Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
CECA - mafijska vdova (12041 bralcev)
Ponedeljek, 28. 7. 2003
Karmelina



CECA - mafijska vdova

Balkan je že od pradavnine stičišče različnih tokov. Strasti se tukaj vedno hitro pogrejejo. Kako tudi ne, ko pa s severa s svojo razumskostjo pritiskajo Nemci in z njimi zahod, z juga vibrira orientalski melos, z ene strani pritiskajo temperamentni Italijani, z druge pa hladnokrvni Rusi. Takšnega pritiska ne zdrži nihče in zato ni čudno, da vsake toliko poči, eksplodira in na dan privre ves gnus, vsa umazanija, ki jo preostali svet že stoletja skuša pomesti in skriti.

Narodi, ki si hočeš nočeš delijo ta del sveta, so se že od nekdaj skušali rešiti neznosnega vpliva različnih svetov. So nekdo in niso nihče, zato so si skušali ustvariti čisto svoj svet, svojo identiteto. Najmočnejše vizije in želje je seveda imel "nebeški narod" Srbov. Ti so bili prepričani, da so balkanski narodi v bistvu samo plemena enega naroda, vendar, da jim kdo ne bi očital prepotentnosti in sebičnosti, so temu enemu narodu dali novo ime: Jugoslovani. Torej Slovani z juga.
Kmalu se je zazdelo, da se je srbska vizija začela uresničevati v državi, ki se je na pobudo plemena pod Triglavom najprej imenovala Država Slovencev, Hrvatov in Srbov. No, ta državica je bila na žalost obsojena na propad, vendar je na njenih ruševinah vzklila nova Kraljevina Srbov, Hrvatov in Slovencev, ki so jo ljubkovalno klicali SHS. Že od samega začetka je bilo opaziti njeno centralistično ureditev, s centrom v "Belem gradu". Država je zamenjala kar nekaj imen, preden se je rodila velika Jugoslavija. Kaj Amerika ... ni je bilo države na svetu, v kateri bi se ljudje bolje razumeli in lepše živeli kot v zdaj že rajnki Jugoslaviji.

Pravljica bi se tu lahko končala, če ne bi kot vedno prišel volk in pojedel Rdeče kapice in babice. Žlahta je strgana plahta in bratstvo in edinstvo se je naenkrat razbilo. Zdi se, da je po smrti tovariša Tita šlo vse samo še navzdol. Ni bilo primernega kandidata, ki bi nadomestil edinega pravega Jugoslovana. Tlelo je in tlelo, kadilo se je z vseh strani. Naenkrat je naredilo bum in bratstvo je bilo v vojni. "Nema rata, dok ne digne ruku brat na brata!"

Prišel je Milošević in končno dal zamah srbskemu nacionalizmu. Vse, kar je bilo v Titovem času zatirano, se je zdaj razpaslo v vsej svoji dolžini in širini. Kako to, da je Milošević doživel takšen vzpon? Pomagal si je na različne načine, med drugim tudi z glasbo. Glasba je univerzalno komunikacijsko sredstvo in sploh ni nujno, da ima tudi umetniško vrednost. Je najlažji način za prenašanje sporočil preprostemu ljudstvu. Skupaj z Miloševićevim vzponom se je vzpel nov glasbeni žanr s sarkastičnim vzdevkom turbo folk. Sčasoma je ta mešanica srbske tradicionalne glasbe, evropskega densa in rap primesi postala pravo srbsko socialno gibanje.

Cilj Slobodanovega režima je bil zmanjšati vpliv rock'n'rolla. Le zakaj? Zato, ker so bile rock'n'roll skupine edine, ki so si upale javno upirati uradni politiki. V najbolj vročih časih okrog leta 1991 so gostile protivojna zborovanja v Beogradu. No, vlada jih seveda ni poslušala, ker se ji je mudilo bombardirati hrvaški mesti Vukovar in Dubrovnik. Vendar pa režim ni mogel spregledati neposlušnosti "mulcev s kitarami v rokah in jeznim pogledom v očeh", zato se je oklenil druge veje, ki je postajala vse bolj popularna - turbo folka.

Trubo folk je bil v Miloševičevih časih odlično sredstvo za blažitev socialnih napetosti. Glasba je bila živahna, besedila vesela, razigrana in neodgovorna. Odlično za paraliziranje zdrave misli, kar je pripomoglo k temu, da se ljudstvo ni spraševalo o dogodkih. Dajte ljudem vina in glasbe in takoj bodo vse skrbi pozabljene. In če besedila zapovrh obljubljajo še boljšo in srečnejšo prihodnost, je uspeh zagotovljen! Nič čudnega torej, da je vlada podpirala tovrstno glasbo, najprej pri propagiranju njenih izvajalcev na državni televiziji, nato pa še na novo nastalih televizijskih postajah.

