EP Interaktivno> EP Anketa

EP anketa o predvolilni kampanji
Četrtek, 28. 5. 2009

avtor/ica: Slavc



Evropske volitve se nezadržno bližajo. Posledično smo priča pojavu takih in drugačnih oblik prepričevalnega materiala. Glavni cilj je seveda prepričati relativno nezaineteresirano rajo, da so ravno oni pravilna izbira, ki bo najboljše ščitila interese Slovenije in Slovencev v džungli evropske parlamentarne demokracije. Volitve za evropski parlament pri nas pač niso obvezne kot v nekaterih drugih evropskih državah, zato zato je bilo pač treba udariti na bobenček in zapihati na trobento.

Toda v kakšni meri to sploh opazimo? Ali nam bejba, ki pozira z rokavicami res tako pritegne pozornost. Verjetno bolj kot prisrčno nasmejani bivši premier. Vsi zgledajo namreč nekako nesproščeno prisiljeni. Kot, da jim je odveč prepričevati folk, ki jih to sploh ne zanima. Kakorkoli že, volilna kampanja se je začela 8. maja. Nas je zanimalo koliko ljudje sploh spremljajo kampanjo in kdo jih je najbolj prepričal:









Rezultati so bili dolgočasno predvidljivi. Večina anketirancev sprejema kampanjo, kot nekakšen šov, reda radi. Njihove odločitve so oblikovane na drugih podlagah in je vloga reklamnih kampanj tukaj vprašljiva. O političnih programih raje ne bi govorili.

Arhiv Spletne strani Radia Študent Ljubljana 89,3 MHz
http://old.radiostudent.si/article.php?sid=20181