Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sobota, 27. marec 2004 ob 22.00: ZVOČNA POEZIJA: Beseda je zvok postala (2592 bralcev)
Sobota, 27. 3. 2004
LukaZ



Photo: Peter Finch Oddaja pričujočega naslova se nanaša na umetniško smer, estetiko izmuzljivega karakterja, ki korenini v modernizmih in avantgardizmih literature prejšnjega stoletja, hkrati pa se kot črv zajeda v razvojno tkivo glasbene umetnosti. Ravno prečišče obeh umetniških praks bastardizira zvočno poezijo in ji hkrati dodeljuje intrigantni značaj, ki nam služi za povod sestavka, ki nima pretiranih ambicij znanstvene analize, temveč podati historično tkivo in nakazati subtilen, dosedaj zanemarjen vpliv (in vpetost) zvočne poezije na sodobno glasbo, bodisi na ''novo glasbo'' in avantgardizme v njej ali na sam razvoj popularne glasbe.


Izvirajoč iz destrukcije jezika, poezije in pesniških pojavov prehaja na področje čiste zvočnosti. Izhajajoč iz istoimenskega sestavka, ki je bil objavljen v literarnem mesečniku za književnost Literatura, št. 151/152, bomo v besedi in zvoku spoznavali italijanske in ruske futuriste, zgodnjo zürichško, berlinsko in hannoversko dado, letriste in sodobne, povojne zvočne poete in prevratnike besed in zvoka v sodobni glasbi: F.T. Marinetti, Luigi & Antonio Rusollo, Vladimir Hlebnikov, Hugo Ball, Kurt Schwitters, Pierre Schaeffer, John Cage, Brion Gysin, Robert Ashley, Ernst Jandl, Isidore Isou, Henri Chopin, Bob Cobbing, Phil Minton, Jaap Blonk, Ami Yoshida, ...


Komentarji
komentiraj >>