Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
DANIEL GIVENS - Dayclear & First Dark (Aesthetics, 2005) (2356 bralcev)
Petek, 9. 9. 2005
Bozji_dar



Klikni za veliko sliko: daniel givens - dayclear & first darkZ drugim albumom Dayclear & First Dark Daniel Givens nadaljuje začrtano ustvarjalno pot, ki jo je pred petimi leti začrtal s prvencem Age. Meditativni podaljški elektronike oplemeniteni z njegovo spokenword poezijo znova prikazujejo temno plat življenja in bivanja. Čeprav se je Daniel medtem preselil v New York, kjer je precej dejaven na glasbenem področju, še vedno ostaja vsaj polovično zvest čikaškemu zvoku, ki so ga v devetdesetih pa tudi kasneje producirali bendi, kot so Tortoise, Isotope 217, Him, Gastr Del Sol in Rex. To ni nič nenavadnega, če pomislimo, da je Daniel pravzaprav z vsemi temi ljudmi tudi sodeloval v svojem glasbeno navdahnjenem življenju. Po selitvi v meko ustvarjalnega zanosa, New York, pa se je spečal še z vodilnimi predstavniki lokalnega hip-hop podzemlja, Mikeom Laddom in Antipop Consortium, ter še dodatno razširil svoj glasbeni izraz.
Z drugim albumom Dayclear & First Dark Daniel Givens nadaljuje začrtano ustvarjalno pot, ki jo je pred petimi leti začrtal s prvencem Age. Meditativni podaljški elektronike oplemeniteni z njegovo spokenword poezijo znova prikazujejo temno plat življenja in bivanja. Čeprav se je Daniel medtem preselil v New York, kjer je precej dejaven na glasbenem področju, še vedno ostaja vsaj polovično zvest čikaškemu zvoku, ki so ga v devetdesetih pa tudi kasneje producirali bendi, kot so Tortoise, Isotope 217, Him, Gastr Del Sol in Rex. To ni nič nenavadnega, če pomislimo, da je Daniel pravzaprav z vsemi temi ljudmi tudi sodeloval v svojem glasbeno navdahnjenem življenju. Po selitvi v meko ustvarjalnega zanosa, New York, pa se je spečal še z vodilnimi predstavniki lokalnega hip-hop podzemlja, Mikeom Laddom in Antipop Consortium, ter še dodatno razširil svoj glasbeni izraz.

Mitološka glasba brez mitologije, če si izposodimo kar Givensov izraz, nas popelje v paralelno realnost, v kateri se mimogrede spečamo z njujorškim dvojcem Suicide, še hitreje pa s kakšnim Princeom Charmingom ali katerim drugim predstavnikom novojorškega illbienta. Givensov vokal v komadu Transport nas bo nemara spomnil celo na Mikea Pattona in njegove grlene akrobacije, zavolj spokenworda pa ne bodo izostale niti asociacije s Saulom Williamsom ali že omenjenim Mikeom Laddom. Očitna glasbena razgledanost je tisti aspekt, ki bi Givensu sicer moral govoriti v prid, pa vendar se zdi, kot da prav zaradi prevelike vpletenosti v glasbeni svet, Daniel le stežka najde svojo lastno izrazno moč. Po besedilni plati sicer še gre, glasbeno-vokalno pa že nekoliko šepa. Manjka mu prezence in predvsem karizme. »Can we create energy« se tudi sam sprašuje v nespornem hitu Undone, ki je eden izmed redkih izstopajočih trenutkov na plošči. Med boljše momente bi lahko prišteli še uvodno skladbo Light Travel, v kateri se zanimivo poigra z besedno igro Fetch The Future, ali pa hip-hopersko in reggaejaško navdahnjeno skladbo Horizon Line.

Dayclear & First Dark je plošča, ki po prvem ošvrku sicer precej obeta, a vendarle ne dostavi vsega željenega. Zanimiv poskus, ki pa bo le stežka šel v glasbene anale.


Komentarji
komentiraj >>