Kultura> Teritorij teatra

STISNIMO GOVORICE ZA VRAT - podpiramo društva za preprečevanje negiba
Ponedeljek, 26. 1. 2009

avtor/ica: Ariana Ferfila

V poslušanje Vam ponujamo pogovor s plesalcema in performerjema mednarodne plesne kompanije EnKnapGroup: Katjo Legin in Lukom Dunnom. Na samem začetku bo govora o poslednji predstavi EnKnapGroupa: Romeo in Publika, ponovitve katere se obetajo v mesecu februarju. V drugem delu pa smo se ustavili ob pogojih in načinu dela v relativno mladi in sveži (že omenjeni) plesni kompaniji.


Predstava Romeo in Publika, ki je premiero doživela meseca novembra prejšnjega leta in ki je vsakokrat bila na očem natančno določenem in omejenem številu gledalcev, je nastajala pod budnim očesom dveh odrskih maestrov – Tomija Janežiča in Male Kline.

Naš pogovor smo začeli prav z vprašanjem: kako je izgledal sam proces razvijanja prizorov, ki so bili prikazani na 24. prostorskih situacijah v predstavi Romeo in Publika:









Kakšne so bile reakcije občinstva na prizore, ki so bili pretežno bazirani na relaciji en obiskovalec-en performer in kako so le-ti vplivali na performerja:









In kako se glasi končni razmislek o odprtih prizorih:

















Ko se je začelo govoriti na temo institucionalizacije sodobnega plesa v slovenskem prostoru se je dvignilo veliko prahu. Zanimalo nas je, katere so pozitivne kot negativne strani ustvarjalnega dela v plesni kompaniji EnKnap-Group:









Kako na kreiranje predstav vplivajo časovne omejitve, vnaprej določeni datumi premier:









Sledi še par besed o pozitivnih kot negativnih plateh ustvarjanja znotraj plesne kompanije kot tudi na kakšen način, s kakšnimi prijemi se je tvorilo kolikor toliko homogeno skupino plesnih kreativcev:












Arhiv Spletne strani Radia Študent Ljubljana 89,3 MHz
http://old.radiostudent.si/article.php?sid=17836