3viTrePAIR, del štiri – NEW MACHINE VOICE Bertonija in Serottija IZ LETA 1990!
Marco Bertoni in Enrico Serotti sta z New Machine Voice zabredla v pojav imenovan plunderphonics. Kot eden izmed načinov zvočnega kolažiranja si je mesto v zgodovini audia zagotovil leta 1985, ko je John Oswald spisal esej z naslovom Plunderphonics, or Audio Piracy as a Compositional Prerogative. Plunderphonics je postopek, pri katerem je iz družbenega okolja vzet audio drobec predrugačen ali spremenjen, vendar je vedenje o originalu prisotno. Je del upora proti kopirajtu. Chris Cutler pravi, da je kulturna kritika, saj preko dejanja ropanja avtorske glasbe pride prav do prevpraševanja avtorstva in kopirajta.
V New Machine Voice sta glasbenika – sicer sta igrala tudi v rock bendih iz Italije – uporabila trojico ljudi in jih v treh komadih s pomočjo računalnika, efektov in elektronike predrugačila. Ti trije so Manfred, Demetrio Stratos in Kathy Berberian. Od zadnje – legendarne ameriške mezzosopranistke armenskega rodu – skozi današnji Zajtrk Avantgarde poslušamo pesem z naslovom Canto.
Canto (Kathy Berberian)
»Plunderphonics, torej ropozvočje, je izmed vseh možnosti novih medijev najbolj refleksivno. Začne in konča se samo s posnetki, z že odigranim!« Marco Bertoni in Enrico Serroti! Bam!
Animale Macchina (Demetrio Stratos)
in seveda še jutjub ropozvočja s strani Johna Oswalda. The Doors. Hello, I Love You!