Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
New Age's Not Dead! (3720 bralcev)
Ponedeljek, 5. 5. 2003
Turboslav



Sicer v Hudi uri prebiramo cedeje naslednjih izvajalcev:

- LOOSEBOT (akka DJ NOVA) + DR. MIKKA @ Moderna galerija
posnetek performansa/ večera/ delavnice z uporabo zvoka in slike (vse s pomočjo računalniškega algoritmičnega programa Pure Data).

- LMJ -> Contemporary Experimental Music from Eastern Europe - "From Gdansk till Dawn" (Leonardo Music Journal edition)
selektorja cedeja so si vzeli v Avstriji (Susanna Niedermayr in Christian Sheib). Kar reprezentančna zbirka pristopov t.i. "tihega" noise-a, zvočne umetnosti brez akaedemskih referenc & pretenzij.

- MARKO CICILIANI & no-input mixer - "Mask"
Marko nas matra, ker obožuje red in sploh jemlje svojo vlogo (-> eno od vlog?) kompozitorja zelo resno. In kaj nas matra: dejstvo (ideja?), da je muzika vedno reprezentirajoča, ter tako medij (-> platno) za siceršnje kompozitorjevo razumevanje sveta in relacij, ki že skozi formo (strukturo, diskurz) pove o izvajalčevi poziciji več, kot je to sam pripravljen povedati (ali pa vedeti...).

- DR. MIKKA & Pure Data
za pokušino, kaj več pa v naslednjih tednih... sliši se zelo dobro, polno, raznoliko - vse posneto brez nasnemavanj dirketno iz računalnika.

- C. O. Caspar (Hans Caspar) - "Thus long lights light"
Hans Caspar je stalnica naše oddaje, saj reprezentira generacijo zvočnih individualcev/ raziskovalcev osemdesetih in devetdesetih, ki niso nikolil postali ekspandirani/konzumirani, zato še vedno aktualni (tudi Hafler Trio). Dramaturgija zvoka je lepo oblikovana, emocionalni naboj vedno prisoten, razmerje med zvoki ravno prav napeto. Glasba je še vedno glasba!

- B. SAVSKI - Biotop ali kaj drugega, tretjega...
stran od funkcionalnosti muzike nas vodi naše privatno raziskovanje zvoka. Stran od estetiziranih/ kodiranih zvočnih objektov - v samogenerirajoče (sintetične) zvočne organizme, kjer pomen ni več enostavni reprezentant kulture/folklore, ki pa (upamo!) prav zato razkriva kulturo/folkloro. Kultura = stroj.

itd...


Komentarji
komentiraj >>