TV Pink kot leglo turbo folka je bil v tistem času pod direktivo Miloševićeve žene, Mirjane Marković in njene Združene Jugoslovanske levice. Družina Milošević je bila v svojem času pravi mali jugoslovanski Rupert Murdoch, kajti med drugimi je bila tudi postaja TV Kosova pod njihovo taktirko, lastnica pa je bila hčerka Marija Milošević. Zanimiv preplet družinskih, političnih in estradnih vezi.

Živ dokaz za povezavo med novim srbskim folkom in politiko je legendarna Ceca. Svetlana "Ceca" Veličković se je rodila 14. junija 1974 v Žitoradji, vasici blizu Prokuplja. Kot mlado dekle je bila zagreta za bodi bilding in leta 1983 je postala jugoslovanska prvakinja v bodi bildingu. Končala je Srednjo kmetijsko šolo, smer svinjarstvo. Si predstavljate brhko dekle z dolgimi nogami in bujnim oprsjem, ki v hlevu prepeva s prašiči? Iz tega filma jo je izvlekel pevski talent, manekenska postava in druženje s "pravimi" ljudmi.

Najprej si razjasnimo, kako je Ceca sploh vpletena v politične zdrahe. Njen zdaj že pokojni mož je bil član Stranke srbske enotnosti in zloglasni vodja Tigrov Željko Ražnatović "Arkan". Velika romanca med Arkanom in Ceco se je začela leta 1994, ko je Arkan povabil Ceco, naj poje njegovim Tigrom v vojaškem kampu. Zatem se je njuno razmerje hitro razvilo in sledila je glamurozna poroka, ki si jo lahko privoščijo samo ljudje Arkanovega kalibra. Poroka je bila eden največjih spektaklov tistega časa. Celotno poročno slovesnost so prenašali nacionalni mediji, videoposnetki s poroke pa so takoj postali prodajna uspešnica. Po gledanosti je skoraj prekašala poroko princa Charlesa z Lady Di. Torej, poroka turbo folk muzike s politično-mafijskim vrhom je bila okronana. Ceca je neustrašnemu Srbu Željku Ražnatoviću rodila dva otroka: Veljka in Anastazijo.

Mlada pevka je pri 27-ih letih postala vdova. Arkan je bil januarja leta 2000 umorjen v istem hotelu, v katerem je pet let prej slavil poročni dan. Okoli njegove smrti pa se spletajo najrazličnejše govorice. Med drugim se govori, da je Arkan še vedno med živimi. Umor naj bi bil dobro načrtovana prevara, s katero bi se Ražnatović izognil vojaškemu sodišču za vojne zločine, ki jih je zagrešil v Bosni in Hercegovini.

Ljudem gre najmanj v glavo dejstvo, da so Arkanovi atentatorji z lahkoto prišli mimo do zob oborožene čete varnostnikov. Drugo, kar daje sum, da je bil umor prevara, je dejstvo, da je bila krsta na dan pogreba ves čas zaprta. Kaj, če je bila prazna? Vendar so to samo ugibanja. Samo ugibamo lahko tudi, kdo je naročil umor in zakaj. Prsti so kazali na bivšega predsednika, ki sedaj predseduje v Haagu - Slobodana Miloševića. Arkan je verjetno vedel preveč o zakulisju vojne na Balkanu in bi lahko s tem škodoval Slobotu.

Smrt Arkana pa ni škodovala njegovi ženi, saj se je tej po smrti moža popularnost vsaj podvojila, če ne celo potrojila. Zakonca Ražnatović sta postala narodna heroja. V intervjuju za Studio city je Ceca na vprašanje, ali je srbski narod sam sodil vojnemu zločincu Arkanu, posmehljivo odgovorila, da to sploh ne pride v poštev. Mi pač ne razumemo, da je njen mož za Srbe bil in ostal narodni heroj. Če torej lahko sklepamo po tem: Ceca predstavlja srbski model matere, Arkan utelešenje nacionalizma, družina Ražnatović pa konzervativno patriarhijo.

Dan pred Đinđićevim umorom je bila Ceca imenovana za najboljšo folk izvajalko leta. Vendar je tudi ta laskavi naziv ni rešil pred zaporom. Velika srbska mati je bila 17. marca aretirana. Lisice ji je nadel Dragan Karleuša, nihče drug kot oče ravno tako popularne pevke in sex bombe Jelene Karleuše. Obe kraljici srbske folk estrade imata še kaj več skupnega kot zgolj silikonske prsi in ustnice. Obe sta namreč znani po tem, da se gibata v sumljivih krogih. Nekdanji fant Jelene Karleuše je znan diler in tihotapec ukradenih avtomobilov, Zoran Davidović "Čanda", ki so ga ravno tako umorili marca 2000.

