepremičnega in premičnega premoženja države proračunski uporabniki v letu 2010 načrtujejo sredstva v skupni višini dobrih 305 milijonov evrov. Za nepremičnine bo šlo dobrih 116 milijonov, za informacijsko opremo dobrih 142 milijonov, za prevozna sredstva slabih 13 milijonov, za postavko »drugo premično premoženje« pa je rezerviranih 34 milijonov evrov.

In kaj je narobe s to sliko. Pretekli četrtek sta Borut Pahor in Mitja Gaspari, v ločenih izjavah pa so se jima pridružili tudi drugi ministrski kolegi in kolegice, ob predstavitvi izhodne protikrizne strategije napovedala brezizjemno potrebo po 400 milijonskih prihrankih na letni ravni do leta 2013. Osnovna vzdržnost in izvedljivost izhodne strategije bosta namreč koštali 1,2 milijarde evrov. In medtem, ko naj bi bilo letos pridobivanju državnega premoženja skupno namenjenih, ponovimo, 305 milijonov evrov, sta zneska lani in predlani znašala okoli 80 milijonov manj.

Za sprejem na vladi so pipravljene tudi spremembe Zakona o varnosti cestnega prometa. Zadnji predlog ne prinaša rigoroznejših kazni, temveč zgolj novo državno agencijo. Novoustanovljena Javna agencija za varnost prometa bo tako prevzela naloge s področja voznikov in vozil, preventive in vzgoje v cestnem prometu ter druge strokovne naloge, ki so trenutno razdrobljene med notranjim in prometnim ministrstvom ter Direkcijo za promet. Predlog sklepa o ustanovitvi agencije je prav tako pripravljen.

Javna agencija naj bi imela dve simpatični lastnosti. V njenem svetu bodo odločitve sprejemali tudi predstavniki uporabnikov, torej udeležencev v prometu. In drugič: v celoti oziroma pretežno se bo financirala sama. Kako? Z upravnimi taksami in plačili uporabnikov. Povedano drugače: financirale jo bodo kazni, izvajanje rehabilitacijskih programov za voznike, ki so bili pravnomočno kaznovani zaradi prehitre vožnje, vožnje pod vplivom alkohola, prepovedanih drog ali psihoaktivnih snovi. Napajalo pa jo bodo tudi izvajanja delavnic za voznike začetnike, opravljanje vozniških izpitov in podobno.

Neuradni list Radia Študent, letnik 3, številko 12, je podpisal in v nadaljnjo obravnavo poslal Lan. Znova izidemo čez 14 dni.





Komentarji
komentiraj >>