Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Neposredno iz osrčja (2579 bralcev)
Ponedeljek, 6. 12. 2010
Savski



Neposredno iz osrčja pomeni neposreden vklop v prvi dan enotedenskega raznolikega dogajanja, ki ga pripravlja Cirkulacija 2 na festivalu PixxelPoint v Novi Gorici. Predstavili bomo nekaj udeležencev tokrat spet mednarodno razširjene ekipe C2. Oddaja bo potekal v srednjeevropski inačici angleškega jezika. Torej: neposredno iz Mostovne!

Tretji del interdisciplinarne+multimedijske procesne serijalke Razširjena Cirkulacija 2: Platforma za totalno umetnost se bo vršil na festivalu PixxelPoint

Cirkulacija 2 v razširjeni zasedbi bo taborila v Mostovni. Delovala bo od ponedeljka 6. decembra do vključno petka 10. decembra 2010, od 12.00 do 24.00 vsak dan.

Sodelovali bodo naslednji avtorji: Stefan Doepner, Ksenija Čerče, Boštjan Leskovšek, Dennis Tan (Singapore/ Bremen DE), Elisa Ulian (Udine IT), Monika Glahn (Berlin/ DE), Borut Savski, Petra Kapš, Neven Korda, Bojan Andjelković in Milan Kristl. Poleg omenjenih bodo za krajši čas vskočili tudi nekateri drugi posamezniki - s samostojnimi ali povezanimi projekti.

V svoji že tretji koncentrirani pojavni obliki v letu 2010 se razširjena platforma iniciative Cirkulacija 2 zopet sooča z razkorakom med trenutkom in konstruiranim časom - naturo in kulturo - med procesom in strukturo - in pri tem trdi, da je vsak proces, ki ima za cilj umetniško strukturo - umetniško dejanje. Platforma kot umetniško delo. Zdi se, da ima umetniško polje to enkratno zmožnost, da vsrkava vse osnovne vrste človeških hotenj - kreativnosti. Torej tistih, ki nimajo drugih agend - prenosov na druga strukturna polja - npr. ekonomije (igra za ekonomski dobiček) ali politike (igra za moč).

Raziskovanje učinkovitih drugačnih načinov medčloveškega sobivanja je eno od teh hotenj - na drugem koncu pa seveda slejkoprej tudi kreiranje/ harmoniziranje samega sebe in osebne podobe o svetu. Zato tudi cela vrsta novih oblik umetniškega izraza znotraj sodobnoumetniških praks. Od aktivizma, odprtokodnih principov, do-it-yourself pristopov in drugih načinov neposrednejšega - živega javnega nastopanja.

Torej: interaktivnost, ki je razumljena kot medčloveški princip in ne kot tehnološko-umetniški žanr. Metaforika simbolov naj se neposredneje - trdneje pokaže v umetniškem delu/ delovanju. Umetniško delo lahko nemara precizneje spregovori skozi umetnika, ki ga je ustvaril. Konec malikovanja, nepotrebnih mistifikacij? Zato tudi odločitev za večdnevno javno dogajanje z velikim številom neposredno prisotnih avtorjev.

Socialna struktura je participatorna, nehierarhična in znotraj individualnih izrazov sodelujočih interdisciplinarna, ali kot raje rečemo: antidisciplinarna - torej proti ločevanju v discipline/ red. Na vseh področjih uspešno sestavljena platforma postane umetniško delo, kadar vzbudi pri udeležencih pozitivne občutke in pusti pečat.

Konjunkcija = zlepljenje časa in prostora z živim mesom človeške prisotnosti.

http://www.3via.org/cirkulacija/

http://www.pixxelpoint.org/

 



Komentarji
komentiraj >>