Ceca je bila osumljena sodelovanja s fanti iz Zemunskega klana, ki naj bi bil odgovoren za Đinđićev umor. Med policijsko racijo v Cecini palači so odkrili večjo količino orožja in vojaške opreme. Municije je bilo dovolj, da bi Ceca sama lahko začela vojno. Njen dom je bil v času pred in po atentatu na premiera zatočišče nekaterih glavnih osumljencev, med drugimi tudi Dušana Spasojevića "Šiptarja" in Milorada Lukovića "Legije", ki je Cecin boter.

Ceca je tako skupaj z ogromnim številom drugih vpletenih pristala v beograjskem Centralnem zaporu. Vendar osumljena ni bila le vpletenosti v umor, ampak so jo sumili tudi za nečiste posle pri vodenju nogometnega kluba Obilić. Tega ji je leta 1998 v predsedovanje prepustil njen mož.

Med životarjenjem v zaporu je Ceca gladovno stavkala. Širile so se govorice, da doživlja abstinenčno krizo zaradi pomanjkanja mamil. Nekako v istam času pa je njena država doživela revolucionarne spremembe. Izdahnila je zadnja Jugoslavija. Čas je že bil, da se Srbi in Črnogorci sprijaznijo z usodo in odklopijo mehanizme, ki so na smrt bolano državo še držali pokonci. Kako dolgo bo zdržala nova skupnost za zdaj ne ve nihče. Eno je gotovo: Črnogorci, željni samostojnosti, so razočarani, da jim je spet spodletelo.

Naša Ceca se je tako 15. julija iz zapora vrnila v novo staro državo Srbijo in Črno Goro. Svoje vtise iz zaporniških dni bo predstavila v novih glasbenih hitih. Sama pravi, da bo naslednji album sestavljen iz najbolj žalostnih pesmi, kar jih je svet slišal. Komaj čakamo! Pljuni i zapjevaj bivša Jugoslavijo!



Komentarji
komentiraj >>

Re: CECA - mafijska vdova
slovenev [20/05/2009]

Mene moti to, da se jo podpira, čeprav veliko ljudi ve resnico o njej. Gledam naše Slovence.. razumem, da so nekateri bili premladi, da bi gledali kaj se dogaja, vendar vseeno so krivi po tem takem starši teh otrok, ker jim dovolijo to in ker jih ne podučijo. Dajte se malo bolj educirat. Zihr 30% ljudi na cecinem koncertu je Slovencev, pa kakih 5% bosancev, kateri so izgubili koga v vojni dol. Sramota, da ji omogočate nadaljnje bogatenje. Poleg tega sramota za Slovenijo tudi to, da je bila na nacionalni TV.
odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
dubravka1956@gmail.com [18/02/2008]

Ma kako je vse skupaj jadno !Pogled na lepu Cecu iziva veliko zavist . Da , lepa ,pametna , žal vdova , zato se po svoje večina brusi jezike na njen račun . Ni kaj vsi ti me spominjajo kako moramo večina biti in ostati milostne , razumne , potrpežljive dušice ! Da ŽAL zločina je bilo na balkanu (ŽELELI VI TO ALI NE MI SMO NA BALKANU) . Samo nekaj se pa le negovori , da je bilo groznih zločinov izvršenih na Srbima . A, da to za večinu eeevropejaca in jamerike ,BUUŠA ni pomembno. Saj oni so bil osebno ,VELIKI BOTRI , saj čas bo pokazal in odpravil pregrade . E ! Ma naš lipi ti to ti to kaj je on bija , a ipak nič ni svojim vnukom pustja . A uživa je da mu ni para ni dar mara na svitu . Epa povej da ni tako . Ašele danes samo !!!!!!!!!!??????????? Vživajte , DO nasljednjič
odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
Anis [25/03/2007]

Popolnoma jasno je da so oboževalci/ke Cece ali neizobraženi ali "moteni". Njen mož, ki ga ona še danes hvali i slavi je pobil ogromno nedolžnih ljudi, otrok. Kakšna je razlika med Hitlerjem / Evo B. in Arkanom / Ceco?? Dejte se malo informirat, odprite glavo... Ubil je mojega strica, civilista, ki je bil na poti v bolnišnico. Ceca nosi nakit ubitih žensk, mater saj je na BBC -ju konkretno vprašana o tem. To celo v BG vedo. V njeni hiši so našli ogromno ubojitih zadev, za malo vojno..po atentatu na Đinđića. A vi imate puške in pistole (doma)?Hej, res ne razumem kaj vam je. To su pomembne stvari, ne morete reći, ne mešaj politiko in glasbo, saj ne...Mešamo Ceco in politiko, ker je umešana...Moralo bi vam biti moralno sporno da je poslušate (njena glasba je res slaba, ampak o okusih ne bomo razpravljali) kaj šele da je tako ščitite in slavite.. Seveda boste zdaj zagnali vik in krik ampak ne mislim odpirati to stran več tako, da je moj namen bil samo to: premislite, informirajte se - pomislite, kakšen človek ste vi potem... in potem mirno lahko greste na njen koncert...Čas bo pokazal vse ostalo..
odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
obiskovalec [21/03/2007]

