Medredakcija> KampanjaPravila za izrabo programskega časa - oglasnega prostora za predstavitev kampanje ob razpisu zakonodajnega referenduma o Zakonu o malem delu (OdZMD) Četrtek, 10. 3. 2011 avtor/ica: tomazza
Ljubljana, 10. marca 2011
V skladu z Zakonom o volilni in referendumski kampanji in Odlokom o razpisu zakonodajnega referenduma o Zakonu o malem delu (OdZMD), Ur. l. RS št. 10/2011 z dne 18. 2. 2011 Zavod Radio Študent objavlja pravila za izrabo programskega časa - oglasnega prostora...
Pravila za izrabo programskega časa - oglasnega prostora za predstavitev kampanje ob razpisu zakonodajnega referenduma o Zakonu o malem delu (OdZMD)
Ljubljana, 10. marca 2011
V skladu z Zakonom o volilni in referendumski kampanji in Odlokom o razpisu zakonodajnega referenduma o Zakonu o malem delu (OdZMD), Ur. l. RS št. 10/2011 z dne 18. 2. 2011 Zavod Radio Študent objavlja pravila za izrabo programskega časa - oglasnega prostora.
Ta pravila ne urejajo objavljanja dnevno aktualnih novic in poročil o dogajanju v času referendumske kampanje. Te oddaje in prispevki bodo potekali skladno z načrtom, ki ga bo v skladu z načelom novinarske avtonomije in neodvisnosti ter kritično distanco do vseh virov moči (političnih, finančnih, ideoloških, verskih, ipd.) oblikovala Aktualno politična redakcija Radia Študent.
V programu Radia Študent bodo naročeni režirani oglasi, brana obvestila in predstavitve povezani s kampanjo, ločeni s posebnim zvočnim znakom. Radio Študent si pridržuje pravico, da odkloni snemanje oddaje in objavo branega obvestila, režiranega oglasa, ipd., če je to v nasprotju z njegovo programsko usmeritvijo in temeljno programsko zasnovo, ki promovira temeljne civilno-družbene vrednote, kot so dosledno uveljavljanje človekovih pravic, strpnost in spoštovanje različnosti.
Pravila za izrabo programskega časa
15 minutne predstavitve v programu Radia Študent v času referendumske kampanje vsak dan od ponedeljka do petka ob 11.45. Predstavitve bodo pripravljene pod enakimi pogoji za vse kandidate in v skladu z zasnovo programa Radia Študent.
Prijave in rezervacije za predstavitve sprejema marketing Radia Študent od 10. marca dalje. Organizatorji referendumskih kampanj ali pooblaščene agencije morajo stroške predstavitve poravnati najkasneje pet dni pred njeno realizacijo. Cena 15 minutne predstavitve je 250,00 evrov. V ceno ni vštet DDV.
Pogoji in način objavljanja referendumskih oglasnih sporočil na Radiu Študent
1. Vsem organizatorjem referendumske kampanje zagotavljamo enake pogoje za objavljanje referendumskih oglasnih sporočil, branih obvestil in predstavitev.
2. Oglase bomo objavljali v treh posebnih oglasnih blokih in sicer ob
10.55
12.55
17.55
3. V posameznem oglasnem bloku je lahko največ pet oglasov.
4. Vrstni red oglasov v posameznem bloku bomo določili glede na čas plačila stroškov predvajanja oglasov.
5. Cena predvajanja oglasov je enotna za vse naročnike in za vse oglasne bloke ter znaša 2,00 evra za sekundo. V ceno ni vštet DDV.
6. Brana obvestila bomo objavljali v terminih nultih, prvih in drugih obvestil in sicer ob
08.30
11.30
18.30
7. Cena branega obvestila je 30,00 evrov. V ceno ni vštet DDV.
8. Cena 15 minutne predstavitve je 250,00 evrov. V ceno ni vštet DDV.
9. Pogoj za predvajanje reklamnega sporočila, branega obvestila ali izvedbo 15 minutne predstavitve je 100 % avans, poravnan najmanj pet dni pred prvim predvajanjem.
10. Objavljanje referendumskih propagandnih sporočil se začne 18. marca 2010 in konča 8. aprila ob 24.00, 24 ur pred dnevom glasovanja, ko nastopi volilni molk.
Zavod Radio Študent
direktor
Rok Kosec
odgovorni urednik
Tomaž Zaniuk
KONTAKT ZA NAROČILA:
Marketing Radia Študent
tel: 01/ 24 28 807
faks: 01/ 24 28 808
marketing@radiostudent.si
|
|
Arhiv Spletne strani Radia Študent Ljubljana 89,3 MHz http://old.radiostudent.si/article.php?sid=26994
|