Glasba> Idealna godba

Godba ideala Lejle Bin Nur, 10. 12. 2006
Nedelja, 10. 12. 2006

avtor/ica: TCLejla

V nedeljo, 10. 12. 2006 ali 19. 11. 1427, trosi godbe v eter TC Lejla Bin Nur. Idealni zvoki arabskega sveta od tod do večnosti, idealni Farid brez šuma in eksperimentalni Sabah z mnogo šuma ali arabska klasika s prazno ritem mašino? ... Od 21.30 do 24.00. We ile lika, ya hub!


idealna godba nedelja, 10. 12. 2006
od 21.30 do 24.00

I. IDEALNI ZVOKI
0. md/t AVIZZO IG
1. cd PASJA kom 6 ZORJA – brina 4.11
2. cd SHEMS kom 1 HENDI – dazibao 3.47
3. cd RAMSA kom 2 OUADOU – carte de sejour 4.35
4. cd DIWAN 2 kom 9 MAYDOUM (amrani) – rachid taha 5.58
5. cd DIWAN 2 kom 10 GHANNI LI SHWAYA – rachid taha 5.32
6. cd RAKS 3 kom 11 GHANILI SHWAYE – jalila/shaker 7.06

II. IDEALNA PLOŠČA: FARID EL ATRACHE, ER RABI we HAYET AINIK 61.26
0. tt TB vrti nazaj, menjaje hitrost
1. cd RABI kom 1 ER RABI – farid al atrache 21.50
2. cd RABI kom 2 WARDI MEDLEY - farid el atrache 25.41
3. cd RABI kom 3 HAYETE AINIKI – f. el atrache 13.46


III. IDEALNO KONCERTNO ŠKRIPANJE: SABAH FAKHRI, 1978 (Pariz?) 73.37
0. tt KON vrti nazaj, menjaje hitrost
1. cd SABAH kom 1 HABIBI AALA EDDOUNYA - sabah fakhri
2. cd SABAH kom 2 SIBOUNI YA NESS - sabah fakhri
3. cd SABAH kom 3 YA BEHJETT ERROUHE - sabah fakhri
4. cd SABAH kom 4 YA DA AL KAWAMI - sabah fakhri
5. cd SABAH kom 5 YAMORROU AAJABIN - sabah fakhri
6. cd SABAH kom 6 FI RAWDHI ANA CHOFT - sabah fakhri
7. cd SABAH kom 7 EL FILL WE YASSAMIN - sabah fakhri
8. cd SABAH kom 8 EL AOUZOUBYA - sabah fakhri
9. cd SABAH kom 9 YA SHEDI AL ALHEN - sabah fakhri
10. cd SABAH kom 10 YA HEDDI AL AIYCH - sabah fakhri
11. cd SABAH kom 11 WENNABI YAMMA - sabah fakhri
12. cd SABAH kom 12 MALEK YA HELWA MALEK - sabah fakhri
13. cd SABAH kom 13 SAID AL OUSSARA - sabah fakhri
14. cd SABAH kom 14 YA TIRA TIRI - sabah fakhri
0. md/t AVIZZO IG

TC LEJLA BIN NUR



OPOMBA O IDEALNEM KONCERTNEM ŠKRIPANJU:

Ker na tej sami šumeči plošči, kjer ni tako rekoč niti enega podatka, na veliko piše LA QUALITE FAIT LA DIFFERENCE, skratka »kvalitetna razlika je naša odlika«, lahko človek pogleda na popačen zvok tudi s povsem druge perspektive. Kakopak, ne gre za nemarnost, temveč za eksperimentalno posodabljanje klasike, češ, takole bi naša klasika utegnila zveneti v krosoverju, recimo, če bi se z zadevo ljubilo ukvarjati japonskim ekperimentalnim noiserjem. Skratka dobimo čisto nov zvok s starimi sredstvi in starimi zvoki, resnični world music izdelek, saj zakaj bi se združevali samo kitaristi od tod in od tam ter lutnjisti od tod in pianisti od tam, če pa se lahko združuje tudi glasba od tod in hrup od tam. Dame in gospodje, želim vam kolikor se da prijetno poslušanje klasika Sabaha Fakhrija v noiserski perspektivi!

Arhiv Spletne strani Radia Študent Ljubljana 89,3 MHz
http://old.radiostudent.si/article.php?sid=10596