Pustimo čustvene odzive obiskovalcev ob strani, pa opozorimo na par faktov, navedenih v pripevku. Rojstna letnica je faljena. Pravo leto je 1973. Ampak to niti ni toliko pomembno. Za normative APR RŠ je bolj pod kritiko gostilniška navedba, da je Ceca leta 1983 bila jugoslovanska prvakinja v body buildingu. Pri desetih letih?!? Škoda, da se takšne in podobne nepodprte domneve in govorice valijo skozi ves prispevek, ker mu to jemlje kredibilnost, pa čeprav osnovna poanta (muzika kot opij za pokoravanje množic) ni brez soli...
odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
Taša [19/03/2007]

A je kdo sploh zares prebral tekst? Al se kar malo prepucavate med sabo? Nihče ni napisal, a je Ceca slaba ali kaj podobnega. Vse te stvari se je dalo prebrat tud u Beogradu!!!! Sem srbska slovenka, ne poslušam te glasbe, nimam pa nič proti, če jo drugi poslušajo...Ceca je diva in to je tud vse. Ni se klatila z možem po vojni. Folk, ki jo gre poslušat gre tja zarad muske in ne POLITIKE. Jo spoštujem, ker je močna bejba, kar pa tam ni ravno lahko. Močna in bogata. Ne rabi polagat račune in se vam (nam) lahko smeje v ksiht, ko prebira take komentaje. Eni, pa ste to vzeli, kot, da pišejo o vaši mami... Mal manj takih debilnih komentarjev, pa bi blo dost bolš na tem našem Balkanu.
odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
normaln [19/03/2007]

Radio Študent je itak najbolj kmečki radio na celm svetu, ki ga poslušajo sam klošarji iz Metelkove in pa zafrustrirani reveži, ki za svoja bedna življenja krivijo vse razen sebe!! In, da bi se Ceca in njeni oboževalci sekirali za take članke enga novinarja, ki zgleda da nima niti za burek? I don´t think so... Ceca je zakon, Domicelj može slobodno, da ji puši....
odgovori >>

    Re: CECA -
    hihi [19/03/2007]
    hej, popolnoma se strinjam stabo. samo preberi clanke od some lebel...mislim tako zabitih komentarjev se nisem brala....
    odgovori >>

      Re: CECA -
      normaln [20/03/2007]
      SomeLebel = Tomaž Domicelj. Ja, ta bednik ki na vseh koncertih v celem svojem življenju ni nabral tolk folka kot Ceca v eni noči v neki dunajski diskoteki. In zgleda,da ga to ful frustrira... sam čudn se mi zdi, da jo ni šel tožit, ker na ta način si je zasigural eksistenco! Idiot, in on je kao legenda naše glasbe!? Ne me jebat...
      odgovori >>

        Re: CECA -
        SomeLabel [20/03/2007]
        Domicelj? Sicer nismo govorili o glasbi, temvec o pobojih civilistov (a tega nihce nekako ne slisi) - ce pa se bos pocutil kaj bolje, ti lahko takoj pritrdim, da je Domicelj podoben glasbeni poden, kot ceca. Ali kot Britney Spears, ali kot... you name them. Vseeno mislim, da Domiclja (pa naj bo se tak kekec), ne frustrira to, da je ceci uspelo doseci tako popularnost, njemu pa ne; bolj ga frustrira cecino odobravanje pomorov civilistov. In prosim vas, druscina hinavska, nikar se zdaj sprenevedavo ne sprasujte "ja kdaj je pa ceca..." ipd.
        odgovori >>

          Re: CECA -
          normaln [20/03/2007]
          Zgleda da hodš na FDV, ker si tolk pametn, ampak veš kaj je rekel Jelinčič (nisem njegov simpatizer, ali ipak) o tem faksu... ne bi zdej o tem... Me resnično zanima kaj ti poslušaš, vrjetn kakšnega samskega pevca ali pevko, ker le tako ni možnosti, da je njihov partner vojni zločinec... Sicer pa vsak ma pravico do svojga mnenja, sam moraš vedt da me za tvojga boli k...., ampak mal te moram jebat, da ne boš dobil/a preveč na samozavesti... Slovenij a do Tokija!
          odgovori >>

      Re: CECA -
      SomeLabel [20/03/2007]
      Samo cakam se, kdaj bo kdo prijavil, da jih arkan se vseeno ni dovolj poklal... Pokazite se, junaki!
      odgovori >>

        Re: CECA -
        cvetka [20/03/2007]
        ma ti sigurno nisi normalen/a. po tvojem razmisljnju sklepam,da mislis da je za vojno kriv arkan??? a drugi niso klali in pobivali?? govoris kot da si bil tam... halo?? ceco pa lahko pustis pri miru in ce ti tako ne ustreza in ti ge na zivce je pac ne omenjaj.
        odgovori >>

