Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Prosti pad - 9. avgust 06 od 23.00 do 23.30 (2620 bralcev)
Sreda, 9. 8. 2006
Tea



Nocoj: Starkweather in Electric Catfish iz Amerike. electric catfish
PROSTI PAD – sreda, 9. avgust 2006 od 23.00 do 23.30.

Duet ELECTRIC CATFISH iz Chicaga sem poslušala na koncertu v portoriškem delu Chicaga v galeriji Reversible Eye. Med vsemi nastopajočimi duet sploh ni bil napovedan, temveč sta bobnarka na snare bobnu in saksofonist igrala samo med premori, medtem ko se na drugem odru na svoj nastop pripravljali »uradno« nastopajoči: najprej Orca Orchestra iz Philadelphie, potem Nora Keyes in na koncu profesor, ki je pripovedoval zgodbe o žuželkah, ter Madame P, ki je zvoke insektov kar simulirala s svojim glasom. Glasba Electric Catfish se je tako iz zvočnega ozadja prebila do ušes šele kasneje, doma, in izkazalo se je, da je precej bolj raznolika, saj skoraj vsak posnetek na tem neimenovanem ploščku črpa navdih iz drugega vira, pa naj gre za obstoječ žanr ali za od helija zmaličen glas ob spremljavi balona, ki ječi pod suhimi dlanmi.

CDR / 01 + 03 + 04 (03:07)

Galerijo Reversible Eye je odprl pevec medtem že razpadle, obešenjaške rokenrol zasedbe Phantom Limbs, ki je pri nas igrala vsaj dvakrat. Galerija je, kot rečeno, v portoriškem kvartu Chicaga, kar je pomenilo, da so pred vhodom upokojenci vsak dan igrali domine, mularija se je preganjala po ulicah, okrog nad vseh, bledoličnikov in nebelih, pa so dan in noč počasi kruzale policijske patrulje. Bojda zato, ker se v kvartu za premoč nad heroinskim trgom borijo trije gengi. V revnih delih ameriških velemest je seveda tudi koncept galerijskega prostora precej drugačen od tukajšnjega. Nič nenavadnega ni, če prostora kot tujec sploh ne najdeš, ker je glavni vhod zaradi pogostih kraj zabarikadiran z orjaškim lesenim plohom. Gre za majhne, zakotne, neodvisne prostore, ki podpirajo lokalne umetnike.V njih se poleg performansov in razstav dogajajo tudi koncerti, debate, anti-copyright projekcije, itd.

CDR / 06 + 07 + 09 + 10 (cca 6 min.)

Duet Electric Catfish me je opomnil, da so v velemestih tudi predstave o tem, kaj je in kaj ni nojz precej bolj sproščene kot v Sloveniji. Več je zajebancije in spontanosti, predvsem pa veliko večje možnosti za sodelovanja, izmenjave, srečevanje tistih ljudi, s katerimi lahko skupaj ustvarjaš. Mimogrede še to: čeprav naj bi bila segregacija že davno stvar preteklosti, to ne bo držalo, vsaj ne, dokler je med revnimi večina temnopoltih in hispancev. Prihod belcev – kot v primeru galerije Reversible Eye, ki je bil edini belski plac daleč naokoli – za marsikoga ne pomeni nič dobrega, ker se je izkazalo, da trgovci z nepremičninami dvignejo določenemu 'degradiranemu' okolju ceno prav v trenutku, ko se tja začnejo preseljevati mladi umetniki in aktivisti. Njihov prihod oznanja gentrifikacijo; pomeni, da bo z odpiranjem galerij in organiziranjem kulturnih dogodkov območje postalo zanimivo za zunanje ljudi, ki bodo s seboj prinesli denar. Potem pa kar naenkrat najemnine poskočijo in ljudje, ki so morda celo življenje živeli v tistem delu mesta, se morajo umakniti novemu srednjemu razredu, kavarnam
in specializiranim trgovinicam, seliti se morajo na obrobje… Še enkrat Electric Catfish, tokrat navdihnjena z jazzom.

CDR / 05 (02:02)

Reversible Eye: http://www.reversibleeye.com/
Electric Catfish: http://www.myspace.com/theelectriccatfish


Komentarji
komentiraj >>