Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
ČETRTEK V PRIČAKOVANJU...IZBOLJŠANJA ŽIVLJENJA (3344 bralcev)
Četrtek, 29. 10. 2009
Nacho Top



7.05 Britoff
7.10 Ena spiritualna
7.15 Nagradna čigra - CAPOEIRA SENZALA SLOVENIJA!
7.35 Prvinski nagon
7.45 EMENTALER

8.05 Britoff
8.10 Nobelov/DINA/mit
8.30 Nulta obvestila
8.40 Erosova Š-I-F-R-A

9.05 Britoff
9.10 Koloradski hrošč
9.25 UNA-Bomber
9.40 Lanx Satura

10.05 Britoff
10.15 Zapiramo obzorja
10.30 Ajgugl
10.40 Ena mesena

 


 

Index:

Ena spiritualna
Nagradna čigra - CAPOEIRA SENZALA SLOVENIJA
Prvinski nagon
EMENTALER
Nobelov/Dina/Mit
Erosova Š-I-F-R-A
Koloradski hrošč
UNA-Bomber
Lanx Satura
Zapiramo obzorja
AJGUGL
Ena mesena
Glasbena oprema jutranjega avantgardnega četrtka

 

Ena spiritualna

 

Bila je - dobesedno - najtemnejša ura tik pred zoro. (Martin Luther King)

Z vami pa total četrtek jutranji crew in Riquelme na posodo!


NAZAJ NA INDEX



Nagradna čigra - CAPOEIRA SENZALA SLOVENIJA

 


NAZAJ NA INDEX


Prvinski nagon


Poslušaj rubriko v celoti!

1. del

 

 

 

 

 

 

 

 

 

link do članka: -KLIK-

2. del

 

 

 

 

 

3. del

 

 

 

 

 

 

link do debate: -KLIK-

link do oglasa za muce: -KLIK-


NAZAJ NA INDEX


 

EMENTALER

Imate težavo, ki je ne znate rešiti? V zvezi s študijem seveda. Četrkove miši iščejo luknje v zakonu (v

sodelovanju s ŠOU svetovalnico - natančneje s Sanjo)

Izvedi, kaj tako smrdi, v celoti!

 

 

 

 

 

 

 

 

Pošiljajte svoja vprašanja na rscetrtek@gmail.com.

NAZAJ NA INDEX



Nobelov/Dina/Mit

Izvedba s KOSTO na posluh!


Že prejšnjič smo povedali, da se je prva Nobelova nagrada za mir se je razdelila med dvema - francoskim ekonomistom ter pacifistom Frédéricom Passyjem in švicarskim poslovnežem ter humanitarcem Jeanom Henry-jem Dunantom in, da je njuna izbira je kot pravijo vzpostavila precedens, da Nobelovo nagrado za mir navadno dobi tisti, ki promovira mir ali tisti, ki lajša posledice vojne. V katero kategorijo spada Barack Obama, nam še vedno ni čisto jasno - vprašanje, če nam kdaj tudi bo, mi pa se tokrat posvečamo humanitarcu.

Dunant je bil zaposlen v banki, posli pa so ga večinoma vodili na takrat, s strani Francije, kolonizirana severno-afriška področja. Ko je med enim takih poslov naletel na težave, ki bi jih lahko rešil samo takratni francoski monarh, Napoleon III, se je, da bi monarhu osebno predstavil problem, odpravil v malo mestece Solferino, kjer se je Napoleon III takrat nahajal s svojimi četami in skupaj z Italijo bil vojno proti Avstriji. V Solferino pa je prispel ravno po bitki in naokrog ležeči ranjeni in mrtvi vojaki, so ga tako presunili, da je za oskrbo vseh ranjencev, ne glede na nacionalnost, organiziral lokalno prebivalstvo, nakupil potrebne medicinske pripomočke in si priboril prostost avstrijskih zdravnikov, ki so jih Francozi zaprli, da so mu pomagali. Kasneje je o dogodku spisal knjigo Un Souvenir de Solférino, ki je vsebovala tudi idejo, da bi se ustanovila nevtralna organizacija, ki bi skrbela za ranjene vojake. Knjiga je požela splošno odobravanje, še najbolj pa v Ženevskem združenju za javno dobrobit, ki se je zavzelo, da bi se Dunantove ideje začele tudi implementirati. Tako so se z njim sestali in ta dan še danes pomnimo kot dan, ko se je ustanovila Mednarodni odbor Rdečega križa. Vloga Jean Henry-ja Dunanta kot idejnega vizionarja in soustanovitelja Rdečega križa ga je v starosti tudi potegnila iz obskurnega in neprepoznavnega življenja in mu prislužila pol prve Nobelovo nagrado za mir.