          Re: CECA -
          SomeLabel [22/03/2007]
          Omenjal bom kogar bom hotel, oprosti. Tvoja logika je perverzna - ce so pobijali tudi drugi, je torej arkan oproscen svojih pomorov? Ne, ne da mi gre na zivce, mislim pa, da sodi pred sodisce za vojne zlocine, skupaj s podobnimi srbskimi junaki.
          odgovori >>

            Re: CECA -
            cvetka [25/03/2007]
            kdo je pa sploh rekel da je arkan oprascen?? mislim da si vse skupaj zenes prevec k srcu...konec koncev ne ti ne jaz ne bomo resili nic. brez zamere, ampak ko sem prebirala tvoje komentarje nisem bila prevec navdusena, prevec tezkih besed je bilo napisanih.... moramo pa se zavedati, da za vojno sta vedno potrebna najmanj 2. in mislim, da moja logika ni prav nic pervezna, prej bi rekla da je tvoja, ker krivis samo srbe.
            odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
mrky [26/02/2007]

ceca je zakon....
odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
taske [21/02/2007]

...hahaha... STOKE SLOVENSKE... Pišeš o SRPSKI DIVI... zakaj ne pišeš o slovenski???? Aja, ne obstaja...pa tut ne bo nikol... Ko bo katerakoli slovenska pevka, skupina, pevec zbrala 250.000 folka na svojem koncertu, pol boste lahko grdo govoril o ceci... vem pa da ni možnosti, ker če odštejem vse ne slovence, vas ostane le peščica.... ok, gremo dalje... Ceca je vdova, ampak ne mafijska... Ne rečm, verjetno je vedela s čim se je ukvarju arkan, zihr pa ni vedla vse... kot drugo, ne vem točno (ni potrjeno) da so bili Legija in Šiptar v njeni hiši... pa tudi če so... HVALA BOGU...js bi tut botra sprejela pod svojo streho... kot tretje... SLOVENCI NE BIT FOUUUUUUUUŠ!!!! Ceca je zmagala, evo že tretji koncert dela v Sloveniji, verjetno jih bo še velik, in na vsakega bom šla... Pa vsako leto hodi več slovencev na balkan koncerte...k tm je žurka.... ne podcenjujem druge, ampak tak žur kokr ga južnjaki nardimo ga noben ne more... PI*KE STE DA SPLOH TKO GOVORITE!! Standard scena pr Slovencih.... Če je nekdo uspešn, mu moraš metat polena pod noge, če ne ne bi bil Slovenc... Kok ste bedni majke mi... VSE LJUBITELJE CECE PA VABIM NA KONCERT NA GOSPODARSKO RAZTAVIŠČE (ljubljana), 17.3. ob 21. uri, cena vstopnice je 22€! Pomoz Bog Srbi
odgovori >>

    Re: CECA
    ceca [26/02/2007]
    vidimo se...ceca je najbolja
    odgovori >>

    Re: CECA - mafijska vdova
    SomeLabel [18/03/2007]
    Povej svojcem civilistov, ki jih je poklal arkan, da je ceca kul - menim, da bi bile to tvoje zadnje besede. O glasbi sploh nihce ne govori, ker je to tako inferioren cigu-migu, da je skoda tratiti sapo. Res pa je, da kdor podpira morilce, je sam morilec. S tem, ko je ta morilska prasica (spet!) prestopila naso mejo, je umrla clovecnost in zadnja trohica pietete! Za tako sranje bi morala odstopiti vlada. BARABE MORILSKE!!!!!!!
    odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
SUZY [09/02/2007]

CECA NI MAFIJSKA VDOVA,NIT JE GDAJ BLA NITI GDAJ BO!ONA MA SVOJE ŽIVLJENJE IN LAHO DELA KAJ HOČE,NEVEM ZAKAJ VAS TOK ZANIMA ČE JE MAFIJSKA VDOVA!!!!!!!!!!
odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
DELIJA [07/12/2006]

Sam men se zdi da tist ko je to napisu je en velik bedak in pa velik nacionalist.Najbols da prezenete vse iz slovenije k niso cisto krvni slovenci pa da ostanete v njej vi pa americani pa da jim se mal v rit lezete,sam ne vem kak bi pol drzava funkcionirala pa kdo bi jo vodu sj je vec ko pol slovencev drogerašev al pa zivijo od socialne podpore.Sam dobr da ni velik takih budal kokr je ta k je ta clank napisu,pa da se najde tut kej razumnih ljudi!!!!!! HVALA!
odgovori >>

    Re: CECA
    delija2 [26/02/2007]
    ce malo pobrskas po tej strani,ugotovis kaj je novinarka po nacionalnost...
    odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
Siniša [13/06/2006]

pa halo bagro slovenska.mislim to je pa taka žalitev za nas južnjake da ni res!!Ni bolše pevke od cece!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
odgovori >>

