Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Pokoncertni vtisi - Battles (1639 bralcev)
Četrtek, 14. 7. 2011
goran



Zakaj je Battles ta čas "najboljši bend na svetu"?

Oddaja v celoti!



Komentarji
komentiraj >>

Re: Pokoncertni vtisi - Battles
sale [19/07/2011]

e moj kompoš, v mladini spet nič o predskupini. a škm banda ti tudi niso zanimivi, da bi jih suportal?
odgovori >>

    Re: Pokoncertni vtisi - Battles
    goran [19/07/2011]
    v tistem prostoru, ki ga iam tam na voljo je blo že battles težko stisnt..sicer bi pa z veseljem o domačih bendih kej napisu, ampak žal jih zlo zlo mal kolkr tolk zanimive stvari počne. men je pač muzika imperativ..nč ne bi blo narobe, če bi mel več moveknowledgementov..vrjetn en razlog je, da se o domači produkciji v medijih manj govori
    odgovori >>

      Re: Pokoncertni vtisi - Battles
      sale [19/07/2011]
      se ti zajebavaš? ti si eden od razlogov, da se v medijih premalo govori o domači produkciji, ker ti je kao muzika imperativ, če pa že pišeš o domačih bendih, pa to mora biti nivo moveknowledgement (btw. kupil njihov CD, kolkr tolk zanimiva stvar). wtf?!?
      odgovori >>

        Re: Pokoncertni vtisi - Battles
        goran [19/07/2011]
        je preveč zanimive tuje produkcije, da bi se z domačo ukvarju..pa če bi se še tolk rad
        odgovori >>

          Re: Pokoncertni vtisi - Battles
          sale [20/07/2011]
          res si argumentiral zadevo, ni kaj.
          odgovori >>

            Re: Pokoncertni vtisi - Battles
            goran [20/07/2011]
            kaj pa je za argumentirat? nej delajo bl zanimivo muziko pa se bo tud o njih pisal/govoril. sicer pa smo mel ravn pred nedavnim avdicijo, pa se je ljudi spraševalo tud o slovenksi glasbi..in od cca 30 prijav jih je sam peščica kej vedla povedat o domačih bendih. sej to, da je dobršen del domače produkcije ostal nekje v devetdesetih ni na mojem zeljniku zrastl. so me frendi iz zda, uk, nizozmeske,.. že večkrat sprašval nej jim kej slovenske produkcije priporočim, pa sm zbral najbl fajn stvari in so se sam čudl zakaj taki bendi sploh priložnost dobijo, da se na radiu zavrtijo.. pa niso kšni elitist al whatever, ampak majo pač radi muziko
            odgovori >>

              Re: Pokoncertni vtisi - Battles
              sale [20/07/2011]
              si potem prijateljem zapekel kraške soliste?;) daj ne seri, elitizem je tvoja ignoranca domače produkcije, "krckanje, prckanje, kurcu, palcu"
              odgovori >>

                Re: Pokoncertni vtisi - Battles
                goran [20/07/2011]
                ne nism jim kraških solistov kazu pač pa mlade bende, ki ta čas največ pozornosti dobivajo na ršu. dej mi ti argumentiri zakaj bi poslušu muziko, ki mi ni všeč, če je pa tolk muzike, ki mi je všeč? zato ker sm na ršu? sej maš tud ti pa vsak, ki misl da se slovenska muzika ignorira, priložnost zravn pridt pa boš predstavlju te domače umotvore. pa da ne pljuvam tkole vsepovprek - tud med domačimi se kr naki zlo zanimivih ustvarjalcev najde..in prou tej me prepričajo, da se da tud pr nas fajn stvari počet tko da za tiste ostale ni nobenga opravičila, češ majhni smo, dnarja ni, pogojev ni, studijev ni in kaj vem kaj še
                odgovori >>

                  Re: Pokoncertni vtisi - Battles
                  sale [20/07/2011]
                  ti prijatelj lahko poslušaš doma kar ti volja, problem je v tem kaj pišeš. RŠ nikoli ni bil problem, ker je folk tam odprtih glav in pokriva večino domače produkcije. koliko RŠ posluša /bere recenzije je druga zgodba, prepričujejo se prepričani. problem je v tem, da pišeš za mladino, ki pokriva dosti širši spekter bralstva, se pravi tudi ne-ršovskega in je vsaka priložnost postavljanja domačih bendov v ospredje več kot dobrodošla. jebiga, vseeno te tvoje umotvore nekdo pre-bere. sicer pa, če je tvoje mnenje, da so škm banda bend, ki ni vreden tvoje pozornosti, potem nimava več kaj debatirat.
                  odgovori >>

