Odprta ušesa za marketing - Kaj lahko ponudi Slovenska marketinška konferenca? Četrtek, 5. 5. 2011 avtor/ica: Terens
V terminu Odprtih ušes za marketing govorimo o Slovenski marketinški konferenci, ki bo 17. in 18. maja odprla vprašanje: "Odgovornost za dobiček in rast?"
Z nami bodo kandidati za marketinškega direktorja leta Tina Tomažič, Mojca Avšič in Aljaž Podlogar, ter predstavniki organizacijskega odbora. Moderator Terens Štader.
Oddaja v celoti!
V terminu Odprtih ušes za marketing ta četrtek ob 21:30 govorimo o Slovenski marketinški konferenci, ki bo 17. in 18. maja odprla vprašanje: "Odgovornost za dobiček in rast?"
Z nami bodo kandidati za marketinškega direktorja leta Tina Tomažič, Mojca Avšič in Aljaž Podlogar, ter predstavniki organizacijskega odbora. Moderator Terens Štader.