    Re: CECA - mafijska vdova
    TINA [18/06/2006]
    Napačno je napisano,ni mafijska vdova več več vdova jednog od večih plačanih ubic na Balkanu.
    odgovori >>

      Re: CECA - mafijska vdova
      BOJANA [23/10/2006]
      CECA JE ZAKON
      odgovori >>

    Re: CECA - mafijska vdova
    SomeLabel [18/03/2007]
    Bagro slovenska? Kaj to pomeni? Kaj ne zivis v tej drzavi? Ce ti je pod castjo ziveti tu, zberi ponos in pojdi tja, od koder si se priklatil. BEHAVE!
    odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
tammy [18/05/2005]

mislm halooooo!!!kmeti.ceca je zakon pevka 100000 boljša od vseh slovenskih pevceu skp.kar se pa tiče njene privatnosti vas pa prou nč ne briga!!!!!
odgovori >>

Re: CECA - vdova,dal bi žile za njo
Velki [01/05/2005]

Mislim kar je pa preveč je pa preveč. Cecino življenje naj vas ne zanima preveč ker nobeden ne želi da se tolko vpletajo noviranji vanj,če pa je vdova mafijca je pač sama vedla to.Ni treba pa to zdej ji pod nos nonstop metati.CECA je lepa in dober poje zato prosim da se o njej spoštljivo obnašate ne pa da jo samo ogovarjate,sramota za Slovenijo,samo obiramo ostale,naših napak pa ne vidmo. CECA je ZAKON. Grem na koncert. Komentator ozr.novinar zakaj se ne podpišeš pod komentarjem hehe.
odgovori >>

    Re: CECA - vdova,dal bi žile za njo
    Karmelina [07/05/2005]
    Novinarka je podpisana, lahk se še enkrat prepričaš. Sicer pa je članek že star, vendar očitno vedno aktualen. Lep pozdrav, pa uživaj na koncertu, sam ne si žil prerezat ... ni vredno.
    odgovori >>

    Re: CECA - vdova,dal bi žile za njo
    BARBARA [14/05/2005]
    TEPEC SI, KI NE VIDIŠ DALJ OD CECENIH "JOŠK". sPLOH MI NI JASNO, KAKO LAHKO TAKŠNA OSEBA NASTOPA V SLOVENIJI, KO JE VENDAR NEZAŽELJENA V EVROPI. FANTJE DRAGI, KJE JE NAŠ SLOVENSKI PONOS?
    odgovori >>

      Re: CECA - vdova,dal bi žile za njo
      Maja [18/06/2006]
      Ste ga kdaj imeli?
      odgovori >>

      Re: CECA - vdova,dal bi žile za njo
      BOJANA [23/10/2006]
      TI TAKA KMETICA PA FUL SI FAZNA TI NJEJ LAHKA SAM POPUSI IN TO SAM CE TI ONA DOZVOLI!!!PRASICA ENA JE BARBARA
      odgovori >>

Re: CECA - mafijska vdova
martina [28/03/2005]

Šele sedaj sem zasledila vaš članek. Povedati moram, da bolj žaljivega in črnogledega članka še nisem brala. Sama sem čista slovenka in z srbi nimam nikakršne veze pa vendar obožujem ceco!!!! Ta oseba, ki je članek zapisala pa naj ne bo takšen nacionalist! Sramota.
odgovori >>

    Re: CECA - mafijska vdova
    Karmelina [13/04/2005]
    Draga Martina. Komentar je sestavljen iz dejstev o Cecinem življenju, nikakor pa ni napad na njeno glasbo, prej na njeno vpletenost v politiko. Konec koncev pišem za APR ... (glasba pa itak - po Adornu - ne more biti neodvisna od družbe v kateri nastaja)
    odgovori >>

    Re: CECA - mafijska vdova
    mudza [13/05/2005]
    kar se tiče članka je vse to res pozabili ste še omeniti da je bila CECA POSILJENA s strani arkana in da je bila ugrabljena in na silo poročena stem idijotom kar pa se tiče nebeškega naroda SRBOV je pa tako KDO SE SKRIVA PRED SODIŠČEM?????????????
    odgovori >>

      Re: CECA - mafijska vdova
      mina. [18/06/2006]
      Tačno tako niko ne smije priznati da je Ceca bila silovana i ošišana do gole glave od njenog dragog muža(a svi znamo ko se šiša na ćelavo).Valjda vam to ne dozvoljava Srpski ponos.Ceca je pred Arkanom živjela u Švajcarsku sa muslimanom i htjela se za njega udati.Ali to velikom srbinu nije odgovaralo pa je oteo i nju i njenog Hara i ona je morala da obeća da će ostati i udati se za Arkana samo da bi Haro izvukao živu glavu iz kandži Arkanovih tigrova.Toliko o velikoj ljubavi na Srpski način.(pisava ni po slovesko zaradi tega se opravičujem,sam drugače se z Balkancima ne moreš zmenit)
      odgovori >>

