Znašel si se na arhivu spletne strani Radia Študent, kjer so zaenkrat dostopni prispevki pred majem 2012. Takrat smo namreč za rojstni dan preklopili na novo spletno stran in prevetrili programsko shemo.

Povezava na novo spletno stran je tole


twitter3
majspejs3
fejsbuk 3
fejsbuk rozna

natisni
Sreda, 14.12.´05, 15.30 (2386 bralcev)
Sreda, 14. 12. 2005
kumsu



RADIO ŠTUDENT 14. 12. 2005

RŠ recenzija
DUB CLUB – Gala Hala, Metelkova

*To, da je Zahodni Balkan atraktiven za izvajalce, ki prihajajo iz bolj razvitega dela kontinenta, ni več nobena skrivnost. To potrjuje tudi dejsvo, da smo bili v zadnjem času deležni že četrtega paketa francoske podtalne elektronske gverile, ki se je včeraj zbrala v Gala Hali na Metelkovi, na večeru, ki so ga preprosto poimenovali DUB CLUB. Naj spomnimo: ljubljanske Križanke so v začetku septembra gostile francoske zasedbe Mei Tei Sho, High Tone in Le Peuple de L' Herbe v okvirju Lyion Collin Toura, na katerem smo imeli priložnost spoznati urbani utrip iz francoskih velemest, še pred tem pa smo v Gali hali že slišali Brain damage in pred kratkim še Fedayi Pasho. Tokrat nam je ekipa, zbrana okrog društva Kapa, ponudila še en francoski trojček, podkrepljen z zasedbo Vuneny iz Mostarja v okvirju večerov DUB CLUB, ki imajo tendenco v bodoče predstavljati francosko electrodubovsko produkcijo.

Večer so zagnali Lőbe Radiant Dub System, četverica mladcev v klasični ritem sekciji, s sempleri, efekti in pripadajočim kablovjem ter nam pokazali, da za vsem stoji trdo delo. V uhlje so nam servirali izvrsten sound, v katerem ni umanjkalo psihadelije, sprehodov v sintetične repetitivne zvočne abstrakcije in ravno prav dozirane kitarske žagovine. Čeprav takšna glasba dopušča izlete v improvizacijo, se je zdelo, da tega ne potrebujejo, ker so komadi, ki so jih odigrali, aranžmajsko tako zapleteni in dolgi, da tovrsni posegi niti ne bi prišli do izraza. Vseeno izjemno naštudiran nastop, vreden pohvale.

Po premoru smo iz electro dubovskih voda preveslali na atipične predstavnike Lyonskega hip-hopa, in sicer na GROSSO GADGETTO, ki so poleg zvočnega prebili še video zid in uprizorili zanimiv performans z The Real Fake Mc-jem v prvem planu. Strinjali smo se v enem, in sicer, da gre za francoskega Pižamo, ki se norčuje iz MC-janja, rapa, Američanov in v prvi vrsti iz samega sebe. To, da The Real Fake Mc ne zna repati, pove njegovo ime, tako da ostane veliko maneverskega prostora za cirkus ob spremljavi zasedbe na čelu z DiDyDee-jem (izg.: di-daj-dijem) na gramofonu. Sledil je nastop kvarteta RED BONG, prihajajočega iz založbe Fakto records. Fantje so si bolj resno zastavili hip-hop in prikazali zelo energičen in »nagruvan« nastop. Dva MC-ja sta lepo naštudirala trik, ki se mu po domače reče efekt »riti in srajce«, in čeprav francoščina za večino obiskovalcev ni jezik, v katerem bi poslušali in razumeli hip-hop, jima je uspelo ustvariti stik z ekipo pod odrom. Jezni mladci so si vzeli čas in nam skušali povedati, zakaj gorijo francoska predmestja, ter temu primerno v enem od komadov jebali mater aktualnemu francoskemu notranjemu ministru.

Konec DUB CLUB večera je v Gala Hali na Metelkovi včeraj uprizoril trio Vuneny iz Mostarja, ki v electro temelje vgrajuje tarabuko in kitare. Vuneny so predstavili breakbeat, punk, drum n bass, etno, dub in postrock razumevanje sodobne glasbe, ki prihaja direktno iz mesta, v katerem kraljuje lenoba in splošna apatija. Gre za perspektiven bend, o katerem bomo še slišali.
In za konec, Jarring Effects in podobne založbe bodo v prihodnje dobrodošle na zahodnobalkanskih tleh, za kar je uverturno poskrbel sinočnji DUB CLUB večer. Zasluge gredo tudi gospodiču za mešalko, ki sliši na ime Rico in je, kot sem izvedel, gonilna sila tovrstne glasbe v Franciji. Pohvalno.

V DUB CLUB-u sam se delal francoza Aleks.


Komentarji
komentiraj >>