Ponedeljek, 21. 3. 2005
LukaZ
Povratek japonskega prevratnika zvoka Otoma Yoshihide v milje jazzovske godbe, ki je inspirirala začetek njegove kariere v vsej svoji širini, je japonskemu jazzu vlil novi zagon v iskanju lastne identitete znotraj močno razčlenjene godbene forme. Tudi na plošči ''Tails Out'' se Otomo močno zaveda njegove žlahtne dediščine v priredbah Jamesa Blooda Ulmerja, Charlieja Hadena in Charlesa Mingusa, zraven vtakne apel pop glasbe s priredbo Beatles ter odmev sodobne, elektrofonske zvočne realnosti dežele vzhajajočega hrupa v podobi sinusoid Sachiko M. Otomo jazz suvereno pojmuje v vsej njegovi razčlenjenosti, od bopovske virtuoznosti, vplivov rocka, funka in rhythm & bluesa v eklektrificirani fuziji, do revolucionarih klic ognjevitih, svobodnjaških šestdesetih in privlačnosti popularne godbe. Poslušamo sodoben jazz, ki se kreativno ozira v preteklost skozi močno avtorsko karizmo ...
www.japanimprov.com
Skladbe: 1.) Song For Che (Charlie Haden); 2.) Reducing Agent (Otomo Yoshihide), 3.) Solvent Waltz (Otomo Yoshihide) 4.) Moon's Shine (James Blood Ulmer) 5.) Strawberry Fields Forewer (John Lennon & Paul McCarthy); 6.) Orange Was The Color Of Her Dress, Then Blue Silk (Charles Mingus); 7.) Tails Out (Otomo Yoshihide
Otomo Yoshihide: kitara, kompozicije
Naruyoshi Kikuchi: tenorski saksofon
Kenta Tsugami: altovski saksofon, sopranski saksofon
Hiroaki Mizutani: bas
Yasuhiro Yoshigaki: bobni, trobenta
Gosti:
Kumiko Takara: vibrafon (6, 7)
Sachiko M: ''sine waves'' (6, 7)
Yoshiaki Kondo: Binson echo machine (5)