    Re: CECA - mafijska vdova
    BARBARA [14/05/2005]
    GLEDE NA TVOJE PISANJE MOČNO DVOMIM, DA SI SLOVENKA. ČE PA ŽE SI SI NEUMNA KOT NOČ
    odgovori >>

      Re: CECA - mafijska vdova "srbska ikona"
      Cecin [20/05/2005]
      dej folk, vi nauste nikol dosegl to kar je Ceca dosegla u svojmu lajfu! niti 2% tega! sam tko! a kaj SLO glazbeniki lahk ponudjo?? nimajo nisi 1 dobr komad! sam skrijejo se lahk za triglav, pa tih so lahk! da nebi bilo Partizana i srba, bi vi sezmer Šprehal Njemački!!!!
      odgovori >>

        Re: CECA - mafijska vdova
        Elka [10/06/2005]
        Blagor tistim ki jih čuvajo srbi. Sami morilci, posiljevalci, živali
        odgovori >>

          Re: CECA - mafijska vdova
          Lina [18/06/2006]
          Za njih je najbolj pomembno da so oni veliki Srbi,ostalo pa ni pomembno.Govorili so "Srbija do Tokija" kako so krenili ostal im bo samo "Beograjski pašaluk".
          odgovori >>

            Re: CECA - mafijska vdova
            anonimni alkoholik [28/07/2006]
            vsi skupaj ste ene navadne budale. erik
            odgovori >>

              Re: CECA
              sonček [30/10/2006]
              hi. mislim kaj takega nisem pričakovala........ mislim pa da bi bil mir na svetu ce bi se folk ukvarjal s svojimi problemi. in ce si ne morete poiskat bolj pametne teme, pustite tudi ceco na miru. Hvala
              odgovori >>

                Re: CECA
                sonček [30/10/2006]
                in še neki.... se vidi kaj je novinarka po narodnosti da ne mara srbov. sramota za tak radio da ima zaposlene nacionaliste!!!!!!
                odgovori >>

        Re: CECA - mafijska vdova
        ROBI [03/01/2007]
        Glej. tukaj se ne gre za kvaliteto glasbe, ampak za ljudi, ti mislim da si ali se imaš za prebivalca (HR, BIH, SCG,...) in tvoji stari starši niso trpeli 2.sv. vojne, ampak če bi, in če bi od Adolfa Hitlerja žena bila glasbenica jo verjetno tvoji stari starši tudi ne bi poslušali, pričakujem t5voj odgovor!
        odgovori >>

          Re: CECA
          sonček [26/02/2007]
          spet jst po dolgem času...no naj odgovorim robiju, v glavnem tu sploh ni pomembno kdo je kaj in od kod (če te pa prav zanima sem slovenka) in me najbolj žalosti to da moramo sploh mi razpravljat o tem kdo je kaj in kaj ni...mi je zatežilo k ena novinarka si prilasti to pravico da pljuva po nekom...mislim ni fer. lahko bi si dobila bolj okusno temo...nevem no... in se neki, zakaj podobnih čalnakov ni na italianskih straneh ali nemških ipd??? lp pa brez zamere
          odgovori >>

            Re: CECA
            karleusa [27/02/2007]
            jst se čist strinjam s stabo sonček...tut sama sem slovenka, ampak sem navdušena nad ceco in nasploh nad to glasbo...tudi ni mi jasno, kako lahko novinarka govori o jeleni karleuši...ka kurac jo to briga!!!! pač zgleda nima bolj pametnega dela...je zgleda popolna potem lahko opravlja druge......CECA JA CARICA...se vidmo na koncertu!!!
            odgovori >>

              Re: CECA
              sonček [27/02/2007]
              Obvezno se vidimo in vabim vse oboževalce, da se v čimvečjem številu zberejo v Ljubljani. Kar se pa novinarke tiče še enkrat sramota za radio Ljubljana!!!!!
              odgovori >>

                Re: CECA
                muci buci [10/03/2007]
                Ko berem vse to skupaj, ne morem verjeti,kaj se dogaja. Ljudje smo preveč nestrpni eden do drugega, kaj sele do tistih ki so drugačni. Obdobje nacizma, vsaj mislila sem da je tako, je minilo, a kot vidim, se je sele zdaj dodobra razpaslo. vsi se vtikate v tuja zivljena, kaj ko bi pred svojim pragom pometli?! Kar se pa tiče Cece, je pa diva in velika zvezda z dobrim glasom in stasom, nihče ne more zanikati tega, četudi ne poslusate njenega žanra, veste, da je legenda. Kar se pa tiče njenega zakona- nihče nikoli ne bo vedel resnice! Ali je bila res na silo poročena, ali je bila prostovoljno, zakaj so jo ostrigli, itd Edino kar lahko je to, da sklepate, samo po čem -res ne bi vedla. To je isto, kot če preberete članek v reviji s trači in vsemu verjamete. Kaj pa potem pravite o Bushu? On je pa angelček ane? Ali pa o tem, da so nas Nemci nekoč klali, dandanes pa mu prodajamo svojo zemljo in mu slepo verjamemo, in zopet smo v njegovih krempljih? No kakorkoli že, pometite pred svojim pragom in ne bodite tako prekleto pametni! Lepe pozdravčke vsem, bodite v cvetju in vedno z nasmeškom na obrazu!:)
                odgovori >>