Čeprav je Rdeči križ organizacija, ki naj bi trpljenje olajšala vsem potrebnim, ne glede na raso, spol in spolno usmerjenost, nacionalnost, razredno pripadnost, versko prepričanje in politično mnenje, pa ima na svoji grbi kar nekaj krvavih madežev. Nemški Rdeči križ je med drugo svetovno vojno popolnoma ignoriral Ženevsko konvencijo in pomagal nacistom deportirati Jude v koncentracijske kampe in tudi sodeloval pri njihovem ubijanju. Rdeči križ dejstvo, da niso uspeli obsoditi nacističnih zločinov, kljub temu, da so imeli informacije, kaj se v koncentracijskih kampih dogaja, sodi za svoj največji poraz. Obstajajo npr. tudi obtožbe, da naj bi maja 1996 Rdeči križ z britansko vojsko sodeloval pri masakru v Zahodni Novi Gvineji, vedno znova se jih kritizira glede distribucije prejetih humanitarnih sredstev, sporno pa je tudi to, da kot pravijo »za voljo pomoči večim ljudem« pri vseh odločitvah in misijah sodelujejo z vladami, informacij o svojem lobiranju ne delijo z javnostjo in so kot priče izključeni pri sojenjih o vojnih zločinih.

NAZAJ NA INDEX



Erosova Š-I-F-R-A

 

Poslušaj interpretacijo!

Ljubljana, 2. Oktober 2009, ura neznana

»Že lep čas ni slišati ničesar. Enkrat bom tako ali tako moral pokukati ven, pišuka. Halooo?« Nič. Plankton je previdno zlezel iz omare, pri čemer mu je bila njegova razkošna nagota precej v napoto. »Kje hudiča sploh sem? Prav gotovo nekje pod zemljo. Govorice, da ima Erosova bratovščina pod Ljubljano celo mesto katakomb očitno držijo. Hmm, kako fascinantno.« Znanstvena nrav Planktonu ni dala, da bi kljub smrtni nevarnosti, ne bil fasciniran nad novimi religiološkimi odkritji. »Dovolj časa sem že tu. Poiskati moram izhod, preden me Erosove svečenice zopet najdejo in dokončajo svoj krvavi posel.« A ravno, ko je Plankton nežno poprijel za zlato kljuko mogočnih vrat, ki so vodila v naslednji prostor, so mu ženske roke vešče prekrile nos in usta. »Izgubljen sem!« Je Planktona ošvrknila smrtonosna misel.

»Tiho profesor! Naj vas ne slišim niti dihati!« Njen prijem je bil tudi za tako krepkega moža kot je bil Plankton, naravnost razorožujoč. Zato se profesor ni upiral. Svečenica je v bližnji steni poiskala gumb, ga pritisnila, ter Planktona zvlekla v majhno kamrico, ki se je pokazala v steni. Tam ga je končno spustila. »Tukaj bova varna, profesor. Ena od redkih sem, ki pozna ta prostor. Počakati morava, da še enkrat prečešejo prostor, potem lahko greva.«

»Ne razumem. Me ne boš odpeljala k ostalim? Kdo si? Čisto nič več ne razumem, zaboga!«

»Tiše pri Erosu! Mar hočete nazaj na obredno mizo? Profesor pomirite se, jaz sem vaša edina možnost. Ime mi je Alenka in sem Erosova svečenica prve stopnje. Do današnjega večera, sem bila sveti Bratovščini zvesta služabnica. Potem pa ste vi, profesor Plankton, vzdržali obred svete Erosove daritve in spoznala sem, da obstaja moč, ki je nisem nikdar poznala, moč, nad katero bratovščina nima oblasti, moč, ki ne prihaja od boga Erosa. Zato sem se odločila, da pojdem z vami, odločila sem se, da vam pomagam.

