Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Torek, 11. 7. ´06 ob 19.00; ESG - Keep On Moving (Soul Jazz, 2006) (2785 bralcev)
Torek, 11. 7. 2006
Bozji_dar



Klikni za veliko sliko: esg - keep on movingPo obuditvi iz zgodovinske pozabe v letu 2000 z antologijsko izdajo ESG: A South Bronx Story so sestre Scroggins zopet polno aktivne. Po njihovi reaktivaciji je tu že njihov drugi sveži album pomenljivega naslova Keep On Moving, ki je izšel pri britanski založbi Soul Jazz. Preostale tri sestre, ki sta se jim pridružili še hčerki dveh članic, še vedno pošteno migajo in delujejo enako sveže kot na vrhuncu svoje kariere v post-punkovskem obdobju na začetku osemdesetih let. Drum & Bass Funk, kot so svojo glasbo poimenovale same na pred kratkim vzpostavljeni uradni internetni strani, je še vedno minimalistično našponana gruvačina, ki zlahka potegne na plesišče. (v celoti!) ...
Družinska zasedba ESG iz južnega Bronxa je njega dni, v času največje post-punk evforije z začetka osemdesetih, orala ledino tovrstne godbe v New Yorku. Bend, ki si je delil odre s takšnimi imeni, kot so A Certain Ratio in Public Image Ltd., in ki ga je produciral sam Martin Hannett, je močno vplival na kasnejše glasbeno dogajanje ter si s svojim delom priboril kultni status med poznavalci in glasbeniki. Štiri sestre Scroggins so v tistem času spretno aplicirale funk Jamesa Browna na svojo, močno na repeticiji slonečo, post-punk osnovo, ki to pravzaprav niti ni hotela biti. ESG nikoli niso bile del konceptualističnega njujorškega no-wave gibanja, čeprav so vedno zvenele tako. Surovo in gruvajoče hkrati. Plesne kreacije preprostega beata in zapeljivih basovskih linij so kmalu povzročile pravi mali vihar med takratnimi odjemalci.

V glasbi seveda noben trend ni večen, zato so skupaj z no wave, post punk evforijo potonile v pozabo tudi ESG. Po obuditvi iz dolgotrajne hibernacije, ki se je pričela leta 2000 z antologijsko izdajo ESG: A South Bronx Story, so sestre Scroggins zopet obudile svojo plodno kariero. Po njihovi reaktivaciji v letu 2002 in albumom Step Off, je zdaj tu že njihov drugi sveži izdelek pomenljivega naslova Keep On Moving, ki je prav tako izšel pri britanski založbi Soul Jazz. Preostale tri sestre Scroggins, ki sta se jim pridružili še hčerki dveh članic, še vedno pošteno migajo in delujejo enako sveže kot na vrhuncu svoje kariere, ko so se okoli njih sukali ljudje iz legendarnih založb 99 Records iz New Yorka in še bolj znane Factory Records iz Velike Britanije. Drum & Bass Funk, kakor so svojo glasbo poimenovale same na pred kratkim vzpostavljeni uradni internetni strani, je še vedno minimalistično našponana gruvačina, ki zlahka potegne na plesišče.

ESG na albumu Keep On Moving ostajajo prepoznavno samosvoje, takšne kot so vedno bile. Minimalistične ritmične osnove poleg ritem mašine in basovske linije ne ponujajo praktično nič drugega razen občasnih vpadov dodatnih perkusij in pa seveda čutnega glasu Renee Scroggins. Dejstvo, da so sestre kakšnih 25 let starejše, pa se vendarle opazi. V skladbi Ex nam ESG ponudijo svojo nekoliko bolj čutno plat. Simpatična balada, izjemoma ozaljšana z repetitivno preprosto klavirsko melodijo, jih prikaže v precej bolj nežni ženstveni luči, kot smo jih bili vajeni dosedaj. S podobnim žmohtom se nekoliko spogleduje tudi skladba Everything Goes, medtem ko komadi Insane v Tambourine miksu in Bass miksu, naslovna Keep On Moving ter še najbolj zaključna Gimme A Blast skrbijo za uravnoteženost s tisto bolj udarno stranjo ESG.

Nova plošča ESG je na vsak način dobrodošla pridobitev, vendar tisti, ki s to družinsko zasedbo iz južnega Bronxa dosedaj še niste bili seznanjeni, vsekakor raje sezite po njihovi antološki izdaji A South Bronx Story.


Komentarji
komentiraj >>