                  Re: CECA
                  sanyica [16/03/2007]
                  svaka cast ....---> muci buci ! :)
                  odgovori >>

                  Re: CECA
                  SomeLabelGetsPissed [18/03/2007]
                  Bi nabijala enake modrosti, ce bi ti otroka zaklala cetniska drhal? Tu ne gre za nikakrsno salonsko (ne)strpnost, s katero tako radi opletate razni rdeckarji in drugi narodni izdajalci - tu gre za vprasanje, ce bo postala praksa, da nam bodo pevali razni morilci in njihovi moralni supporterji; to so temeljna vprasanja clovecnosti in dobrega okusa. Prekleto, ko ne bom vec nestrpen do perfidne legalizacije (skozi t.i. "glasbo" in druge estradniske ekscese) pobojev civilistov, ne bom vec clovek! Slisite, MORILCI?!
                  odgovori >>

                    Re: CECA
                    dubravka1956@gmail.com [18/02/2008]
                    ODGOVOR OSEBI KAJ REČE SLIŠITE MORILCI ?! E , PA v tem je tako veliko sovraštva od te osebe , ne zato kjer je kdo komu v vojni , naredil . AMPAK KJER JE OSEBA ŽE TAKO VNETO NACIONALNO,VERSKI NASTROJENA . Meni se osebno smili, dala bi ji nasvet da poskrbi za zdravstveni ..... ukrep . Poznam štiri verske in nacionalne skupnosti na Balkanu , zato lahko mirno povem . Ni bilo dobrih in loših , bili so zločini ,od oseb zelo bolanih že pred vojno neglede na kdo si ?! ŽALOSNO , VEDNO MISLIM DA SE JE LE GDO OD VAS LAHKOBESEDNIH PA TUDI LAŽLJIVIH USPEL NAUČITI , DOJETI ,DA MRŽNJA , LAŽ NEPELJE DOBREMU CELO TEBI KAJ ŽAL TAKO ZDAJ MISLIŠ. JA , UPAM DA RAZPIHOVANJE SOVRAŠTVA BO ENKRAT BOLJ MILO?! DANES JIH JE VELIKO KAJ JOKAJO IN ŽALIJO . RAT NI NIKOMU BIL BRAT. A DANES I BREZ VOJN SE DOGAJAJO ZLOČINI .
                    odgovori >>

    Re: CECA - mafijska vdova
    SomeLabel [18/03/2007]
    Edina sramota si ti, sramota za clovestvo. Go home. Wherever that is!
    odgovori >>

      Re: CECA
      ni vazno [19/03/2007]
      mislim da ta some label ima velike probleme sam oz sama sabo... tako da njegovi/njeni komentarji niso omembe vredni... bog ne daj da bi vsi razmisljali tako kot ti,sploh nevem ce bi svet se obstajal. ce te pa ceca tako moti, zakaj zahajas in prebiras take clanke??? mislim halo?? lep pozdrav vsem obozevalcem cece...v soboto je bilo nepozabno...
      odgovori >>

        Re: CECA
        SomeLabel [19/03/2007]
        Kam zahajam? Kako razmisljal, kaksna argumetacija je to, kaj flancas? Artikuliraj svoje bedne misli, preden jih objavis.
        odgovori >>

          Re: CECA
          normaln [20/03/2007]
          Škoda ker te ni blo u soboto na koncertu, ker je blo res nepozabno... sam vrjetn si mogu zgodaj spat, da si bil lahko u nedeljo dlje u K4, kjer si svojim somišljenikom (beri pedri) božal kosmate ritke! No, sej to ni nč kej tazga, a ne SomeLabelić?
          odgovori >>

            Re: CECA
            elviraa [11/07/2007]
            ceca je carica jaz sem imela 2X priloznost da sem se spznala z njo se zgovarjala in vedno znova je dokazala da je prava profesionalka diva balkana:) nacionalizem je stvar na katero sem alergicna na bruhanje mi gre ob takih stvareg jaz sem muslimanka ampak ne mislim mesati glasbe z politiko ceco poslusam ker ima nore komade prelep glas vse naj naj kaj se je zgodilo v njenem zivljenju ve samo ona in nihce vec! Na svoji poroki je pela komad Djurdjevdan (djurdjevdan je a ja nisam s konim koga volim....)
            odgovori >>