»Odlično Alenka...«

»...Pod enim pogojem.«

»Kot vidiš, nisem v položaju, ko bi lahko bil izbirčen. Povej torej.«

»Erosove svečenice moč za preživetje dobivamo z molitvijo. Prosim vas torej, če bi molili z menoj.«

»S tem sploh nimam problema. Nauči me in pomolil bom s teboj. Lahko pa tudi ponavljam besede, ki bodo prihajale s tvojih ust.«

»Ne razumete profesor. Molitev Erosu ne more priti z ust, temveč iz telesa. In ker sem sedaj ločena od svojih sester, ki me bodo nedvomno slej kot prej preklele, mi one ne morejo biti v pomoč. Če povem preprosteje - vaše telo potrebujem profesor. Kajti združitev je edina molitev, ki je mogočnemu Erosu všeč.«

Plankton je bil v zadregi. Pred kakšno uro bi ga bil seks skoraj stal življenja. Potem pa je bila tukaj še njegova asistentka Majda, njegova edina prava ljubezen. Prepustiti se Alenki bi pomenilo izdajo srca, ki je v čisti ljubezni gorelo samo za Majdo. Pa vendar ni bilo nobene druge možnosti, če je hotel ostati živ. Sploh pa bo prepustil samo svoje telo, ne pa tudi svoje duše.

»Naj bo Alenka. Pa vendar ti moram priznati, da bodo moje misli med ljubljenjem, hm, torej molitvijo, drugje, ne pri tebi.«

»Za več vas sploh ne morem prositi profesor.«

Alenka je odvrgla svoja svečeniška oblačila ter se oklenila Planktonovega telesa. Združitev je bila silovita in vsakič, ko je Plankton mislil, da je konec, ga je svečenica zopet ponesla Erosovim višavam nasproti. Ljubila sta se vsaj dobro uro, ki pa se je Planktonu zdela dolga kot teden. Njegovo telo so spreletavali sladki krči, znova in znova, dokler ni eksplodiral kot še nikoli poprej. Pa vendar, kljub vsej napetosti, ki se je sedaj izrazila v tem izvenzemeljskem orgazmu, Plankton med združitvijo nikoli ni nehal misliti na Majdo.

Svečenica si je popravila obleka in pritisnila stenski gumb. »Dobro, nekaj ur bom zdržala, potem pa bo tako ali tako že čas za večerno molitev. Hodite za mano!« Planktonu so se zašibila kolena in z veliko težavo se je začel premikati. »Očitno bo pred mano še dolga noč!«

Kakšni so resnični nameni svečenice Alenke? Ji Plankton lahko zaupa? Mu bo končno uspelo pobegniti iz soban zloveščega kulta? Naslednjič v Erosovi Š-I-F-R-I!

Spisal: Zaza

NAZAJ NA INDEX



Koloradski hrošč

Kolobari v celoti!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


NAZAJ NA INDEX



UNA-Bomber

 

Unabomberjev manifest:

Prekomerna socializacija

24. Psihologi uporabljajo termin "socializacija" za imenovanje procesov s katerimi se otroke vzgaja v razmišljanju in obnašanju, kot zahteva družba. Oseba naj bi bila dobro socializirana če verjame in sledi moralni kodi družbe in je umeščena kot funkcionalen del družbe. Morda se zdi nesmiselno reči da so mnogi levičarji prekomerno socializirani, saj je levičar viden kot upornik. A tezo se da zagovarjati. Mnogi levičarji niso taki uporniki, kot se zdijo.

25. Moralna koda naše družbe je tako zahtevna, da noben ne more razmišljati, čutiti ali delovati v popolnoma moralni maniri. Nobenega ne smemo sovražit na primer, a skorajda vsakdo sovraži nekoga ob tem ali onem času, pa si prizna ali pa ne. Nekateri ljudje so tako visoko socializirani, da poskus razmišljanja, čutenja in delovanja za njih v moralnem smislu pomeni veliko breme. Da se izognejo občutkom krivde morajo vekomaj varati sebe glede motivov in iskati moralne razlage za občutke in dejanja, ki v resnici nimajo moralnega izvora. Mi uporabljamo termin "prekomerna socializiranost" za opis tovrstnih ljudi.