                    Re: Pokoncertni vtisi - Battles
                    goran [20/07/2011]
                    pr mladini je tko, da imam na voljo pač zlo omejen prostor. nč ne bi imel proti, če bi ga blo več, ampak pač ni glasbena tiskovina. in ko pride tko atraktiven bend kot je battles bom pač vedno prej njemu prednost dal..v stavku al dveh še domače predskupine pokrit je pa prej minus kot plus.. se mi zdi, da tistega, ki tam prebere kej o muziki prej battles zanima kot škm banda..teh nekaj, ki jih škm zanima pa lahko rš poslušajo pa berejo pa bodo na tekočem. sicer sm pa tud sam pri mladini doskrat o domačih ustvarjalcih pisal..pa čeprou niso vedn po mojem okusu
                    odgovori >>

                      Re: Pokoncertni vtisi - Battles
                      anonimni alkoholik [23/07/2011]
                      a lahko vsaj poveš zakaj ne objaviš oddaje? ali je že tako daleč v pretekli preteklosti,da se ne more v sedanjo prihodnost premakniti?
                      odgovori >>

Re: Pokoncertni vtisi - Battles
pero [15/07/2011]

a date loh tole gor, ker me res zanima, zakaj točno je bil to koncert "najboljšega benda na svetu"
odgovori >>

    Re: Pokoncertni vtisi - Battles
    goran [15/07/2011]
    ojoj, če si tole napoved tko zlo resno vzel, ti priporočam, da ne poslušaš posnetka in si ne kompliciraš življenja : )
    odgovori >>

      Re: Pokoncertni vtisi - Battles
      aleš [15/07/2011]
      Po moje ga bo pa glih to zanimal. Ljudski glas je širil preveč nezadovoljstva nad posnetimi matricami in vokali...
      odgovori >>

        Re: Pokoncertni vtisi - Battles
        goran [15/07/2011]
        haha..bi sam dolpolnu - 'rockovski' ljudski glas
        odgovori >>

          Re: Pokoncertni vtisi - Battles
          gašper [16/07/2011]
          no ja.ne bi lih reku da je to širil le rockovski ljudski glas.daj gor posnetek oddaje da slišimo utemeljitev.na nek način te štekam, ker pač si fen benda in si nisi dovolil da te razočarajo :) sam, za tisto tvojo mladinino desetko vseen ni blo.
          odgovori >>

            Re: Pokoncertni vtisi - Battles
            goran [16/07/2011]
            hja, po koncertu sm govoru s sedmimi človeki in od tega se jih je 6 več al mnj strinjal z mano, eden je bil bolj zadržan, ampak še vedno se mu je zdel to kar so počel fajn, čeprou je meu tud pripombe (s katerimi sm se strinju). sej tud s tem kar si ti napisu se strinjam, ampak tistga kar jih dela tko zanimive se skorda nisi dotaknu po mojem (preberi si recenzijo na terapija.net, s tistim se zlo strinjam). v resnici nism bil nikol nek fen benda (sm pa tyondaijev fen), ta prva plata ma par fajn komadov, na ta novi so mi pa mogoče 3 (tisti pop komadi z vokali) fajn, ned tem ko ostalo ni kšn ne vem kakšen presežek. sm pa fen po koncertu - tko kot se oni lotevajo se praktičn noben drug pa sm kr neki koncertov vidu. pa ne gre samo za izvirnost, ampak za to, da so v tej izvirnosti tko spimpani, obenem catchy in 'podrti', naštudirani in spontani, pop in eksperimentalni.. res je, da je v drugem delu dinamika zlo padla in da so bli nekateri komadi (brez vokalov) preveč razvlečeni, ampak so bli tud v tem še vseen tko močni, da jim praktičn noben drug bend niti bliz ne pride..sicer pa v oddaji po mojem nism nč povedu kar nism v mladini napisu hehe. lahk pa še eno oddajo o battles nardimo pa se prideva dajat zakaj so al pa niso supr v tem kar počnejo : ) pa še kšnega znalca povabmo, da ne bomo sam feni pa nefeni : )
            odgovori >>

              Re: Pokoncertni vtisi - Battles
              pero [18/07/2011]
              ah ja tud prov. pa mimogrede, nisem se mislil zmrdovat nad matricami in sempli ampak nima veze,
              odgovori >>