26. Prekomerna socializacija lahko vodi do nizke samozavesti, občutke nemoči, krivde, itd. Ena izmed pomembnejših poti socializacije otrok je, da se jih pripravi na sramovanje obnašanja ali govora, ki je nasproten družbenim pričakovanjem. Če se pretirava ali če je določen otrok posebno dojemljiv za take občutke, konča z sramovanjem samega sebe. Nadalje, misli in obnašanje prekomerno socializirane osebe so bolj restringirane kot od lažje socializirane osebe. Večina ljudi se zaplete v pogosto nagajivo obnašanje. Lažejo, kradejo, kršijo prometne predpise, se norčujejo med delom, nekoga sovražijo, na zahrbten način želijo pridobit prednost pred nekom. Pre-socializiran človek tega ne more početi, če pa to počne v sebi generira občutek sramu in samomržnje. Presocializirana oseba ne more brez sramu niti doživeti misli ali občutenj, ki so nasprotna sprejeti morali; ne more misliti "nečistih" misli. Socializacija ni le stvar morale. Socializirani smo, da se pokorimo mnogim normam obnašanja, ki ne spadajo pod pojem morale. Tako je prekomerno socializirana oseba pripeta na psihološki povodec in življenje prehodi na tirnicah, ki ji jih je postavila družba. V mnogih presocializiranih ljudeh to rezultira v občutku nemoči in stiske, kar je lahko nadvse mučno. Menimo, da je prekomerna socializacija med bolj resnimi brezsrčnostmi, ki si jih ljudje zadajamo drug drugemu.

27. Pomemben in vpliven segment sodobne levice je presocializiran in njihova presocializiranost je zelo pomembna pri določanju smeri sodobne levice. Levičarji presocializiranega tipa so večkrat intelektualci ali člani višjega srednjega sloja. V opomin - univerzitetni profesorji sestavljajo najbolj socializiran segment družbe in tudi najbolj lev segment.


28. Levičar prekomerno socializiranega tipa se skuša znebiti psihološkega povodca in potrditi svojo avtonomijo skozi upor. A navadno ni dovolj močan, da bi se uprl osnovnim vrednotam družbe. Splošno gledano cilji sodobnega levičarja niso v konfliktu s sprejeto moralo. Nasprotno, levica vzame sprejeti moralni princip, ga privzame kot svojega in nato obtoži mainstream družbo kršenja tega principa. Primeri: rasna enakovrednost, enakovrednost spolov, pomoč revnim, mir nasproti vojne, nenasilje nasploh, svoboda izražanja, skrb za živali. Bolj temeljno, dolžnost posameznika, da služi družbi in dolžnosti družbe, da poskrbi za posameznika. Vse to so globoko zakoreninjene vrednote naše družbe (ali vsaj njenih srednji in višjih razredov) že dolgo časa. Te vrednote se eksplicitno ali implicitno izražajo v mainstream medijih in skozi izobraževalni sistem. Levičarji, sploh prekomerno socializirani, se navadno ne uprejo tem principom ampak upravičijo svojo sovražnost do družbe s trditvijo (ki je do neke mere pravilna), da družba teh principov ne upošteva.

Poslušaj branje manifesta!

NAZAJ NA INDEX



Lanx Satura

 

Poslušaj Jankoviča in motnje iz Maribora!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


NAZAJ NA INDEX



Zapiramo obzorja

 

V tokratni rubriki Zapiramo obzorja smo poslušali poljsko kultno death metal zasedbo Decapitated in mojstrovino, ki se ji reče Spheres Of Madness.

Obzorja je zapiral izjemno prehlajeni Tegla.


NAZAJ NA INDEX



AJGUGL

 

Poslušaj Ajgugla in zanj povej vsem prijateljem!

Google music search: -klik-

Fuzbal fantasy : -klik-

Basket (slovenska liga) fantasy: -klik-

Googlov video:


NAZAJ NA INDEX

 


Ena mesena


Poletje leta 1971 - odličen čas. Ne morem se ga spomniti, a nikoli ga ne bom pozabil! (Lemmy od Motorhead)

NAZAJ NA INDEX


 

 



 



Komentarji
komentiraj >>